Goede morgen meiden!!! Nog plannen voor vandaag? Meiden die moeten werken, werkze! Mijn doel vandaag is: de was, badkamer een sopje en natuurlijk even naar oma, die heeft saar het hele weekend "moeten" delen met mijn zussen en visite hihi lekker even samen knuffelenn... Cas had laatst de romper over haar mallot aangetrokken, maar vind het helemaal niet zo gek idee hihi ze heeft een hello kitty jurk, en het staat leuker om de mooie romper te zien dan een witten mallot kont..
Moguh!!! Wat een nacht. Eerst ik buikkramp, sliep eindelijk. Gaat die kleine ineens spoken om half 4 vanacht. Duurde tot half 6, sliep om 6 uur. 6.30 ging de wekker alweer. Meneer lag alweer heerlijk in coma, dus die is nu stik chagarijnig dat hij er uit moest. Zo eerste dage kdv. Ben benieuwd.
Women Goed dat je met mannetje gepraat hebt.. Hopen dat hij het nu aanhoud en af en toe ook wat met jullie elise doet.. Cos beterschap met je buik.. Dat er maar snel een oplossing mag zijn zodat de pijn weg is.. Rinke leuke foto's ! Hier heb ik ik gehaald hoor het rokje van de Hema en een maillot rokje maat 56 verzuipt ze in ! Haha heb die stiekjes op z'n strakst en nog zit ie niet echt perfect hihi Ga hier even een poepert verschonen .. Daarna nog even pitten en straks mag Jin wennen op t kdv en daarna nachtje bij oma slapen ( eigenlijk vanaf volgende week ma ze wil zooo graag dat ze nu al mag.. Haha vind het ook wel lekker ff een nachtje slapen Gebakje succes met j op t kdv hij zal t vast goed doen
Na heb ik dr bet verschoond leg ik dr naast me neer komt dr halve fles eruit.. Hup weer nieuwe kleren aan Ze hoest al een paar dagen moet ik daar wat aan doen? Xx
Goeiemorgen!! Hier een slapert van 21.00 tot 7.00 en ligt nu weer eventjes te pitten We moeten over dik 1/2 uur bij de kinderarts zijn voor controle. Ben benieuwd wat ze zegt. Cos; vervelend van die buik joh! hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen vanacht en de paracetamol zijn werk heeft gedaan! Gebakje; spannend, laat je wel weten hoe het is gegaan dat eerste dagje? rinke; leuke foto's, en idd die romper erover is zo'n gek idee nog niet! woman; goed dat je met hem hebt gepraat en dat je wat actie heb gehad zo te lezen heeft hij het ook wel begrepen, fijn! lydia; succes met wennen op t kdv (nou ja... jinte dan he ) En bij oma logeren! straks lig je heel de nacht wakker haha, dat zou wat zijn!
@ Moettie, wat lief dat S. in slaap was gevallen bij de massage. De familyfix staat het stevigste in de auto, omdat bij vast zit aan beugeltjes van de auto zelf. Blij dat ik iemand het kunnen overtuigen, veiligheid voor alles. @ Lydia, is het meegevallen? @ Kerstbomen, zag een paar mooie voorbij komen, wij gaan m vanavond optuigen. Pas mooie nieuwe paarse en witte kerstballen bij intratuin gekocht. Kan niet wachten. Kerst blijft bij ons toch wel anders, omdat we toch (schoon)moeder missen die 26 dec 2009 is overleden. @ Women, fijn dat het even oplucht. Wat lief dat hij gelijk een luier en een flesje deed. Is je man/vriend wel naar de huisarts geweest voor zn klachten? @ Cos, hoe gaat t? Hoe lang moet je medicijnen slikken? @ Rinke, wat een lieve foto's van S.aar, ze heeft wel een mooie bos haar hoor. Hier alles goed, gister is F. weer verwend een mooi boek gekregen: Het Muizenhuis, zooooo leuk. Pfff ben nog in afwachting van sollicitatie vorige week, degene die erover gaat is ziek. Kreeg gister een berichtje van een oud collega dat er op mijn oude afdeling een collega weggaat, denk dat ik er wel een telefoontje aan waag. Iedereen een fijne dag
Smile ja uiteindelijk meegevallen HiHi .. Weet er niemand anders van de uitslag van hè sollicitatie af dan ??
women goed dat jullie fijn hebben kunnen praten! Ieder moet zijn nieuwe plek veroveren in deze periode, baby, visites enz. Maar idd niet jezelf vergeten hoor Goeiemorgen meiden! Louise heeft de griep net als ik... Ze ligt elke nacht vanaf 5 uur bij mij te drinken... boefje! Maar goed vind het wel fijn hoor ik haar ademhaling beter. Ze geeft echt flink over!!! Gisteravond uit niets. we zaten er allebei weer onder! Gaat ze eerst hoesten en dan! Ik ben al bij de huisarts geweest maar die gaf al aan dat heel Nederland ziek is..
Spannend Juffie. Nou ik heb redelijk geslapen ook redelijk vast want normaal hoor ik J wel zachtjes wakker worden nu ging hij maar huilen .. Sorry vent mama is een beetje ziek word wel beter hihi. Uhm ik heb 20 pillen 4 per dag. Dan weer urine laten testen. Mich is al aan het werk en ik lig heerlijk met een heeeeeel ondeugend lachend mannetje op bed. Smile je kan inderdaad altijd een poging wagen bij je oude werkgever toch ? Ahhhh Saar is ook net een engeltje. Ik ga als ik me beter voel eens creatief doen .. Ik wil graag een kerstbal met mijn eerste kerst en dan zijn naam en de datum er op. Maar die kant en klare vind ik niet mooi dus dan ga ik zelf aan de gang met glitters enzo.
smile; zou er idd een telefoontje aan wagen als het een baan is die je wilt! juffie; hoop dat je goed nieuws krijgt vandaag! cos; leuk een eigen kerstbal maken! ik heb wel een kant en klare Net terug van de kinderarts. Ik heb niet eens hoeven liegen haha. Ze vond het prima dat ik nog niet geprovoceerd had, want heeft volgens haar toch geen zin als hij nog volop krampen heeft. We dachten daar dus hetzelfde over. Nu de krampen echt bijna weg zijn, moet ik over 2 weekjes wel provoceren en daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Over een maand belt ze hoe het gaat. Zijn hoofd ziet er prima uit volgens haar! ben ik wel blij mee, want maakte me zorgen dat het aan de achterkant een beetje plat was. Maar dat trekt helemaal vanzelf bij volgens haar en hoef ik dus niets mee. ik ga een broek verschonen (2e van vandaag al!) toedels!
Thanks voor jullie reacties, ik ga eind van de week even me oude baas bellen. Je weet nooit, had het daar wel erg naar me zin. Maar de sollicictatie die ik heb gedaan vorige week was ook erg leuk, een nieuwe uitdaging Hoop eigenlijk eerder dat die sollicitatie wat wordt. @ Lydia, denk dat ze nog niet overlegt hadden, maar een mailtje dat het antwoord wat later komt vond ik wel heel netjes.
Ohke Smile nog ff afwachten dus ) spannend Haha seentjuh ni hieven liegen wel fijn ! Ben benieuwd over 2 wejen