Hier morgen ook cb.. Gerem ze is zo aant hoesten met dr natte soep oogjes.. En constant aant snotteren.. Hoop dat ze dr prikjes een weekje uit kunnen stellen ofzo..
Suc6 bij het CB morgen allebei..... Hier veel later dan normaal haar laatste voeding gegeven en in bed gelegd... Hopen dat het wakker worden ff later is dan vanmorgen (hlf 4) Truste allemaal
Zo weer even een beetje bijgelezen, gaat echt hard hier! Lydia, krijg volgens mij eind deze week de uitslag, word in ieder geval gebeld. Vervelend dat je J ziek is, voelt ze der alweer wat beter? Mijne is gisteren begonnen. Vind het zo zielig, want hoor haar erg moeilijk ademenen en snotteren, en borstvoeding is ook wel wat lastig met zo'n verstopt neusje merk ik.. Is dat bij flesvoeding trouwens ook zo?? Zal wel neem ik aan, al krijgen ze dan iets meer lucht via de fles binnen. Hoe doen jullie het dan? Rinke, wat een leuke foto zeg!! Waar doe je dat zwemmen? En is dat speciaal voor babyzwemmen (ivm temperatuur water). Juffie, jij wilt lang borstvoeding geven zeg! Volgens mij kan je inderdaad gewoon voeden ook al ben je ziek, anders zouden veel moeders extra moeten kolven, lijkt me niet het geval. Slik je wel vitamines erbij? Misschien wel handig zodra je je wat minder goed voelt..
goeiemorgen!! veel mensen naar het cb vandaag zie ik! Ben nieuwsgierig hoeveel L gegroeid is Ik merk wel dat hij een beetje chubby wordt haha, maar hij drinkt volgens mij toch niet teveel. Zal dat ook eens vragen vandaag. rinke; hoe is het vannacht gegaan? iig geen berichtje hier gezien Lydia; zou even bellen naar cb als je een weekje uit wil stellen. Hoef je er ook niet helemaal naartoe. juffie; hoe ist met de spierpijn? missxx; het is met fles ook niet de bedoeling dat ze lucht meehappen hoor hier is het precies hetzelfde. Als het neusje dicht zit, heeft hij er ook moeite mee.
gaat iedereen hier terug naar bed na de 1e fles 's ochtends? Ik zit hier al vanaf 6.30 op. L houdt het na de eerste fles een uurtje vol, dan is hij alweer moe. dan slaapt hij 45 minuten tot een uurtje (tijd voor mama om zich aan te kleden enz) en dan is hij echt wakker. Ik ga dus nooit terug naar bed na die eerste fles. Misschien ook wel verschil hoe laat de laatste voeding gegeven wordt? ben gewoon nieuwsgierig hoe jullie het doen
Yeah eindelijk weer eens een nacht doorgeslapen!! (mot niet zeuren maar toch ) Lekkr geslapen allemaal? Succes bij het CB!!
even ego: hebben gisteren slecht nieuws gekregen. het zoontje van vrienden van ons (5 mnd) is overleden. ben er helemaal stuk van. we wisten wel dat het eraan zat te komen, maar je hoopt toch nog op een wonder. het kindje is met 32 weken geboren, bleek syndroom van down te hebben en een hartprobleem. heeft toen 3 mnd in het ziekenhuis gelegen, is 1 mnd thuis geweest met zuurstof om aan te sterken voor een hartoperatie . vorige maand was hij erg benauwd, lage saturatie en moest weer worden opgenomen. helaas heeft hij het dus niet mogen redden, hij heeft heel hard gevochten. rust in vrede kleine man.
Hoii seentjuh hier normaal na de eerste fles wel weer terug naar bed dan slaapt ze goed nog 2.5 uur.. Kan dadelijk ni meer als ik moet werken. Heb haar net om half 9 maar wakker gemaakt voor dr fles.. Nu weer zo aant snotteren en te hoesten.. Ik wil zo wel ff naar t cb ben benieuwd hoeveel ze weegt en hoe lang ze is maar de prikjes stel ik voor haar liever ff uit..
