Kletskonten!! Jammer zoveel afzeggingen last minute! Maar dat gebeurt vaak hoor bij meetings... Uhh.... jullie kletsen echt heel veel!! Ik las iets over kerstoutfits... Tsja... niets speciaals.. Gewoone en mooi jurkje met een fout strikje! Hahah Niemand zegt ooit, goh wat heeft Louise leuke kleertjes aan vandaag.. Nee.. ik krijg alleen maar te horen, DIE HAREN!! HAHA Dus ik doe mn best niet meer Christian, heeft van zn tantes een superleuk overhemdje met stropdas gekregen, die doet ie aan Net als papa in pak.. En ik heb nog 2 kerstjurkjes hangen.. ik kijk op die dag welke het mooiste zit..
Hallo dames, Zo ff pauze op me werk dus kan even gauw reageren. Wat een weer buiten zeg het stormt hier. Net maar even een moeder met baby naar huis gebracht want die moest eigenlijk op de bak fiets maar das niet te vertrouwen met dit weer. Verder doet Isa het prima... Wel kan ze soms 3 kwatier flink huilen en is niets goed. Gister was alleen tv kijken goed wat een dametje.... Ooo... dat word nog iets Lydia heb van Isa ook een foto voor baby van de maand? Willen jullie ook op Isa stemmen?
Afschuwelijk he die shirts van de Hema! Vast ontworpen door een man kan niet anders.. Zit voor geen meter!! Die van mamalicious vond ik wel fijn.. besteld via ikenmijnkind.nl Niet zo gek duur ook..
hier de kast ! ( en dan zitten er natuurlijk nog kleertjes in de was , in dr tas en op t kdv als reserve ) Bekijk bijlage 204625 en hier onder in de la van de commode nog kleren die ze nog ni past Bekijk bijlage 204626
Yehh hopen dat dat zo blijft ! ( ferdi wil graag een draagzak waar hij ook mee kan lopen hihi heb alleen maar KNAL roze )
Komt denk ook omdat ik (zp verslaafde) ik veel topics meeklets en veel mensen mn onderschrift dan zien
ja heel veel. nu net heb ik haar verschoond, ze stikt zowat als ik haar neerleg. Terwijl ik het kussen verhoogd heb aan dr hoofd kant. De huisarts gaf aan dat we eerst nog Nutriton moesten blijven proberen voordat we overgaan op medicatie. Ik meot zeggend dat de bijwerkingen van de medictaie me ook niet echt heel erg aantrekken. En s? Krijgt zij wel medicatie?
@Lydia, haha wat fijn om iemand te vinden die net zo erg is als ik.... Ik heb zooo mega veel kleertjes voor haar. En kreeg afgelopen week 2 dozen vol van mijn zus en zij is helemaal erg. Alleen maar LIEF, Roxy, Nike, en weet ik veel wat voor merken. Ik koop zelf veel esprit.nl, kleertjes.com en noppies. haha grappig. Spijkerrokje past ze hier ook niet, ze is lang en dun. Heb maat 62 rokje maar die kan ze over de armen zo over dr hoofd uit haha. Jammer staat zo leuk. Zag een foto van Rinke van S met een rokje..te leuk gewoon.
Hier ook zo lekker veel kleren!! Hihi Onse meiden moeten natuurlijk er altijd goed uitzien!! Hihi (hier 2. Spijkerrokjes hihi....) 56 en dan helemaall strak..
@ Mik, heb je ook wendagen bij de creche, zodat je ze kan vertellen hoe ze met de reflux van L om moeten gaan. Wat goed dat je J. hebt verteld wat die moet doen met zn zusje als ze last heeft. Knappe grote broer. Alles gaat via de verzekering, waarschijnlijk kunnen we alles verhalen op onze achter ligger. We hebben nu een vervangende auto Alfa Mito 3 deurs, niet heel handig met een baby die achterin moet i.v.m. de airbag. @ Lydia, haha jij kan heel lang wachten tot je wast. @ Juffie beterschap! @ Kledingmaat, F. zit nu in 62, maar soms vind ik het wel krap. Luiers zijn we over op maat 3. Ik wilde meer reageren, maar ben veel vergeten. Moet zo lachen om F. de afgelopen week, hij heeft zn handen en duimen helemaal gevonden. Heerlijk die smak geluiden, hahaha lukt zn duim niet dan zn vuist.
Haha die lade zit echt volgepropt met grotere maatjes ( en zit nog ni eens alles in ) maar elke keer zie ik kleertjes en denk ik ''ách voor die paar euri'' .. haha !