September 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door seentjuh, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    spijkerbroeken heb ik nog niet geprobeerd ;)
    ik pas wel mn lievelings harem spijkerbroek weer :) maar nieuwe kopen vertik ik ik wil mn eigenste eerst allemaal weer aan kunnen.

gebakje, geweldig zoeen mini beebje op dat grote kleed :D

2. babyleeuwtje

babyleeuwtje Niet meer actief

lydia, ja dat was ook mijn plan, om eerst mn eigen kleren weer aan te kunnen en dan ook flink te gaan shoppen... maar heb volgende week zaterdag een feestje en loop nu alleen nog maar in mn jogging broeken al 3 weken :) en ik weiger gewoon om naar een feestje te gaan in mn positie kleding, maar ben dr bang voor dat dat toch gaat gebeuren !

3. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    ik heb toevallig een spijkerbroek voor 15 euro bij c&a gekocht, omdat ik nog niets pas en ik graag een gewone broek aan wilde hebben gister ;) als hij dan straks te groot is, is het niet zo erg voor die 15 euro. 1tje met stretch erin. Ideaal.

4. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan gelukkig mijn eigen kleding weer aan! Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik vlak voor de zwangerschap 12 kilo was afgevallen :D

En het is idd een echte hollandse jongen lydia ;) als hij dan later ook maar kaas lust en dus daarin niet op zijn vader lijkt :D

5. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Wat een leuke foto's dames !!

Kleding.. Ik pas alles weer gewoon. Sommige broeken nog niet eendie zijn te groot.

Ik ga morgen voor het eerst met Jaylen alleen ff winkelen. Ik moet ff wat rekbare shirtjes hebben voor mezelf voor de bv. hihi.

Fijn Leeuwtje dat het goed gaat. Maar nu weer diarree ..

Lydia is Jinte ook zo sterk in dr nekje.. J.. is echt sterk met zn koppie omhoog houden.

Morgen komt het ?CB hier voor intake.

6. babyleeuwtje

babyleeuwtje Niet meer actief

Wat ik me trouwens afvroeg wanneer willen/of zijn jullie weer gaan sporten?

Ik wil eigenlijk vrijdag voor t eerst gaan , dan is het 4 weken geleden, maar vraag me af of dat niet al te snel is ?

7. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier zeiden ze dat ik weer mocht gaan sporten na 6 weken. Dus ik kan niet wachten tot donderdag :D

Maargoed ik heb eerst woensdag na controle, dus als dat goed is, dan zal ik mijn handbal outfit weer eens op zoeken.

8. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
  9. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    leuk zeg!

10. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    schatje!

11. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    mooi!

12. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    droppie!

13. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Moeten jullie kids ook altijd even huilen voor ze in slaap vallen in hun bedje?

14. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Lydia,
    WIlde jij eigenlijk nog zo'n hoes? Las op zwp dat die van hema en bambino bijna hetzelfde zijn.

15. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ Adnalie, fijn dat je je vargen ook even hebt kunnen overleggen met het cb.
    @ Soppie wat een leuek foto's
    @ Speentje, sterkte en leuke foto.
    @ Iedereen met gespamde foto's erg leuk om te zien, hoe alle babies eruit zien.

Hier uiteten geweest voor me verjaardag met me man en F. is meegegaan, nou wat heerlijk. Hij lag gewoon lekker in zn bugaboo om zich heen te kijken en we hebben van 18.30 tot 21.30 gegeten, nooit verwacht dat het zo goed zou gaan, we dachten we proberen het gewoon.

Fijne avond iedereen!

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Bedankt voor de reacties op t kreunen. Alleen is dat t dus niet alleen;). Hij slaapt bijna niet maar is wel doodmoe. Verder komt er gelijk voeding omhoog als hij ligt, ook als het al meer dan een uur geleden is dat hij bv heeft gehad. Verder merk je dat hij zich niet lekker voelt. We zijn bijna de hele nacht wakker geweest afgelopen nacht. het wordt steeds erger:(. Overdag gaat ook al minder goed, dus ga morgen de ha bellen. Kom nooit bij de ha, maar vind dit wel erg zielig voor L.

We zitten nu ook al bijna n half uur samen op bed;). Hou m rechtop zodat de voeding kan zakken.

Morgen lees ik de rest terug! Als t lukt, want wordt m'n eerste dag alleen met twee Kids;)

17. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Goedemorgen meiden!

Zit al een tijdje in meeleesstand, iedere keer als ik bijgelezen ben is er geen tijd meer om te reageren :)

Nu heb ik dus bijne niets meer onthouden :D

Heb in ieder geval een hoop foto's voorbij zien komn: wat leuk om al die babykoppies te zien!

Ook las ik wat over maten luiers en kleding enzo: Guusje zit in luier maat 2 en wat betreft kleding soms 56 en soms 62: ligt er een beetje aan hoe het valt.

Guusje krijgt nu 3 of 4 flessen van 120+4 en 1 fles van 150+5. Als ze dan nog een fles wilt, dan doen we die verdunnen: dus 120+3...Ze slaapt de nachten al redelijk door: van 21.00-5.30. Wij komen dus ook redelijk aan onze slaap. Wel geeft ze de laattse paar dagen na de voeding iedere keer mondjes terug, maar dat zal ook wel weer over gaan...Ze lijkt er geen last van te hebben...

18. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Vanmiddad trouwens de nacontrole bij de VK: even lekker bijkletsen met mijn favouriete VK dus....Ook kan ik vanmiddag naar de HA bellen voor een doorverwijzing voor Guusje: omdat ze veel in stuit heeft gelegen moet er een echo gemaakt worden van haar heupjes om te kijken of daar geen afwijking zit.

19. juffie2008

@ Lottie
    Bel amar meid, dit is echt wel serieus!!

@ Franka jijd usook voor een echo..
    En leuk nog ff nakletsn zg!

Goeiemorgen!!

@ Smil
    Leuk zeg zo uiteten, bofferd!!

20. juffie2008

Mn man heft vandaag zn laatste werkdag!! Juich juich!!

(dan is hij 3 weken vrij en daarna begint hij met zn nieuwe job)

Deel Deze Pagina