September 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door seentjuh, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    838
    45
    28
    NULL
    NULL
    hahahaha babypoep... Hier stinkt madame ook, heeft ook met de voeding te maken.

2. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    838
    45
    28
    NULL
    NULL
    Hopen dat het allemaal meevalt voor J.inte

Gaat nu grote smurf op bed leggen, en hopen dat hij van het behang af blijft, want van de week had hij voor het eerst behang in zijn kamer gescheurd... gekke peuterpuberkwalen grrrr...

3. babyleeuwtje

babyleeuwtje Niet meer actief

hahah soppie , stiekem vind ik die peuterpubertijd ook wel leuk hoor !

mn nichtje had vorige week in de gordijnen geknipt... mama's superboos geworden ! toen had ze om het goed te maken de gordijnen weer gemaakt met plakband hihi

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    HiHi soppie succes met grote smurf..

Hier weer terug.. Verkoudheid zei die maar moeten het wel in de gaten houden ( longen en oren zagen er goed uit iig)

Nu ff eten ;)

5. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Hahaaahaha dat heb ik ook altijd gedacht..."wrong!!" :)

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Whawahha babyleeuwtje!!

7. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Ik vind die peuterpuberteit ook super leuk,soms wel wat vermoeiend. Wat ze allemaal al niet in hun hoofd halen, hihi.

Beterschap voor je meisje, Lydia!

Soppie: hihi grote smurf. Zal morgen m'n jochie ook eens zo noemen, kijken wat ie zegt. Hij vindt zichZelf namelijk al heel 'gLoot'. Hij wil nog gloter dan papa worden! Wij zeggen dat hij dan goed moet eten en veel slapen, hihi. Zonde van het behang!

Hier weer bij de huisarts geweest. Hebben er weer 2 zalfjes bij. Hormoonzalf voor d'r lijfje en anti-schimmelzalf voor d'r hoofdje. Volgende week naar ka, kan ik haar meteen om advies vragen. Ze heeft nu dus in totaal 3 zalfjes en moet 5 keer per dag ingesmeerd worden. Ben zo een kwartier verder per keer. Heb er onderhand een dagtaak aan. Heb d'r met wantjes aan in bed gelegd, ze had weer een wondje naast d'r oog.

8. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Navond !!

De eerste dag op het kdv zit erop.
    Hij had zich keurig gedragen.
    Lekker onder de baby gym gelegen, in de wipstoel en in de hangmat. En sinterklaas had ook voor Jasper een presentje achter gelaten. Hij ligt nu helemaal tevreden en uitgeteld naast me.

Lydia fijn dat het niets ergs was bij de hap. Goed in de gaten houden hoor.

Juffie is de uitslag bekend ??? Ik ben benieuwd.

Woman, voorheen leek het op mosterd, het is hier nu veeeeel donkerder, en stinkt nog 3x erger.

Soppie leuke foto.

9. Willie32

Willie32 Actief lid

2 dec 2011
    409
    52
    28
    N-H
    Hoi dames,

Ik kom me even afmelden voor de komende dagen.
    Morgen om 14.00 melden in het ziekenhuis... Wat zie ik daar tegenop zeg!

Voor degene die het vroegen:
    Ze heeft een vernauwing waardoor langzaam het hersenvocht meer word en haar hoofd blijft groeien.
    Nu gaan ze een extra gaatje branden zodat het weg kan stromen.
    Dus een ingreep in haar hoofd. Het schijnt niet veel voor te stellen en als alles goed gaat mogen we misschien vrijdag weer naar huis.
    Maar toch... mijn moppie moet wel onder narcose en ze gaan toch iets in haar hoofdje doen :(
    Hopelijk is deze oplossing definitief anders moet ze nog een keer.... maar dan voor een drain.

Eindelijk ligt ze nu te slapen en heeft 4 uur terug gegeten, maar ik dacht laat maar gaan dan is ze goed uitgerust....
    Sorry dat het zo'n ego verhaal is geworden.
    Hopelijk tot snel met goed nieuws!
    En houd mijn facebook en hyves in de gaten, daar zal ik wat updates plaatsen.

xxx

10. babyleeuwtje

Oow ik hoop echt niet dat die poep nog harder gaat stinken... dan mag ik er voor mezelf wel een emmertje naast zetten, kan daar echt niet tegen !

