ben benieuwd cos.. vind het ook niet kunnen ookal waren ze maar 1 euri .. moet gewoon goed zijn.. Brenda .. zo das ff heavy allebij je baan kwijt ( hoe kan dat gebeuren joh..? )
hmm women dus toch wel last van dr prikjes.. mamaenmini , ja ik heb ook aangegeven dat ik haar op een bepaalde groep wilde.. ze keken me toen ook raar aan maar heb er gewoon bijgezegt dat als ik de keus had ik liever voor die groep koos.. hihi 1 keer per dag moet je (meestal want int weekend ist meestal rustig) wel wat bijlezen hihi jinte is meestal overdag heel veel wakker.. die hoef ik echt niet zomaar op bed te leggen .. fijn dat jullie meisje zo goed slaapt.. succes bij de doc, hoop dat alles goed is (kun je toch wat geruster t weekend in )
Gebakje JEEEEEEE!! EIndelijk een vaatwasser! Jij gaat tijd overhouden Brenda en Miniandme, welkom! (back) Zooo mn naamslinger is bijna af, ik zou willend at ik mijn werk er van kan maken!!! Zo leuk vind ik het om te doen Nou de was draait, de andere opgevouwen. Kan nu niet opruimen. Louise is erg aanhankelijk en slaapt heel licht. Als ik ook maar één geluidje maak is ze alweer wakker
webshop daar dacht ik ook al aan voor juffie het zijn allemaal zulke leuke dingen die je maakt!! welkom "nieuwe"meiden
@ Lydia Heb ik ook al eens aan gedacht. MAar weet je wat het hem is Er zijn er al 1000 van.. Dus hou het maar hobby matig. En voor vriendinnen maak ik nog wel eens wat --- In het naaitopic bij zwanger zijn babyuitzet heb ik nieuwe fotos van Louise in haar nieuwe inbakerset geplaatst---
Plus al zou ik mijn uren en materialen moet rekenen dan is het niet leuk meer om te kopen haha Naamslinger ong. 3 uur, dan de kosten nog... kosten alleen al 7,50 en tsja wat moet ik dan voor uurloon vragen
Ja indd en t moet weer niet te duur zijn want dan kopen de mensen het niet.. ach voor de lol is ook leuk ! (je had het pas over een presentje voor jinte toch ? ) * heb je een linkje van dat topic ben wel benieuwd
Ja Lydia, Jinte is mn volgende projectje hihi Ik zal zo de link eens ff opzoeken Rinke Leuk meid de kerstboom!
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/243572-wie-heeft-veel-genaaid-voor-de-babyuitzet-186.html
Alleen mn beste vriendin is vorige week bevallen van haar zoontje Daan Dus je snapt wel... hihi daar moesthet een en ander voor worden gemaakt wat ik niet kan spammen ! (moet het nog geven)
ohh tuurlijk maakt ook ni uit hoor was alleen nieuwschierig hihi schattig je kleine shrimpie maar hoe zit dat nu vast? met plakband ?
Tape hoort eigenlijk metveiligheidsspelden maar dat durf ik niet met mn zoontje in huis hihi Dus... dan maar zo
Hoooooi, ik ben er nog!! @ Lydia, en hoe was het met Jinte gegaan bij het kdv? Wat een leuke raam decoratie!!! Wil ik ook, tips? @ Gebakje, eenmaal een vaatwasser en je kan niet meer zonder. @ Cos, ik heb onze letter bij www.claudesign.nl besteld, die waren erg mooi en je kan ze op elke eigen manier laten afwerken. @ Rinke, ga je een keer in de week nu babyzwammen? Ik ben nog niet geweest...... ben bang dat ik het niet volhou op hem vast te houden met me handen. Durf daarom niet ff alleen te gaan. @ Nieuwe mama's welkom!!! @ Iedereen beetje jammer als je aan iedereen wat vraagt en wel 1 persoon reageert....... zo interessante vraag was het misschien niet, maar was er mee bezig vandaar. @ Loepie, lees je nog mee? Hoe gaat het met jou en N.ino? Kan hij al wat beter zn draai vinden? Vandaag op pad geweest voor F. We hebben een nieuwe maxi cosi en family fix, omdat het ongeluk van van het weekend met een te hoge snelheid was, waren deze 2 niet meer veilig. Nu hopen dat de verzekering snel het geld weer terug stort En me schoonvader heeft alle klippen en sloten vervangen, voor betere tegen diefstal. Jippie!!! Vandaag zooooooo leuke buggy gezien , de quinny zapp extra met een zwart frame en de rest ook zwart. MOOI!