@smile: das schrikken zeg! gelukkig goed afgelopen. @women21: knap van haar zeg! tot zitstand willen komen. @seentjuh: cool shirt! @lydia: ga op haar stemmen. @cos: o jee. hopelijk gaat de kuur helpen. @Juffie: gefeliciteerd met je zoontje. en wat een schatjes, die dametjes. @duimerijntje: hopelijk is ze snel van de jeuk af.
@Cos, mooi formaat boompje!! Hier is het ook ff puzzelen om de juiste plek en boom te vinden. Door die box en wipstoeltje en speeldingen is de ruimte wat beperkter. haha
Een uitstrijkje tijdens je zwangerschap dat is wel heel apart? Het is juist bekend dat onder invloed van de hormonen er afwijkende cellen gevonden kunnen worden die helemaal niets ernstigs hoeven te zijn. Geef je nog borstvoeding?
Ja wij hebben een miniboom. Officieel hoort er nog een stuk onder hoor.. Maar vorig jaar met de kat en ene jonge hond was dat niks hoor. Dus hebben we hem in een pot gedaan. Mik goed zoeken dan kan je er vast 1 vinden. Hoe is het met J en L ? Willie lekker he massage, Zo ontspannen ook. Veel plezier bij SintFeestje. Juffie nog gefeliciteerd met je zoontje ! Nou ik heb toch wel echt buikpijn en ik geloof ook wel dat het door die infectie komt eigelijk.. Zou een boel verklaren. Echo kon niet eerder dit was al het snelst ! Tjonge wat een weer he ?? Wat gaan jullie eten ? Wij bruine bonen stampot met spekjes en een stukje vlees voor mich. Ik ben nog steeds niet gek op vlees na mn zwangerschap.
Lydia ik heb ook gestemd !! Kerstboom, hier ook last van ruimte gebrek door babyspullen.. Maar ik heb een plekje weten te bemachtigen. Wat een rot weer he met dat hagel steeds! Moest boodschappen doen met Elize, maar vond t niet zo grappig.. Cos, sterkte Sorry hoor ff kort berichtje, zal binnenkort ff wat meer schrijven, maar voel me op t moment een beetje down...
lydia! ook gestemt!! kerstboom... mmmmm tja waar moet ik die in hemels naam neer zetten... denk dat ik maar alleen ga versieren... (we zijn met kerst toch niet thuis...)
zoo lang niet geweest hier !! Ben echt zoo druk hahah maar ja wie is dat niet in december ?! jammer ook dat k de meeting heb gemist .... zag die foto.. daar had best een klein mannetje tussen gekunnen hihi BV: hier is het 50/50 of nou ja iets minder .. overdag een flesje en savonds/snachts/smorgens de borst ! (vond het idee van kolven op mn werk echt niet prettig en helaas ben k al weer aan t werk ) @smile, jeetje dat is schrikken !! gelukkig gaat het met jullie goed @cos, t zit jou ook allemaal niet mee he ! denk je op weg te zijn naar beter.. krijg je dit er weer bij @lydia, gelukkig is het meegevallen !! prikken zijn echt niet fijn hahah @juffie, gefeliciteerd met je kleine man ! en wat een leuke foto's @seentjuh&cos, gezellige/leuke boom @women21, sterkte !
