Ohhh mn nieuwe project is geworden: Alle kasten netjes herschikken en de schuur opruimen haha! Mn moeder gaat verhuizen (heb ik vast wel eens verteld) en mijn prachtige bed uit ouderlijk huis komt dus dze kant op. DIe bewaren we voor louise. Dus moet ik wel ruimte creeeren...
Rinke hoelaat moet je bij het CB wezen ? Suc6 !! J heeft een dikke blauwe plek op 1 beentje .. Daar had hij natuurlijk last van. Gelukkig is hij nu weer happy mijn lievie
Moguh. Heerlijk geslapen van 00.15 - 9.45 uur. Zo eens lekker naar het marktje wandelen, als we zijn aangekleed.
bah bah....k ben geoon ongesteld had gehoopt dat dat nog wel even weg zou blijven door de bv. @juffie, wat heb je weer supermooi geknutseld!! je zou eigenlijk een webwinkeltje moeten beginnen! @rinke, succes! @gebakje, wauw wat hebben jullie een langslaper!
Arme saar.... Eerst lachen naar de vk een volgen toen de prikjes.. Voor het eerst ook echte tranen gezien bij haar, rood hoofd en krijzen!!! Daarna nog even een paar huiltjes.. Ook het aankleden was niet leuk vond ze.. Nu slaap ze lekker in mijn armen, hoop dat ze er verder geen last van krijgt.. Ze heeft trouwens een voorkeurshouding naar rechts.. Dus nu in de. Wagen en box het advies gekregen om haar op haar linkerzij te leggen hoop dat dat werkt
Hij slaapt meestal tussen de 7 en 8 uurtjes. Maar afgelopen nacht extra lang, komt denk ik door zijn prikjes van gister. Gister heeft hij ook overdag veel meer geslapen en was iets hangerig.
pfff ik ging net even kijken wat een kaartje voor de musical wicked kost. 1ste rang 84 euro, 2de rang iets van 75 eur, en daar komen vast nog administratiekosten bij. Mafkezen, zo is ht toch niet leuk meer om te gaan. Want als ik ga wil ik het goed zien ook en niet 6de rang zitten.
Ze begint nu net met huilen... De rest van de middag geslapen, Duur he die kaartjes.. Is gewoon niet meer normaal!
Paar jaar terug had je daar 2 kaarten voor. Als je een gezellig middagje met je kids daar heen wil en je hebt 2 kids, ben je 4x dat bedrag kwijt. Kan je net zo goed een midweek centerparcs doen, heb je langer plezier van.
@Rinke Jasper dlaapt hier elke keer na de prikjes extra lang/veel. Zelfs vandaag slaapt hij nog iets meer dan anders.
Hier sliep J ook na de prikjes en als hij wakker was moest hij brullen. Dus toen toch maar zetpilletje gegeven tegen de avond was het toen over. Jeetje !! Wicked ik wil daar eigelijk ook wel heen. Maar ik vind het te duur en uit princiepe ga ik dan niet he.
Hoi meiden... ik kom even langswaaien *zwaai* Fijn om zoveel goede berichten te lezen! Ik hoop ook binnenkort te komen melden dat wij het ergste gehad hebben. Gisteren hadden we in ieder geval een goede dag, en dat voelt super! Vandaag helaas wel weer iets minder. Maar ja... die ups en downs zijn we wel gewend
w2b, fijn dat er weer wat betere dagen zijn meid!!! meiden, heeft iemand van jullie zo'n gratis mutsje van de simply colors? Hoe kom je daar aan? Ik heb hem van mn oudste ook, maar weet niet meer waar ik dat bij kreeg.
Die heb ik, kreeg een mailtje dat ik die kan bestellen.. Heb daar een bestellling van de raam decoratie gedaan..