Ik had bij babypark een knuffeltje besteld met een tinteling er in een muziekje dus .. Dat muziekje is zo ontzettend zacht dat je het haast niet hoort ... Maar hij was wel 15 euro ... Vind het eigelijk beetje zonde. Zal ik een mailtje sturen ??
2 delige pakjes heeft ze maatje 62, eendelige pyjama's zijn we nu na pas 3 weken al over op maatje 68
Zitten julliee dat aaan van die lange tafels met. Van die stempel stiften? Hihi... Wat moet je inleggen?
Ja ni om me te verdedigen hoor maar ligt alleen maat 56 erin en 62 .. En vind het een boel omdat het ook ( bijna) alleen merkkleertjes zijn omdat die veel mooier blijven en bij elkaar dus een klein kapitaaltje kosten maar goed maakt ook ni uit ze komt iig niks te kort
300 euri is niet verkeerd! zou idd urine inleveren vrijdag cos, anders kan je voor het weekend nog iets anders krijgen misschien? Strijken is geen hobby van me zuurtje, helaas L ligt hier net op bed. Man is ook net thuis, heeft hem nog net een welterusten kusje kunnen geven en dat is alles wat L weer ziet van papa vandaag Nu nog eten; broodje shoarma.... eigenlijk helemaal geen zin meer in, zo laat nog. morgen weer naar cb voor prikjes! hoop echt dat hij er deze keer minder last van heeft, want vorige keer was gewoon echt heel erg zielig ga nog even bankhangen en dan slapen. tot morgen dames!
Rinke er zitten indd een hoop mensen en je kunt dan kaarten kopen ( haal er altijd 2 voor 22 euro) de prijzen zijn van 75 tot 300 euro .
helluwww!!! ja ik geef nog bv hoor wil het ook dit keer proberen 14 mnd vol te houden.. maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan ik heb spierpijn!!! ik heb mn hubby voor de ps3 dus een persanol trainerpakket gegeven en ik ging er net mee spelen.. ,mijn conditie is bagger!! 15 min. getraind en mn benen voelen als lood!!
ik moest dribelen haha ik sta dan zo voor l.u.l. als de buren voorbij (zouden) lopen zullen die wel denken