@duimerijntje wat heeft tessa precies ? (of weten ze dat juist nog niet ? ) heb altijd maar half gelezen .... maar mecx heeft ook een hormoonzalf voor zn eczeem, die helpt gelukkig wel ! vind dat toch wel sneu , al een hormoonzalf bij die kleintjes....

@gebakje, lijkt me toch wel weer een geruststelling als de eerste dag erop zit en alles is goed gegaan ? :)

@lydia, gelukkig niks ernstigs !! maar ja beter maar een keer te veel dan te weinig naar de dokter hoor ....

11. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Heel heel heel veel suuc6. En sterkte!!

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    thanx meiden, ja die man zei ookal ''beter dat je 10 keer komt hoor! gewoon bellen als je het niet vertrouwd''

gebakje fijn dat jasper het zo goed gedaan heeft :D

ohw willie snap dat je ertegenop ziet hoor .. klikt maar 'eng'.. veel succes en hoop dat het meevalt en jullie vrijdag weer lekker naar huis mogen..

13. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Echt?! T is hier nog steeds erg gelig a la mosterd, maar dan niet de grove variant als voorheen hahaha.. Vind t nu altijd zo muffig ruiken, blegh! Wanneer is t donkerder geworden dan? Fijn trouwens dat t goed is gegaan op kdv ;)

@lydia, gelukkig niets ernstigs met je kleine meid!!

14. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    lydia, goed dat je wel even naar de HAP ben geweest.. fijn dat het mee valt toch?

soppie, schattige foto!

babypoep... hier mosterd, maar tot nu toe ongeveer om de 2 a 3 dagen en dan als ik haar aan het verschonen ben dus meteen opgeruimt :D en niet overal tussen ;) stinken valt wel mee hiero

duimerijntje, nog meer smeren! poeh.. hoop dat het beter gaat worden nu!

gebakje, fijn dat het goed is gegaan bij het kdv met j.asper :)

hier morgen voor het eerst zwemmen met saar! vind het best wel spannend.. en moet echt nog gaan bedenken hoe ik dat ga doen daar... natuurlijk eerst zelf omkleden en dan haar maar waar moet ik haar laten als ik me aan het omkleden ben :S:S pff naja zal wel niet de enigste zijn dus komt vast goed...
    mijn moeder is er na het zwemmen in het zwembad dus kan dan helpen...:) (en foto's nemen :D)

15. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Aaah jakkie willie, krijg daar kriebels van!! T is idd toch t hoofdje.. Bah. Sterkte ermee, dat alles goed mag gaan!

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Rinke ja tuurlijk fijn dat het meevalt :D!
    leuk zwemmen !! , wij gaan over 2 weken weekend weg en dan voor t eerst ff in t zwembad :) ben benieuwd !!!

* p.s iedereen al op mn knapperd gestemd :p ( ze staat nu bovenaan hopelijk blijft t zo :D !) ???

17. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Jaaaa heb gestemd!!:D:D:D

Zwemmen, lijkt me echt onwijs leuk! Heb al een vet mooi zwembroekje in huis.. Zal hem zo ff showen:cool:. Met kerst een dagje centerparcs met familie en wij knijpen er dan heeeeeel ff tussenuit hihi

18. babyleeuwtje

willie , sterkte !!

19. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Kijk :D..

20. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Willie32: Succes en sterkte! Hopelijk valt het allemaal mee en helpt het!

Babyleeuwtje: Tessa heeft volgens de ha op d'r beentjes en lijfje eczeem, vandaar de hormoonzalf. Op d'r hoofdje heeft ze heftige berg, die met olie en dergelijke niet weg te krijgen is. Omdat berg een gist is hebben we een creme tegen schimmel gekregen. Tussendoor moet ik bij iedere luierwisseling een vette basiscreme smeren, zodat d'r huid berschermd blijft. Hoe lang smeerde jij die hormoonzalf totdat het effect had? En hoe lang gebruik je het nu totaal? Heb begrepen dat het huidje er heel dun en kwetsbaar van kan worden. Dus vind het toch een soort van eng. Ik denk ergens ook dat het misschien allemaal schimmel is. Herinnerde me vanavond ineens dat mijn zoontje precies op dezelfde leeftijd ook schimmel op z'n rug had. Bij hem was het wel in veel mindere mate, maar vooral die schilfers herken ik ineens van mijn zoontje. Dat ik daar nog niet eerder aan gedacht had!

Deel Deze Pagina