Oei Inge bah... Wat een nieuws.. Moet je toch niet aan denken! Ookal wist je dat het eraan zit te komen indd.. Pff
@ Inge, gecondoleerd en veel sterkte. Het overlijden van een kindje meemaken, blijft tegen natuurlijk... @ Lydia, volgens mij krijgen ze alleen geen prikjes al ze verhoging hebben. Suc6 bij CB @ Women21, jij ook suc6 bij CB @ Juffie goed bezig, voor herhaling vatbaar? Over sporten gesproken, heb een hardloop programma voor beginners gedownload....... ga het gewoon proberen. Heb nooit hardgelopen dus... Nu wel erg gezellig door de wijk heen lopen, allemaal gezellige lichtjes
ja, moet je inderdaad niet aan denken. we waren tegelijk zwanger, ze is dus te vroeg bevallen. ze was eind augustus uitgerekend. heb mijn kleine man maar eens extra geknuffeld.
inge, wat verschrikkelijk!!! je kan je nooit echt voorbereiden op zoiets, omdat je het je bijna niet voor kunt stellen! Knuffel je mannetje inderdaad nog maar eens een paar keer extra. ook moeilijk strakjes voor jullie vriendschap, omdat ze ongeveer even oud zijn... sterkte!
Moguh !! Hier weer heerlijk geslapen. Kleine vent van 22.30 tot 8.30 uur. Vandaag gaan wij een vaatwasser kopen !! *dansje maak doe* Ik heb mijn man eindelijk zo ver dat hij hem wil, dus gelijk kopen vandaag anders bedenkt hij zich straks weer. Inge veel sterke. Hier is het nu in huis 1 grote bende. Man lief had gister bedacht dat hij de bij keuken anders wilde inrichten. Dus aanrecht er uit etc, alle bende staat nu in de serre, en ik kan de droger nu niet gebruiken. Erg handig. En de serre deur naar de tuin staat allemaal troep voor, dus ikk kan de tuin ook niet in. Helpppp mijn man is een klusser )
Jeetje inge! Gecondoleerd.. Altijd moeilijk een overlijden, maar dit pfff ook al wist je het.. Komt hard aan!! Sterkte ook voor de ouders van het kindje... Hier altijd weer naar bed na de eerste voeding...
@Inge: Gecondoleerd en heel veel sterkte. Ook voor de ouders. Je kind begraven lijkt me het moeilijkste wat er is. Hoop dat ze er ooit weer bovenop komen. Succes bij het CB allemaal! @Smile: Ga je hardlopen met Evy (zo'n vlaams vrouwtje)? Dat heb ik een tijdje gedaan, erg grappig! @Gebakje: Zou 'm ook snel meenemen naar de winkel voor een vaatwasser. Ik wil hier ook niet meer anders. Gaat ie vanavond stuk, regel ik morgen een nieuwe Hier geslapen van 23 tot 7:30, maar de oudste moest om 6 uur poepen (hoe verzint ie het op dat tijdstip?) en om 7 uur was hij klaar met slapen. Ik kan op woensdag en vrijdag na de eerste fles terug naar bed, maar doe het nooit. Ik ben altijd in de weer 's ochtends, flesjes uitkoken, avondeten klaar zetten, aankleden enz. Gisteravond de boom gezet! Vanmorgen de rest van de versiering. zit nog te bedenken of dit jaar weer de ramen zal spuiten met sneeuw. Erop is altijd wel leuk, alleen verplicht ramen lappen na kerst.. Misschien doe ik alleen de keukenramen, daar kijk ik toch het meest tegenaan. Wil eigenlijk nog raamstickers kopen voor de andere ramen. Zal m'n zoontje leuk vinden om te helpen.