dit berichtje heb ik dus niet eens gelezen. maar wat knap zeg! mijn oudste ging pas 'laat' rollen. En voorlopig verwacht ik het bij S. ook nog niet. DE fysio zei van de week dat ze wel zal moeten gaan compenseren in haar ontwikkeling omdat ze wat moeilijke periode heeft op het moment. Daar stoppen ze dan veel energie in, zodat ze weinig overhouden voor de andere ontwikkeling. Maar jouw meisje is super snel zeg!!!!
Gelukkig vatten jullie t goed op .. Weet ook dat het gerust niet expres zal zijn, maar wou mijn gevoel wel ff kwijt Rosa, ik dacht ook dat t per ongeluk was idd, maar ze doet het iedere keer nu. Was jij nou diegene die naar fysio moest vanwege voorkeurshouding? Ik vrees dat ik daar ooj heen moet met elize.. Ze heeft ook echt een schuin afgeplat hoofdje. We zijn er erg mee bezig en ik let er echt op, maar zie helaas geen verbetering. Zal het as donderdag wel horen bij cb, moet ze ook der 2e prikjes .. Bah Adnalie, t geeft niet hoor!! Maar had t ook niet verwacht, duurde best lang voordat ze uberhaupt haar hoofd al omhoog kon houden en nu sinds gisteren/vandaag kan ze alweer zoveel meer.
nou knap hoor dat jullie beebjes al zoveel kunnen. Hier gaat het hoofd ophouden in buikligging steeds beter. Hij hangt af en toe schuin op zijn armpjes en valt dan bijna om, maar expres zit er nog niet in haha en rosa; laat ze maar mauwen op dat CB, je weet het zelf wel het beste!! en het gaat super met K!! en franka; jeetje mina, wat geef je dat kind?? hoeveel voeding gaat er dan in 1 fles bij jou? en hoeveel weegt ze nu? cos; de kerstboom!! haha, bij ons wordt hij zondagavond opgetuigd, want zondagmiddag komt de sint nog langs Woman; Niet express, gewoon niet in de gaten!
Cos de meeting was gezelli hopelijk zijn we Jan de zomer met en hoop meer meiden en beebjes Women ik reageer meestal wel op iedereen of ik moet geen antwoord wetennop een vraag bijv ..
haai meiden hoe was de meeting? (veel plezier zeggen heeft nu niet veel zin meer) wauw franka zoveel uren ertussen mag dat dan wel? de ka van k&g adviseerde hier namelijk om na max 11u tussen de voedingen wakker te makken ivm een te lage suikerspiegel anders (hier gaat dan ook regelmatig mijn wekker af op vrije dagen en in het weekend) wel heerlijk hé als ze zo lekker slapen women dat zal niet expres zijn geweest dat er niet gereageerd wordt, is mij ook al overkomen sas K doet het supergoed meid, laat je niet van de wijs brengen door het cb
Sas wat fijn dat je Goed nieuws hebt gehad :d ! Doet je goed .. En niet te druk maken om t cb hij doet het hartstikke hoed !!
Ha meiden, hoe was de meeting?? @ Women21, is niet express van mi kan in ieer geval. Zag een foto met een flikke bos haar en sterke armpje voorbij komen..LEUK! @ Rosa, fijn dat je ff goed nieuws heb zeg. Kan t mens toch goed doen. @ Voeding, F. komt nog voor 4 flessen maar wel van 200, vanaf half dec, ga ik rijstebloem doen in de fles van 20.00, misschien dan 3 flessen, maar dat is afwachten natuurlijk. @ Omrollen en hoofd hoog houden. Hij kan zn hoofdje erg goed recht houden en zet onze kinderstoel af en toe even wat rechter en dat gaat helemaal goed(Bloom stoel) Heb de kinderwagen omgebouwd in buggy en daar doe ik het zelfde mee(af en toe wat rechter zetten). Doen jullie dit ook al? Zo lief, hij houd zn speeltje wel 5 minuten in zn hand en gaat ermee zwaaien, helaas eindresultaat mini bult om zn voorhoofd. Heel veel kusjes op gegeven.
HiHi Smile oepss hier trekt jinte dr tutje met dr vingers eruit en moet m dan 20 keer terug stoppen HiHi Meeting was gezellig met wiebelende i.sa , slapende e.lisa , mooie langharige half slapende s.aar en onze vooral niet slapende jinte
Smile, 3 flessen? Hoe ga je dat doen dan? Bij mn oudste ging ik pas naar 3 flessen toen ze goed bijvoeding kreeg. Met 7 mnd geloof ik. Hoe laat geefj de eerste dan? Meeting, fijn dat het gezellig was!