Gebakje hier ook een meisje die omhoog komt .. Vind ze wel handig zo te zien want daarstraks lag ze naast me komt ze zo omhoog km vervolgens op m'n borst te komen liggen en tjoep mevrouw sliep! Zoo lief HiHi
Ja meer omdat ik dan niet de hele tijd naar hem toe ging als hij huilde hah.. hij had altijd 8 min huilen nodig om te slapen... hihi
J heeft toch wel last van de prikjes heel hard huilen .. dus toch maar even zetpilletje gegeven hij slaapt nu weer lekker op de bank. Hier heb ik niets gekregen .. Vind het ook niet echt nodig we hebben het mooiste wat er is al gekregen ! Spartelen ..Tjonge harstikke hard ! haha en dan doet hij tegenwoordig zn benen omhoog en hupt zo een stuk met zn kont in de lucht vooruit.
ik heb goede ervaring met de pacco doek. Super handig! Had hem voor S. ook gekocht, maar die wil op haar buikje slapen, dus inbakeren is dan geen optie. Heb er hier dus nog 1 liggen.
Ik vraag me af of er ook grotere badjes zijn. Jasper ligt altijd helemaal lang uit in het badje, maar gaat dan met zijn voeten afzetten tegen de achterkant en botst dan elke keer met zijn hoofd tegen de andere kant. ( als ik hem dus niet heel stevig tegen hou) Spartelen dus ook in bad !!! Het is hier elke keer een water ballet
Dat zei ik dus vandaag tegen het CB ik heb het badje 10 keer gebruikt .. Verder douche ik altijd met hem of ga in het grote bad. Maar het kleine badje is niet echt handig meer met die lange man van mij.
Nou ik heb een grote emmer waar hij wel eens in gaat (heb geen tummy en dit voldoet ook) alleen meneer gaat dan continu staan in de emmer. Niet echt handig.
Nou ik houd het maar lekker op douchen en in ons bubbelbad daar kan meneer lekker plonzen zonder zn koppie te stoten.
Ik ben vandaag met saar in het grote bad bij mijn ouders geweest. Ze vond het helemaal niets in het begin.. Mega huilen.. In bad even aan de tiet. Toen dicht tegen mij aan in het water laten zakken ging prima toen.. Ze wilde denk meer geborgenheid.. Uit eindelijk lang uit genoten! De heledag met mijn moeder gebakken, kaneel rozijneen rolletjes, sscones.. En heerlijke slagroom truffels! MmM heerlijk!! Verder over het inbakeren weet ik niets... Morgen voor saar haar prikjes!! Aaahhh... Hoop dat ze er niet zo veel last van heeft.. Juffie leuk dekbed!!!
Hello Ik heb met de geboorte van J.esse een mooie Guess horloge gehad. En met de geboorte van S.anne een kinderkopje aan mijn bedelarmband... Ik heb met S.anne nog niet gezwommen, terwijl ze water heerlijk vind. Het grote bad vind ik nu veel idealer, want ze zette zich contstant af in het kleine badje. Heb vandaag weer gewerkt, dus gaat even douchen en dan even relaxen. Zal morgen verder reageren
Hello goodmorning! Jaja de aanhouder wint.. Na gister 100 keer te sussen en tutje te geven is mevrouw in slaap gevallen in dr eigen bed!! ( weer dr laatste fles overgeslagen voor 3e keer op rij dus geef vanaf gister al 180 dan krijgt ze ook genoeg binnen) net om 6.00 de fles gegeven en nu ligt ze lekker nog even naast mij te Pitten Straks intake op t kdv ( is m'n eigen werk HiHi) dus die mogen alles aan Ferdi vertellen )
Misschien wil ik er wel een maken voor Jasmijn haha ! Misschien krijg je me wel zo gek.... lol!! Niet eerlijk Sophie heeft al wat gekregen en Jasmijn nog niks ahhhhh!! Goeiemorgen dames!! Lekker geslapen? Ik moet vandaag eigenlijk bloedprikken met Christian.. arm kind