bodystep doe ik ja bodyattac lijkt me ook wel wat .. even kijken wanneer de nieuwe lessen weer gaan starten, want anders ken ik de 'dansjes' niet.. ziet er ook zo dom uit haha. oeh duimerijntje dat klinkt niet fijn .. dikke knuffel en logisch dat je ff niet zoveel tijd hebt om bij te lezen.. loepie, haha ja die auditie echt een mafkees ! moettie, snap dat je blij was dat je je meisje weer terug had ! vaste club.. het is wel rustiger indd maar iedereen zal indd wel druk zijn met de beebjes ( ik was eerst ook de hele dag door hier maar gaat nu niet meer natuurlijk )
Ik probeer haar helemaal niet te duwen in MIJN ritme.... Ze krijgt een fles als ze er om braagt. Of dat nou 2,3 of4 uur is na de vorige. Maakt me allemaal niets uit. Behalve savonds voor ik naar bed ga, dan bepaal ik het.... Maar sorry dat ik mn vragen stel...
@Adnalie, natuurlijk mag je vragen stellen. Maar sommige vragen kunnen wij ook niet beantwoorden, niemand, dat is aan S zelf. Je komt in ieder geval wel over alsof je haar in jouw ritme wilt hebben.
morguh, zit te voeden dus typen is gezellig, maar kunnen we gezellig blijven doen tegen elkaar? ieder doet het anders met zijn of haar kind, en dit forum is om dingen met elkaar uit te wisselen... volgens mij heeft niemand "zin" in onenigheid
ik ben het er trouwens nit helemaal mee eens wat je zegt moettie er zijn nou eenmaal ook kids die enorm baadt hebben bij een ritme en regelmaat. louise krijgt niet meer voeding op verzoek, als het aan haar ligt krijgt ze snachts om het uur een paar slokjes en valt ze bij mij in slaap om na een uur ineens weer te willen sabbelen/drinken. nu heb ik als "regel" als ze niet na 4 uur na een voeding wakker is maak ik ha,r rustig aan wakker, en savonds krijgt ze op vaste tijden'; om half 8, 10 uur en 12 uur, dan wil ze meer en mag ze meer...zodat ze de nacht doorslaapt. sinds we dit doen huilt ze ook veel minder em loop ik niet d hele dag met haar in mn armen. voeden op verzoek deed ik bij mn oudste werkte tot 2,5 mnd ook prima.
Goedemorgen, Hier vanaf 5 uur al klaar wakker, want S. wilde niet meer slapen (gaap).... Wat ritme & regelmaat betreft, Overdag is het voeden op verzoek en de laatste fles voor dat we naar bed gaan (tussen 23:00 en 00:00) dan maken we haar wakker. Sporten, wat is dat? hihihihihihi.... Ik verbruik overdag al genoeg energie en na het avondeten pleur ik in bonken op de bank. Nou zit ik ook al 4 kilo onder mijn gewicht voordat ik zwanger was, dus dan heb ik ook niet echt de drive om aan mijn ''perfecte'' figuur te werken. Zou trouwens nog geen eens weten waar ik de tijd vandaan zou moeten halen om te sporten... Gaat mij even aankleden en dan zoonlief naar school brengen, tot zo...
moetie... ik ben het ook niet met je eens.. Ritme is voor veel kinderen erg fijn.. het eerste wat ons geleerd is is ritme voeden.. het kindje weet op den duur waar het aan toe is en jij ook.
J.aylen was ook wat onrustig vannacht poepen lukt niet echt volgens mij .. Inmiddels is het gelukt hele kleren eronder toen ook nog over mama heen geplast haha.. Ik zit te kijken voor een slaapzakje omdat hij zo woelt.. Wat voor 1 kan ik het beste nemen een gevoerde ? Maar dan zit je weer met dekens he ? Wat zouden jullie doen ?
bij mn oudste hebben wij ontdekt dat ritme erg belangrijk is. Maar meer een ritme van elke keer dezelfde handelingen. Dat had niet zozeer te maken met tijden etc. Nu doen we weer precies hetzelfde. OVerdag krijgt ze in principe gewoon een fles als ze wil en mag slapen als ze wil. Behalve savonds, dan geven we nog een fles voor we naar bed gaan en dat bepalen wij dus. cos, als ik een slaapzakje gebruikte, gebruikte ik nog een laken erbij (bij zo'n dikke slaapzak. ) Als het echt heel koud was, dan deed ik er nog wel eens een deken bij.
