Ik ga stemmen Lydia ! Jaylen is lekker verwent met sinterklaas. Leuke kleren gekregen en van ons een muziek knuffeltje en rammelaar. Wij hadden lootjes getrokken ook leuke kado's gehad. Verklaring op hyves ik ga ff kijken ...
September (en te vroeg & te laat ) Mama's ! Soppie: 01-08-11 mama geworden van S.anne Smile82, 17-08-11 mama geworden van F Willie32, 18-08-11 mama geworden van S Kleindraakje, mama geworden van I.sa Rosa, 28-08-11 mama geworden van K.aj L.ucas Gebakje, 01-09-11 mama geworden van J.asper Franka83, 02-09-11 mama geworden van G ukkiepukkie, 03-09-11 mama geworden van een meisje! Zuurtje, 04-09-11 mama geworden van Y.ente Juffie2008, 04-09-11 mama geworden van M.arie L..ouise Tab, 07-09-11 mama geworden van E.lisa V.ictoria Sunshine, 08-09-11 mama geworden van F.leur *Floormax, 08-09-11 mama geworden van M.ax Mik, 09-09-11 mama geworden van L.izze Inge S, 10-09-11 mama geworden van W.ilbert *natascha2010: 10-09-11 mama geworden van J.aycee Want2be, 12-09-11 mama geworden van A.nna *Seentjuh, 12-09-11 mama geworden van L.uuk *women21, 12-09-11 mama geworden van E.lize Loepie, 14-09-11 mama geworden van N.ino Lydia1986, 15-09-11 mama geworden van Jinte *MissX, 16-09-11 mama geworden van C. Babyleeuwtje, 16-09-11 mama geworden van M.ecx Adnalie, 17-09-11 mama geworden van S.ophie Cos, 21-09-11 mama geworden van J.aylen Duimerijntje,mama geworden van T.essa Rinke: 28-09-11 mama geworden van S.aar Breastmommy: 25-09-11 mama geworden van B.en ( A.braham) *Bhappy: 30-09-11 mama geworden van Elize * of * nieuwe kletsers Zoo weer aangepast.. hoop dat iedereen erop staat.. zal m in mn handtekening zetten.. mochten er meiden een week niet reageren (van de nieuwe ) haal ik ze eraf.. voor aanpassingen PB bericht me maar
Ja heb ik gekregen babygiftcard .. Wel leuk hoor alleen niet heel veel leuke winkels waar je hem kan besteden vind ik. Allemaal duurdere winkels. Maar zal morgen even foto plaatsen wat ik besteld had. Lydia als je de link in je onderschrift zet klikken veel mensen ook door naar de fotowedstrijd dat had ik ook gedaan toen ! SMile geen spierpijn of iets ? Na het ongeluk. Welkom Willie !
Zo, hier Uk van ellende in bed gezeild... Als daar het lampje uit gaat kan je haar maar beter weg leggen. Nu maar hopen dat ze weer een lange nacht maakt! Vanmorgen kwam ze om 7.45 althans... ik heb haar maar subtiel wakker gemaakt aangezien ik op ploffen stond Zijn er eigenlijk nog veel bv-moeders onder ons?
@ meeting -super leuke foto's!! @Hier vandag de kerstboom gekocht maar nog geen idee wanneer we de kerstboom in elkaar gaan zetten. Zaterdag was sinterklaas en 3 pitten bij ons geweest.Was leuk J.aycee lag lekker te slapen weet niks van De hele weekend was mijn zus met haar man en dochter van 3,5 jaar bij ons geweest dus was echt druk. Ik moet met J.aycee 14 dec.naar ziekenhuis voor echo van haar heupjes .Volgens kinderarts van de cb is haar linker been langer. Zijn er dames die hier ervaring mee hebben? Fijne avond dames.
Willie ik geef BV en ik wil nog lang niet anders ! Natascha wij moeten ook heen voor echo ed omdat er in de familie heupafwijkingen voorkomen. Mijn Zwager heeft een afwijking in de heupen en lengte verschil in de benen.. Hij is nu 22 en je ziet dat wel. Hij heeft speciale zolen onder zijn schoen je ziet er niks van maar hij wil ze niet aan .. Whaha pubergedrag noemen we dat.
HiHi en leuke foto's Rinke Natasha geen ervaring mee.. Succes iig Hier 1e flesje erin ( als ze slaapt, slaapt ze wel ) en straks naar de doc .. Brr krijg ik n verdoving in m'n hoofd voor een moedervlek weg te halen.. ( wil ik zelf maar die spuit iehh)
goedemorgen hier hebben we ook sint gevierd, de kids zijn weer heel erg verwend. willie ier ook nog bv zolang het kan blijf ik doorgaan lydia veel succes met de spuit straks hier ook verschil in lengte van benen maar het is maar 1cm. mijn heupen en schouders staan ook niet gelijk maar het valt niet op, ik hoef dus ook geen speciale zolen onder mijn schoenen. ik heb meer last van mijn scoliose en hyperlordose dan van het verschil va lengte van mijn benen.
Lydia: suc6 bij de dokter!! (Denk maar aan je bevalling, dan vallen die prikken wel mee.... Zegt de gene die als de doods is voor prikken)een beetje de blinde helpt de dove hahaha... Hier nu eerste voeding!! Jippie!
Morning! Hier eerste voeding om 7.15 en nu word er nog even geslapen. Ik had ook graag nog even verder gegaan, maar we moeten dadelijk naar de babymassage. Ik ben zo makkelijk, ik neem haar zo mee en kleed haar na de massage om. Vind het zo sneu om steeds weer aan haar te plukken, dat gebeurt al teveel Vanavond vieren wij sint bij mijn zus, drukke bedoening maar wel gezellig. Dus morgen weer een slapend kind wat moet bijkomen... Hebben jullie kindjes veel last van drukte? Lydia, succes! Het zal vast meevallen!