Aaaah jullie zijn lieverds!! Maarre... soms vraag ik me af of ik wel geniet/ heb genoten van mijn verlof... Zoals ik af en toe al wel een beetje aangaf heeft mijn vriend de 1e week na de geboorte alles gedaan betreft Elize.. echt alles en daar was ik hem zo ontzettend dankbaar voor. En daarna is dat sterk afgezakt. Noooit meer in badje gedaan, noooit meer een nacht eruit (hoe gebroken ik ook ben/was) amper een luier verschonen of flesje geven. Prima, snap ik ook ergens wel, want hoor van jullie ook vaker dat soort verhalen . Maar ik moet iedere nacht eruit, zelf als hij vrij is.. ik heb/had daar geen problemen mee aangezien ik er beter tegen kan dan hij en hij op het moment erg met zijn hyperventilatie zit. Wat inhoud dat hij de laatste tijd alleen nog maar slecht slaapt of heel licht slaapt en vaak wakker schrikt met een paniekaanval waarbij het denkt dood te gaan (wat niet zo is, maar dat gevoel heeft hij). Ik heb nooit naar hem lopen klagen, maar het breekt mij nu gewoon op... ik zou zoooo graag een nacht lekker door willen halen of dat hij es een keer wat overneemt betreft Elize. Hij zei alle respect voor mij te hebben, maar ik dacht "waarom bied je dan niet aan dat jij het een nachtje doet?". Ik had echt het gevoel er alleen voor te staan, wat mij overigens erg frustreerde omdat ik het me zo totaal niet had voorgesteld. Daarbij mis ik enorm de tijd samen met hem. Natuurlijk is het anders ivm de kleine en dat weet je, maar der was echt amper tijd om ff lekker als vanouds met elkaar te knuffelen op de bank (altijd gedaan). Daar kwam nog bij dat er sinds ik ongeveer 12 weken zwanger was tot gisteren nooit meer wat tussen de lakens was gebeurt (erg privé dit ). Naaaaah dan kan je me al helemaal opvegen hoor. Ik had er uiteindelijk zo naar verlangt te bevallen en dat als de boel genezen zou zijn dat we dan weer lekker als vanouds intiem konden zijn, omdat de baby hetgeen was wat hem op dat moment tegen hield (ok, dat snap ik dan nog). Maar ook daarna kon ik het op mn buik schrijven . Dat liep bij mij dus ook steeds hoger op. Alles bij elkaar maakte mij steeds verdrietiger. Ik zag ons niet als dat gelukkig gezinnetje. Maar goed... Gisteren hebben we gepraat.. hij vroeg wat er was en alles kwam eruit. Tranen met tuiten... het lucht erg op (en jaja er heeft actie in bed plaats gevonden!!! Yessss kon hem wel opvreten). We begrepen elkaar gelukkig goed en hebben elkaar eerst eens stevig geknuffeld. Ik snap nu nog beter waarom hij Elize 's nachts gewoon niet kan doen. En ik moet gewoon zorgen dat ik meer tijd voor mezelf vrij maak. Ik vergeet mezelf totaal namelijk. Ik merkte overigens vandaag wel meteen verbetering door uit zichzelf der luier te verschonen en flesje te geven!! Dusss.. het hoge woord is eruit naar hem toe, maar ben zoals ik al zei toch nog wel een beetje down. Zal de vermoeidheid ook wel zijn... moet nog ff weer recht trekken pffff Lang verhaal, maar goed..
Ahh meid, klinkt allemaal niet best hoe het eerst was. Maar je moet idd meer tijd voor jezelf vrij maken. Ik heb daar zelf ook altijd moeite mee (kan het slecht uit handen geven). Maar een goede moeder is ook een moeder die goed voor zichzelf zorgt. Ook moet er tijd voor jullie samen zijn! Je blijft nog steeds ook partners ipv alleen ouders. Wel fijn dat jullie zo goed hebben kunnen praten. Dat is toch de basis om als partners een kind te overleven. Het is toch de grootste uitdaging ooit! Je leert elkaar heel anders kennen. *knuf*
GOed dat jullie gepraat hebben Women .. mischien is de hint nu aangekomen !! Ik ga voeden en dan op bed ben moe en heb ontzettend buikpijn net maar 2 asprines gehad.
woman: man wat goed dat je je hebt kunnen uiten naar hem!! en wat fijn dat er weer wat intimiteit is (is hier ook nog niet gebeurd...) hoop dat hij wat meer voor "jou" gaat doen met elize..
hier slaap saar door de voeding van 8uur half 9 heen.. ga haar zo maar wakker maken, omkleden, voeden en naar bed..... (al ligt ze zo lekker tussen ons in op het kussen.... verliefd!!!)