Goede morgen! Vaste groep, ik ben er nog lees veel mee maar nog niet altijd de tijd om te reageren! Ff een applaus voor saar! Ze heeft vannacht van 12 tot half 9 vanmorgen geslapen!!!! YIPPI!!! Thanks over jullie mening over de kolf! Denk idd dat ik een nieuwe koop. Maar moet even wachten tot mijn salaris er is.. Ritme... Tja dat bepaalt ze nog helemaal zelf.. Tot nu toe prima naar mijn idee.. Cos: haha heerlijk spuitluiers en plassen over mama!! Hihi
Ik probeer nu ook regelmaat erin te krijgen, wie weet werkt het wel heel prettig voor zowel mij als mn kleine. @adnalie; ik weet niet hoe ze zit met haar gewicht, maar misschien kan je overdag iets kleinere flesjes geven zodat ze sneller voor de volgende komt? En 's avonds voor het slapen gaan een iets grotere fles? Ik doe dat zelf ook en het werkt erg fijn. Zo slaapt hij op die 'grote' fles ook wat langer en overdag zit er zo'n 4 uur tussen. Misschien is dat ook iets voor jou? Ik ga weer eens richting ziekenhuis pff, wat een gedoe om alles in te laden! Ik hoef ook niet te sporten hoor, verbruik zo ook wel genoeg energie haha
Hier ga ik ook de slaapzakjes van zolder halen.. aangezien madammeke zich steeds naar boven in het bed verplaatst en dus zonder iets ligt.. dat wordt nu iets te koud snachts.. Rinke.. knap hoor! 9 uur zonder voeding!
rinke, wauw die heeft een lange ruk gemaakt heerlijk!!!!! seentjuh, ze zit nu op 6 keer 100cc, als ik de flessen overdag kleiner ga maken wordt ze boos hahahaha. Ze heeft die 100cc echt nodig. Ik zal haar gewoon wakker moeten maken na 4 uur (4,5). Zielig, maar ja het is niet goed denk ik als er langer tussen zit. (tenminste, dat adviseerde de kraamhulp ons) Bedankt voor de tip in ieder geval!
Mijn bekken gaan nu heel goed, lief dat je dat vraagt! Wat een hoop leuke foto's van de kleintjes! Oeps meneer geeft aan dat hij honger heeft, latersssss
@Moettie: Fijn dat S. niet onder algehele narcose hoefde te gaan, zal extra voor je duimen dat meid! @Mk: Tja, iedereen heeft het inderdaad druk met de beebs. Ik zelf merk vooral omdat S. zoveel huilt dat ik ook niet zo veel meer hier ben... maar probeer wel elke dag even online te komen. Gaat nu even rusten nu S. ligt te slapen toedels
Meiden...ik ben er weer Heerlijke dagen bij mijn ouders gehad. Eindelijk even niet alles alleen doen en bijgeslapen... Ik ga nu ff bijlezen!
hier gister 23.00 laatste fles en toen wilde ze ni slapen(huilen/schreeuwen..) tot denk uurtje of 12.. Toen gaan slapen tot 3'00 .. En toen weer om 7'00 en wat mevrouw dan elke keer de laatste dagen doet is hazenslaapjes tot uurtje of 9.00 dan wakker blijven en iets voor 11.00 in slaap vallen terwijl ze eik om 11.00 weer mag haha.. Net als n ligt ze tegen me aan te slapen
@cos F. ligt in een slaapzak van puckababy, vind die erg lekker, wordt hij rustig van. Hij heeft daarin alleen een romper aan, we leggen hem gewoon onder zn laken met deken, gaat erg goed.