September 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door seentjuh, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    succes!

2. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    Heb hier een slapeloze nacht gehad. W.ilbert heeft gisteren dusb 4 flessen van 200 gehad, lag om 21.30 in bed. Maar meneer is het hier dus neit mee eens. Hij kwam om 2.30 voor de fles. Fles op en weer slapen, maar om 4.00 was hij alweer wakker, speentje geprobeerd, maar hij bleef huilen. Bij ons gelegd en toen ging hij wel weer slapen. Maar moeders kon niet meer in slaap komen en om 6.30 ging de wekker. Gaaaaaaaaaaaaaaaapp!

Dus toch maar weer 5 flessen en dan maar 150 + 5 schepjes. Hebben we tenminste goede nachten, hihi.

3. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    Kan het niet laten:

4. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Leuke foto"s!!!

5. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Lekker ventje is het !!

6. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    leuk inge, een echte vent he! Dat koppie! :D

Juffie; succes bij de echo en het wkz!

Cos; vervelend. Hoop dat het snel overgaat die buikpijn en anders je afspraak gewoon vervroegen hoor. Als het niet goed zit, niet te lang mee doorlopen natuurlijk.

anticonceptie; heb hier de nuvaring klaarliggen, maar wilde eigenlijk mijn eerste menstruatie weer afwachten voordat ik het zou gaan gebruiken. Die condooms is zo'n rompslomp..:p Ik wacht december nog af of ik dan ongesteld wordt en zo niet, dan ga ik gewoon blind starten denk ik.
    Zijn er mensen die al serieus nadenken over een volgend kindje? ik krijg eerlijk gezegd al weer de kriebels en heb het in mijn hoofd om voor een tweede te gaan nog voordat L 1 jaar is :D

hier ook een errug lange slaper. Vraag me wel een beetje af of dat normaal is? van 19.30 tot 5.45 en dan nog tot 9.30 Vind het zelf wel erg veel, maar ja... hij zal het nodig hebben?
    Hij ligt nu alweer te slapen trouwens... maar deze zal wel max een half uurtje duren.

Adnalie; ben benieuwd wat de HA zegt!

als ik mensen vergeten ben; sorrie!!

7. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)

Ik heb ook alweer een menstruatie gehad hoor, maar ben ook weer aan de pil. Pas sinds deze week heb ik met sex weer zo goed als het gevoel van voor de bevalling. Daarvoor voelde ik elke keer nog een randje of zo, net of ze een hechtingkje te veel hadden gezet zeg maar.

En dat drukkende/trekkende gevoel van lang staan en plassen is gelukkig helemaal over sinds ik weer sport.

8. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Wij hebben net weer heerlijk gezwommen. Hij lijkt het steeds leuker te vinden.

Vanaf morgen moet ik weer werken, dus dan kan ik poas weer babyzwemmen als er in de donderdag groep plaats is. Zal pas ergens in het nieuwe jaar zijn. Dus misschien dat ik tot die tijd nog wel even naar een ander zwembad ga.

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    zuurtje hmm een ziekenboeg dus :( ..

smile , ja wil m zoo graag ! :D:D

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Seentje, hier gaan we niet aan de anticonceptie en zien wel wanneer het komt ..
    maar gok dat ik weer een BUT cyclus ga krijgen dus we zien wel..

maar van mij mag het wel komen als Jin ongeveer een half jaar is ( dan zwanger worden ) ..

11. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Hier nog geen menstruatie, ga ook niet aan de pil voordat er een of twee keer menstruatie is geweest. Wel logisch natuurlijk dat degene die pil gebruiken wel alweer gemenstrueerd hebben.

Lydia: het is niet gezegd dat je cyclus weer onregelmatig zal zijn. Sowieso zijn vrouwen die al eens zwanger geweest zijn vaak heel vruchtbaar kort na de bevalling. Wie weet loop je over 1,5 jaar wel met 2 kids!

Hier is de sprong ein-de-lijk genomen. Tessa is weer een vrolijke lieve baby, ipv continu huilen. Ze heeft d'r handjes ontdekt en kijkt er telkens naar, zo leuk! Nu afwachten wanneer ze speeltjes gaat vastpakken!

12. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    bedankt dames voor de leuke reacties op de foto's van mijn ventje.

13. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

hoi meiden, ziekenhuizenrace is voorbij
    Mijn echo was goed (milt)
    maar Louise onduidelijk? De heupjes zijn in vroege rijping?????
    Dus ze konden het nog niet zien...
    Moet over 6 wkeen terug.. grrr...

14. juffie2008

Yeha!!! Louise haar nieuwe strikjes en haarbandjes zijn binnen!!
    Heel ernstig hahah!! gEWELDIG!!

Tnx voor de tip Lydia ;) !!

15. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Juffie: foto!!! Haha
    Vroege rijping ehh.. Uh!??

16. juffie2008

ik zal het straks proberen... haar haren staan alsnog overeind aha

17. juffie2008

morgen komt mn cd binnen, heerlijk!!

morgen naar consternatiebureau, donderdag belt de kinderarts met de bloeduitslagen van christian.. drukke medische week... pff!!

18. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ seentje, hier hetzelfde, heb nu weer voor een half jaar de pil. Daarna kijken we wel wat we doen.
    @ lydia, zou super fijn zijn als er geen hormonen bij hoeven komen kijken. Het is jullie gegund. Wel ff foto spammen hè als je tattoo er is.

19. juffie2008

anticonceptie, ik wil niets meer met hormonen, we zijn nog aan het kijken hoe of wat

zijn er meiden die spiraaltje laten zetten? doet dat zeer?

20. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Nee spiraaltje laten zetten doet niet zeer. Ik heb hem gehad voor ik zwanger was. Ideaal alleen reageerde mijn lichaam er neit goed op. Dus toen moest hij er uit na 2 operaties en meerdere complicaties op mijn eierstokken.

Deel Deze Pagina