@ Lydia, sterkte vandaag!! Ik heb gestemd op Jinte, super leuke foto hoor. @ Cos, wat fijn dat bv zo goed gaat. Wanneer gaan ze kijken of J.aylen een heupafwijking heeft? @ Willie, welkom @ Meeting, heel leuk om de foto te zen met de 4 meiden. Met ons gaat alles goed, F. gaat alles goed, papa en mama hebben meer meegekregen van het ongeluk. Maar spierpijn valt nog erg mee. Nu nog zonder auto, eerst wachten tot het takelbedrijf deze naar het schade bedrijf brengt. Dan pas krijgen we een leenauto. Shitzooi, vanavond sinterklaas bij me ouders als we een auto hebben, geen zin om het hier te doen.
Goeiemorgen! Hier een ventje die om 4.45 uur kwam en daarna om 8.00 moeder wakker maakte door heerlijk te liggen persen en een leuke 'goeiemorgendrol' produceerde. Succes bij de dokter Lydia! Mijn man heeft ook een keer een moedervlek weg laten halen bij de dokter en heeft er helemaal geen last van gehad. Hoop jij ook niet. L heeft vrij weinig last van drukte moet ik zeggen. Hij slaapt vaak doordat het dan zo'n geroezemoes is. Met gillende kindjes is het wel anders, want daar schrikt hij telkens van. balen zonder auto! kan je niet regeln toch gewoon een leenauto te krijgen. jullie auto is toch onderweg? Willie, je hebt gelijk hoor, dat gepluk! veel plezier bij babymassage! geen ervaring mee natascha! hoop dat ik niemand vergeten ben.... ik ga zo meteen richting intratuin. Die verd*mde lichtjes halen.... maar als hij dan staat dan ga ik een foto spammen hoor hahaha
Ik ben vanmorgen met spoed naar de huisarts geweest voor mezelf. Ik plaste nl bloed ... En had ontzettend pijn in mijn buik de hele dag gisteren al. Dus hij heeft urine gechekt en even inwendig gekeken .. Fijn zo'n eendenbek zonder glijmiddel ... Pff was gelijk weer wakker. Ik heb een urineweg infectie daar heb ik medicatie voor en maandag een echo van mijn buik en urinewegen. Omdat ik toch een verleden heb gyn gezien dan. Die infectie komt dus doordat ik niet voel waneer ik moet plassen .. Dan kan het gerust zijn dat ik zo 8 uur niet naar de wc ga. Daar ben ik druk mee bezig met de bekkenbodemtherapeut maar ja heel soms vergeet ik het gewoon. Verdorie nu mag het ook wel klaar zijn !! Drukte .. J vind het niet heel erg maar hij wil dan wel graag bij mij of mich zijn logisch ook. WIllie plezier bij de massage lekker ontspannen. Lydia suc6 meid !
Lydia succes bij de dokter. Gister pakjes middag gedaan bij familie. Ik dnek dat er wel 300 kadootjes lagen. Niet normaal meer. Wel erg leuk. Jasper is goed verwend. Zo even langs vrienden van ons, want hij heeft gister een auto ongeluk gehad. Reed op een soort land weg, raakte in een niesbui, slipte, overde kop de sloot in. Auto totall los, hij heeft alleen een gebroken sleutelbeen gelukkig. Maar eerst even langs het gemeente huis voor een id kaart voor Jasper. Nu zijn die nog 8 of 9 euro. Per januari worden die 30-35 euro. ( en wij wonen op de grens, dus is wel makkelijk) Morgen Jasper voor het eerst naar het kdv brengen. Ben benieuwd. Fijne maandag allemaal.
Smile, gelukkig dat jullie niets mankeren zeg. Zoiets is steeds mijn angst als ik haar bij me in de auto heb. Vooral na al die geke verhalen met ongelukken en races op snelwegen. Bah! Natascha en Lydiia veel succes bij de dokter/ziekenhuis! Gebakje, wat een hoop cadeautjes zeg.. Leuk!! Cos, dat is erg vervelend ja. Vond je het onderzoek niet vervelender na de bevalling? Ik moest vorige week namelijk ook en het lukte ze niet eens. Hebben wel 3 eendenbekken geprobeerd, en toen moest de baas erbij komen, vreselijk! Ze hadden afwijkende cellen in de baarmoederhals gevonden tijdens de zwangerschap, dus moest nu weer voor een uitstrijkje. Hopen dat nu alles wel goed is! Wij hebben ook sinterklaas gevierd. Heb ons meisje oa een speelkleed van Nattou cadeau gedaan. Groot succes, ook heel leuk voor in de box..
Natascha en Lydia, succes bij dokter! hier ervaring met een echo voor heupjes, stelt niet zoveel voor vond ik. gebakje: Veel cadeautjes joh! Succes met Jasper weg brengen, eerste keer is het moeilijkst vind ik! Cos: naar dat je die onderzoeken moet. Hopelijk beter het snel. Had zelf ook na mijn eerste bevalling problemen met plassen, werd in de loop der maanden beter. Tweede keer nergens last van gehad! Lydia: ik heb gestemd! Hier weer een slechte nacht gehad. Tussen 23 en 7 wel 3 keer bij haar geweest. Gisteravond kwam ze ook niet in slaap in d'r eigen bed. Ze had zo'n jeuk, was daardoor super onrustig. Vanmorgen de ha gebeld, morgen weer langsgaan. Vandaag kon ik niet. Word door bedrijfsarts en uwv gebeld. Vanmiddag sinterklaas vieren.