Hier is mevrouw nog klaar wakker! We gaan morgen net m'n zus naar duinrel.. Vind t sund om ni te gaan.. Slaap lekker meiden! Xx
Jeetje Smile hoe gaat het nu ? Jaylen slaapt ook al even.. Druk dagje veel prikkels op verjaardag. Maar wat is het toch een zoeterd !! Morgen sinterklaas vieren bij mn moeder. Ik schiet nu in bed ben moe! Slaap lekker
Saar is ook niet echt van plan te slapen.. Ik lig wel in bed nog ff proberen een gedicht te maken en onder tussen speentje er in doen.. Hihi
Jaylen wou ook niet slapen hoor.. Teveel prikkels gehad denk ik. Ben lekker met hem gaan liggen beetje knuffelen tutten met speen die hij toch liever niet wil.. En toen dommelde die weg.
Lydia, wat is het toch een lekkere meid! Die knuisten zijn favoriet bij der hihi... Cos, lekker weg gedommeld, zo hoort het.. Iedereen veel pleziier morgen!!
Mogguh! Wat een heftige berichten weer zeg! Cos, wat zal je man geschrokken zijn. Hoop ook echt dat t beestje gevonden word en niet te veel pijn heeft! Wat een leuke foto's vd meeting ! Het was dus gezellig? Smile, wat heftig! Gelukkig gaat alles goed met jullie en de kleine. Met zo'n snelheid en niks hebben, mag je van geluk spreken denk ik.. Lydia, met welk programma had jij die letters op de bewerkte foto van je canvasdoek gezet?? Iedereen veel plezier met sint viering.. Wij doen er "nog" niets aan, volgend jaar uiteraard wel. Kan niet wachten om de kerstboom op te tuigen.. Gisteren naar verjaardag geweest van nichtje, werd 11. Was erg gezellig! Elize heeft zich super gehouden. Liet regelmatig een mooie lach zien, moest nog ff showen dat ze tot zitstand wil komen. Hihi hoef maar een vingertje te pakken en ze gooit haar hoofd al omhoog. Lukt der al aardig goed. Verder heeft mevr lekker liggen tukken tussen alle luidruchtig pratende mensen hihi.
Zo J heeft geslapen tot half 7 en daarna tot 9 uur. Bevalt me prima zo ! Nu ligt hij te spelen in de box en heb ik net even snel cake in de oven gedaan. Ga nu vlug vlug mijn suprise afmaken whaha. En dan lekker even douchen en aankleden. Ik heb trouwens leuke nieuwe spullen gekocht voor in de boom. Allemaal van die houten dingentjes en kussentjes zo leuk !! Wat goed van elize. Lekker is dat he ? Iedereen een hele fijne fijne dag !!
L heeft goed geslapen tot vanmorgen 8.00 uur. Fles ging er goed in vanmorgen (190cc, helemaal blij!) hoor nu net dat hij weer wakker is (man is boven met hem). Wat goed dat ze allemaal tot zitstand willen komen. Hier ook eentje! hij wordt steeds vrolijker, echt leuk dat er nu meer interactie is en het ieniminie baby eraf gaat. Ik vind dat in ieder geval leuker daarnet de sinterklaashoek mooi gedecoreerd, vanmiddag pakjesmiddag met fam! L heeft er natuurlijk niet zoveel aan, maar mijn neefje is er ook bij. wordt gezellig! Lydia, toch leuk dat je gaat. Is ook zonde van die kaartjes he! veel plezier bij duinrell! fijne zondag allemaal!
Moguh. Hier geslapen tot 9.15. Heerlijk. Nu naar fam aan de andere kant van nl voor pakjes middag. Fijne zondag iedereen.
Hier ook zo super goed geslapen, tot 7 uur en daarna nog tot 11 heerlijk. Hihi.. Nu nog ff de gedichten uit typen die in vannacht heb gemaakt .. Daarna kadoos inpakken
Hoi meiden, Bedankt voor jullie lieve reacties. Alles gaat gelukkig goed met ons, me man heeft spierpijn en ik een beetje pijn in me pols. F. heeft gelukkig niks. Hij heeft tussen ons in geslapen en hebben lekker naar zn sabbel smak geluiden liggen luisteren. Eerst de ene hand, dan de andere hand. Ben zooooo blij dat ons ventje nergens last van heeft. Denk dat we blij mogen wezen met een goeie auto en dat we de maxi cosi in de familyfix hadden staan. Ben wel benieuwd wat de schade is...... niet total loss in ieder geval.
smile, oh gelukkig dat F er helemaal niets van merkt!!! Wat drinken al jullie kids (met flessen) al veel.... ik ben blij als de fles van 150/5 een keer opgaat. Meestal laat ze 30/40 cc staan... Vanmorgen om 5.45 kwam ze weer. Elke dag rond hetzelfde tijdstip. Mn man zei: we laten haar even. Gister ook gedaan, toen is ze na even huilen weer gaan slapen. Vandaag 2 minuten gehuild en ook weer gaan slapen. Als ik een fles had gegeven had ze er maar een beetje van gedronken. Nu was ze om 7 uur wakker en heeft ze hem helemaal op. En om 11 uur 1 op, maar daar heeft ze weer 50 cc van laten staan.....