Pff heftig hoor.. En ook nog overspannen .. Hoop dat jullie snel weer werk hebben en dat jij je snel beter gaat voelen zodat je van je meisje kunt genieten .. Pff dat lijkt me moeilijk hoor. Dikke knuffel voor jou !
Ja zal ik doen had mijn dochter ook opgegeven voor baby van de maand maar ze staat er niet tussen Nog bedankt voor de lieve woorden
Ow haha ik wachten tot 1 dec om haar op te geven. Vond 27 november wel erg kort voor november maar goed haha Bedankt voor de stem alvast
Jij ook bedankt ben benieuwd hoe het eind van de maand is .. Sta nu 1e met een voorsprong van 29 op nr 2
Hihi... hier nog 1 die de volgende maand tussen de babyfoto's staat. Lydia...had al op Jinte gestemd hoor. Zag haar tijdens het plaatsen van m'n eigen foto er al tussen staan
Aaaaargh, meiden mag ik ff ego zijn? Ik ben er zoooooo mee aan!! Na een rotnacht had ik nu gehoopt op een betere nacht... Welliswaar heeft mn kanjer door geslapen tot 07.00!! Blij ben ik absoluut, maar nu heb ik er geen profijt van gehad.. Er zou een maatje van mijn vriend nog ff langskomen. Prima, want hij was gisteren jarig en heeft in het gezin problemen en gaat dus ook scheiden (2kleine kids). Maar.... Het kan echt nooooit meer normaal!! Ze gieten baco naar binnen als limonade en t was net als de vorige keer wéér laat geworden (lees 05.00u en ik werd tussendoor steeds wakker van hun geklets. Viel mee hoe hard t was, maar ik slaap tegenwoordig heel licht. Nou ben ik om 05.00 naar beneden gegaan en heb buiten een peuk opgestoken.. Hij zat me met grote ogen aan te kijken. Vind t gewoon niet eerlijk... Ik zeg "jij moet morgen werken, straks heb je weer last van je hyper, omdat je te weinig hebt geslapen!" ja zegt ie, maar ik wil ook genieten.... Nou toen brak weeeer mijn klomp! Bah zeg.. Ik moet verplicht iedete nacht eruit voor die kleine, want hij doet/kan t niet, maar wel continu tot laat in de nacht lol hebben met maatjes die straks bijna allemaal weer vrijgezel zijn...het is niet eerlijk
Ik ben er echt zooooooooooooooo vreselijk klaar mee!!! Sta verdomme elke ochtend vroeg op, omdat K. dan wakker is, papa geeft hem de fles en gaat daarna naar zijn werk. Ik kan er geen T.... aan doen dat het elke dag daar laat word, maar ik zorg wel heel de dag alleen voor de kleine, de hond EN het huishouden en breng en haal hem ook nog eens regelmatig omdat ie nog geen rijbewijs heeft. Snap ook echt wel dat ie soms moe is MAAR DAT BEN IK OOK!!!!!!! Vanmorgen komt de kleine om 7 uur dus ik ga eruit voor de fles, nu is t half 9 en probeer ik Ro te wekken, krijg ik een verdomme en ik wil uitslapen minimaal tot 9 uur!! Ik heb al heel de week de kerstspullen in de kamer staan omdat ik graag de boom op wil tuigen, vanmiddag hebben we een verjaardag en ik zou ook graag willen ontbijten........... maar elk weekend wil meneer alleen maar als voorheen uitslapen en ik kan lekker alleen weer vanalles gaan doen. Wat een K.T ochtend weer, moest het effe kwijt, sorry hoor dames
@woman21, ook jouw morgen begon dus al lekker............ Sterkte vandaag, ik ga nu buiten even een peuk opsteken!!
Aaah Rosa wat is dat toch met die mannen!! :x Verdorie... Je hebt samen de beslissing gemaakt voor een kleine en wij mogen gewoon voor alles opdraaien!! Die van mij is sinds dat E 1 mnd is geen enkele nacht meer uit bed gestapt! Jij ook sterkte meis, domme kerels van ons.. Die van mij zsl wel laat zn nest uitkomen en moet vanmiddag weer werken.. Heel fijn, want dan zien we hem dus amper!! Dikke knuf voor jou!
Haha oepss ! Mijn stem is al vergeven .. Jammer dat je ni op verschillende mensen kunt stemmen..( ookal ist dan ma 1 stem p.p)
Ook dikke knuf voor jou......... de mijne is zijn nest inmiddels uit en met de hond naar buiten en durft dan nog te zeggen dat IK chago ben Joh duh...................... HOE ZOU T KOMEN??????
Pff Women .. En dan maar tegen z'n maten zeggen hoe relax t is ofzo .. En dat jij er wel uit gaat! Pff mannen
Jeetje Women .. Daar was ik ook even woest om geweest hoor ! Er niet uit kunnen voor de kleine maar bacotjes drinken met een maat kan wel .... Rosa .. Die van jou is ook lekker bezig zeg. Ik had K mooi bij hem in bed neer gelegd van red je er maar mee ! Toedels. Jaylen heeft tot half 8 geslapen !! Wow ... En nu ligt hij weer en ben ik wakker whaha. Dus ben er maar af gegaan ben nl net een blaffende zeehond en Mich wil nog even slapen. Ik heb allang geleden geaccepteerd dat mijn kerel geen ochtend mens is whaha. Die heeft ontzettend moeite met vroeg van bed komen al vanaf kinds af aan. En Als hij dan wel vroeg moet dan heeft hij een kneiter van een ochtendhumeur. Ik bemoei me dus ook smorgens nergens mee laat hem rustig zn gang gaan.. Ik merk wel nu Jaylen er is dat hij veel milder is geworden daarin en als hij wakker is ook graag even met J nog knuffelt en doet voor hij eraf gaat. Wat gaan jullie doen dames vandaag ?
Nou idd, je neemt mn woorden uit mn mond. Altijd maar zeggen dat alles goed gaat... Iedere keer ligt t op mn puntje van mn tong om hem voor t blok te zetten dat ik ALLES doe... Maar dan hebben we feest in de tent! 1 van zn maten zei laatst al maar Mars jij moet ook aan je rust komen... Dus ik zeg " tsjaaaa....." maar mn vriend zegt dan " je moet overdag ook ff gaan liggen"... Maar dat kan ik nietttt, wat begrijp je niettt?! Pfff Zouden samen boodschappen doen, maar ik mag zelf weer als een idioot gaan zeulen vrees ik... Jakkie! Sorry voor mn geklaag dames, maar t komt me nu echt een beetje mn strot uit
Mannen schuiven graag de schuld door naar een ander. Vooral als ze zelf de aanleiding zijn geweest van het probleem..