September 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door seentjuh, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik had idd ook een mailtje van hun gehad ( schijn je te krijgen als je je hebt aangemeld voor de blije doos) . Heb een leuk blauw mutsje met zijn naam erop.

Al draagt Jasper bijna geen mutsjes.

2. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    ooww hihi de blij doos.. ja kan ook :)
    ik zie op hyves idd meerder mutsjes ;)

3. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    saar draagt eigenlijk alleen buiten een muts..

4. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    vandaag drukke dag gehad. Op het kdv gaan kijken waar L strakjes naartoe zal gaan. Hij mocht op de groep blijven en wij kregen een rondleiding. Had er toen al moeite mee!! erg ben ik! :)
    Op zich ziet het er allemaal leuk uit. Op 1 babygroep stond toevallig eventjes 1 leidster ipv 2 (2e was naar kantoor) en ik hoorde een baby ruim 5 minuten huilen. Vond ik toch iets minder, dat zal waarschijnlijk ook wel een keertje met mijn kind gebeuren :(
    Ik ben niet razend enthousiast, maar dat zal waarschijnlijk komen doordat ik daar straks mijn kind moet achterlaten en dat gegeven verpest het eigenlijk al hahaha

Verder geshopt vandaag! mooie hanger besteld met voetafdruk van L. Misschien voor de kerst klaar, zou wel leuk zijn!
    en verder kleertjes gekocht, zowel voor mezelf als L natuurlijk ;). Een leuk giletje voor L, voor wanneer hij wordt gedoopt. Echt schattig zo mini haha

Hoop dat de beebs met prikjes weer zijn opgeknapt!

w2b; fijn dat je een goeie dag had! Dan laad je je batterij weer een beetje op en kan je alles weer een klein beetje beter handelen he! Ik heb dat in ieder geval wel altijd! Hoop dat het veel vaker voor gaat komen! knuff voor jou!

musical; nog nooit geweest. Zou wel graag naar een willen, maar dat komt ooit nog wel. Idd errrug duur!

ik ga nog even bankhangen, ben wel op na zo'n intensief dagje haha

tot morgen dames!!!

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    rinke ahhh zielig he die prikkies! hoop dat ze er geen last van krijgt..

wicked, waarschijnlijk komt ie ook wel weer bij vakantieveilingen.nl dan heb je ze veel goedkoper .. (haal daar kei vaak dingen .. )

seentjuh, op een kdv huilen de kinderen indd wel eens.. ze moeten toch wachten soms ;) .. hihi snap alleen dat het niet leuk klinkt als je net je kindje daar heen hebt gebracht..
    hier vanochtend de intake gehad en jinte ook op de groep gelaten waar ze komt over 3 weekjes..
    ze had t kei goed gedaan en al volop gelachen naar de leidsters :) hihi scheetje

6. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Wij halen ook vaak kaartjes voor dierentuinen en pretparken van vakantieveilingen.nl vorigie keer scheelde het ons 33 euro op 2 kaartjes voor movie park germany. Dat is toch wel de moeite waard dacht ik zo.

7. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    En op het KDV zullen ze soms inderdaad wel eens huilen. Als er 5 tegelijk huilen zullen ze toch moeten wachten.

8. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    dat is idd het nadeel van een kdv. Daar zitten toch meerdere kindjes op een groep. Wat dat betreft ben ik blij dat mijn kids naar een gastouder gaan. Maar goed, kdv heeft ook weer andere voordelen ten opzichte van een gastouder.

9. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Bij een gast ouder kunnen ook meerdere kinderen zitten.

Hier om de hoek zitten er volgensmij 6 bij 1 ouder, dus dat verhilt niet veel met een kdv.

10. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    nee dat is waar.... ik heb geluk met mijn gastouder ;) (is overigens ook de juf op psz van mn dochter )

11. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

gastouder beviel met christian erg goed.
    kdv lijkt me fijn omdat ze meer leren...(lijkt me)

nu hebben ze straks 2 papa dagen :D

uhhh wat wilde ik zeggen..

ohja dinsdag krijgt louise een echo van haar heupjes ik ben benieuwd

12. juffie2008

het spijt me; wie kijkt het? eerste verhaal best confronterend.....

13. juffie2008

zijn jullie allemaal aan het voeden ahha! Rustig hier...

Ik kon het toch niet laten ben alweer aan het knutselen...ernstig!!
    zal het spammen als het af is ;)

14. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Het spijt me.. Nee vind ik niet leuk! Hihi hier expeditie robinson en nu jonge dokters :) leuk leuk ;)

15. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier een film . Het spijt me vind ik niet leuk, snap ook niet dat mensen op tv hun problemen vertellen/willen oplossen.

Denken ze aans heup dysplasie ?

Jasper heeft daar afgelopen maandag een röntgen foto voor gehad, gelukkig was alles goed.

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Grrrr die expeditie Robinson hè!!!!!

17. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Jah! HEEEEEL irritand!!

18. juffie2008

Nou ze denken bij Louise er niet zo zeer aan, maar moet wel vanwege heupdysplasie omdat ik het heb gehad.. erfelijkheid..

Maar dat wordt dinsdag rennen en vliegen, heb eerst zelf om 11 uur een echo en dat duurt een half uur.. dan mag ik daarna eindelijk eten, naar huis rijden, Louise en CHristian in de auto en meteen doorrijden naar het WKZ... haha

Nou normaal kijk ik ook niet het spijt me, maar ik heb nu ook geen contact meer met mn vader... dus vond het best.... tsja... slik.. moeilijk zeg maar.

Wat staat er bij jullie op het programma?
    Ik moet voor de buurmeid 40 eitjes koken..
    En met Christian dus echt bloed laten prikken in ziekenhuis... zal zo de verdovende creme smeren..
    Verder lekker een beetje rommelen...

19. juffie2008

Bij het tweede probleem kreeg die man het ook niet voor elkaar om de zusjes weer met elkaar te laten praten..
    Nee ik zou ook niet via tv oplossen, das hetzelfde als het familiediner.
    Dingen worden verdraaid enz.

20. juffie2008

Gebakje, een rontgen? Normaal doen ze dat met een echo?
    Hebben ze gezegd waarom een rontgen?

Deel Deze Pagina