Dat is helemaal waar wat je zegt, seentjuh. Tessa mag gerust de hele dag wakker zijn, maar liefst wel gezellig blijven. Dat gaat alleen niet, dus zal er toch geslapen moeten worden.. Ik maakte Tessa trouwens vanmorgen wakker, omdat ik anders in de knoei kom met de flessen. Kan ze niet te dicht op elkaar geven ivm spugen. Verder wil ik de laatste niet later dan 12 uur geven. Anders krijgen we er ook weer nachtvoedingen bij. Die hebben we al ff niet meer.
En gier af en toe ook echt geluksmomentjes als ik naar dr kijk :d Vandaag echt een supervschattig rokje van bakkaboe gekocht !
saar, dikke kus terug!! knapperd!! Duimerijntje, slim toch dat je haar dan wakker maakt... Ik zit ff tvoh te kijken, sommige allebei naar huis sturen, haha!! Ben moe... ZOu blij zijn als Louise ging slapen, maar helas nog half uurtje... Afschuwelijk die 2 bij de TVOH!! Heel vals!!
Bij mn zoontje was ik nooit week geen tranen niets.. Maar nu... Ik kan janken om niks Als ik naar Louise kijk heb ik tranen in mn ogen van geluk... Zo'n lekker mopske!
Zit ik gezellig in mn eentje hier te kletsen? COntact met mn vader; nee ik neem geen contact met hem op, ligt nu bij hem, heb hem 4 wk geleden met zn BDAY een kaart gestuurd, ook geen reactie gehad.. Dus....
Dat vind ik wel vaker.. Dan zit ik hier thuis van niet goed... En daar gaan ze helemaal uit hun dak! Tja.. Hihi
ach lekker beoie is het is van tevoren al duidelijk wie er gaat winnen haha!! Is altijd zo.. Jeetje Louise ligt al vanaf half 9 aan de borst. elke avond zo... Anders is ze zoooooo aan het huilen, 's avonds heeft ze mama honger
Morgen maar weer ff niks (en de rest van de week haha!) Daarom koop ik dus nooit lekkers, ik kan me niet beheersen lol! Ik ga Louise maar inbakeren en dan ook heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk slapen..., Kijk maandag ? dinsdag? wel het laatste stukje van TVOH wEltruste mama's en babys