en weet je wat t erge is .. dan heb ik een kei leuk tuniekje doe ik die vaak aann.. terwijl zeZOO veel nog heeft wat ze (bijna) niet heeft aangehad. ik heb dat rokje van de hema ook maat 56 op zn allerstrakst geknoopt hihi! en dan met die maillot eronder zoo schattig! haha na ga ff naar t centrum kadotje voor zp dinnetje halen (van ons millitairsvrouwen topic ) en dan naar mn meisje toe ( is even bij oma ) xx tot strakss !
Haha Elize nu ook al een tijdje in 62, maar heb 56 er idd ook nog niet uitgehaald. Mooie foto trouwens van het zwemmen!
Kinderarts in Steenbergen. Ze is zelf ook moeder van 3 kinderen, dus misschien dat dat ook nog uitmaakt? Ben wel blij met deze
Haha vet! Zo hoort dat toch voor een meisje? Piet stemde er laatst zelf in mee dat ik zei dat we kleding maatje 62 bij moesten halen. Ik zei natuurlijk dat ze niet genoeg 62 had.... Wel schattig, hij heeft een mooi kerst outfit uitgezocht..zwart rokje achtig met mooie roze legging hihi. Aankleden kan ie dan weer niet.. Kom ik banmiddag van mn werk, wat heeft elize aan: een witte lange mouw romper met een turquase korte mouw shirt met een roze broek hahahaha (vond t wel schattig hihi)
bij 12 weken gaan ze vloeiende bewegingen maken ipv die stokkerige en houterige bewegingen. Kunnen ook gaan beginnen met rollen enzo
zo, ben weer bijgelezen hoor!! Is iedereen thuis vandaag ofzo? Kerstoutfit; hier een mooie bloes met spencer, net zoals op de kerstkaart verder heb ik eigenlijk echt niets onthouden ow ja; cos, kan die link naar fb niet openen..
Ja ik wel Jin was ff bij ons mam Women ja indd vind ik ook en Ferdi kan haar ook echt ni aankleden ik leg dan alles klaar HiHi !
Ik moet eerlijk toegeven dat mich zn smaak ook niet je van het is ... whaha Wat gaan jullie eten ? Hier groentesoepje met broodjes knakworst.
Hier lekker makkelijk bij mams lasagne Daarna weer kienen ( doen we iedere week) vorige week 300 euri gewonnen
Eten Manlief en Christian SPerziebonen aardappels en kotelletje Ik... weer nog niet... ik voel me echt niet lekker misschien wat noodles
willie veel sterkte vandaag, is alles goed verlopen lydia dat is toch niet veel als ik alle kleertjes bij elkaar moet leggen met ook de grotere maten erbij dan kom je met 1 kast niet toe zag weer leuke foto's van in het zwembad en een mooie kerstfoto die kerstmuts is die voor baby's of heb je een grotere genomen ik ben nog op zoek naar een muts voor y.ente zodat alle 3 de kids 1 hebben voor op de foto eten: hier vandaag pasta met witloof met hesp in een roomsausje verkeerde combinatie van kleren gebeurd hier niet want ik leg alle setjes bij elkaar en losse stukken leg ik ook bij elkaar zodat het een setje wordt manlief moet dan maar enkel een rompertje en een setje uit de kast nemen (en eventueel sokken als er geen voetjes aan de setjes zijn wie heeft er zin om te komen strijken, moet nodig 4 manden strijken en 1 was steekt nog in de droger loop een beetje achter met de strijk maar dat krijg je als je 3 zieken in huis hebt 2 weken waaronder een lief meisje dat continu aandacht vraagt gelukkig zijn de 2 kids opgeknapt, nu enkel mannetje nog
.. Kienen ... Wat is dat dan ? Ik heb groentesoep met brood gegeten. Pff ik heb nog niet echt het idee dat de kuur aanslaat ... Wel met plassen maar de buikpijn. Moge het maar snel maandag zijn !
kienen is bingo En ja ik heb wat noodles met nasi kruiden gehad. Smaakte goed. Wat is shownieuws boring hihi... Ik heb net ff op de PS3 met de personal trainer zitten spelen Geweldig!! Ik voel mn kuiten goed door die domme split squats haha
Was een grote muts van de blokker.. Heb een knijper achter op gedaan... Maar zag kleine mutsen bij prenatl..
Nou ik heb een kuur voor 4 dagen en as maandag een echo .. Als het vrijdag niet beter is dan bel ik wel even hoor of lever mn urine nog even in om te cheken. Hoe is het met de kindjes ? Geef je nog bv juffie ?