Welkom terug meeting-meiden!!! Fijn dat t zo leuk was... Duimen jullie mee dat t de volgende keer zo goed met A gaat dat ik erbij kan zijn?!
Duimen hier hoor w2b !! WOmen hier niet express.. Volgens mij reageer ik bijna altijd op iederen tenzij ik geen antwoord weet. Lydia fijn dat het zo leuk was. Zo jammer dat ik zo ver weg woon bahhh. Jaah ik dacht zet de kerstboom vast neer wel gezellig met de lichtjes. Tjonge 3 of 4 flessen per dag ... Klinkt in mijn oren zooooo weinig. whaha. Mich komt net thuis ik heb een hond aangereden .. Bah! hij heeft een dikke bus met bullbar en die hond rende zo over in het donker op een afgelegen weg waar je 80 mag.... Dus dat was een beste klap hij heeft 3 beste klappen gehad het was een bulldog. Hij sleepte er gelijk vandoor Mich er nog achter aan maar hij ging zo raar doen de hond ws van de pijn. Dat hij dacht ik moet naar de boerderijen daar woont hij vast. En daar kwam hij een man tegen die was de hond al aaan het zoeken. Het was een herplaatser die erg bang was voor andere mensen. Ze hebben samen nog gezocht maar niet gevonden. Ik hoop dat de man hem inmiddels heeft. Flinke schade ook aan de auto. Dat word wel vergoed hoop dat de hond niet teveel pijn heeft..
net mijn kleine meisje in bad kunnen doen (normaal doet manlief dat) ze had zo liggen bewegen en wriemelen dat de pamper niet meer goed zat met alle gevolgen vandien
Ja ik was degene bij de fysio, verbetering kan ook wel 2 tot 4 weken op zich laten wachten hoor. Eerste tip die ik kreeg was een badhanddoek oprollen, aan de voorkeurskant langs het hoofdje leggen en dan langs het lijfje onder de billen door dat ie zich niet af kan zetten (zou niet moeten kunnen maar onze man deed dat dus gewoon toch) en dan langs de andere kant tot in de oksel. Nu ligt aan de voorkeurstkant een dubbelgeslagen en dan opgerolde hydrofiel doek zodat ie niet "doorrolt" met zijn hoofdje. Je hoeft ze niet helemaal naar de andere kant te leggen, recht is ook al goed zeiden ze hier.
Fijn dat het zo gezellig was meiden! Cos: Ben jij beheerder van de ZP hyve? Ik heb toestemming gevraagd om ook lid te worden.
Want2be: Hopelijk gaat het snel beter met A! Rosa: Trek je niks aan van het CB. Groei kun je niet afdwingen. Verder ontwikkelt ie prima. Er zijn kleine mensen en grote mensen. Was zelf vroeger ook altijd te licht.
Wauw leuke fotos dames !! Ik wou echt dat ik meekon. The next gewoon in het midden van het land gezellig !! Ja ik beheer ik zal je even accepteren.
Slaap lekker meid!! Hier heeft saar net gedronken, ze gaat zo op bed. Ik ben nog met gedichten bezig :S en moet nog kado's inpakken maar dat doe ik morgen wel of zondag ochtend... (In de trein gingen de gedichten beter dan nu :-D)
Hier nu 1e flesje.. Jin heeft in bed voort uitgevonden hoe ze omhoog moet HiHi vanacht 2 keer goed moeten leggen omdat ze helemaal tussen de spijlen met dr hand lag en onder de deken uit.. Vanavond maar in een slaapzak leggen