September 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door seentjuh, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Moguh.

Tis zo sneu j is super verkouden. Je hoort het snot heen en weer gaan, hoesten, wakker worden met een prut oogje.

Maar wat wil je, op het kdv lopen wel meer snottebellen . Zal wel weerstand aan het opbouwen zijn.

2. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Lydia, ook mooi jouw foto! Heel bijzonder. Leuk om te zien.
    (je was/bent helemaal niet breed)
    Ok dan snap ik m goed, jullie hebben de wens om snel een 2e kindje te mogen krijgen, lekker druk hihi.

@Juffie, dank je dat wist ik niet. Op zich inderdaad wel logisch omdat fruit zuur is. Hou het in gedachte, maar hier ook nog geen bijvoeding hoor.
    (nog geen behoefte om te gaan werken?)

@Rinke, wanneer moet jij weer aan de slag?

L had gister echt heel veel last van reflux, bijna de hele dag omhoog moeten houden. Zze ging voor haar doen ook pas heel laat slapen, na 21 uur. Dus kwam vanmorgen pas om 19 uur voor de eerste voeding. En ligt nu weer...slaap inhalen...

Iemand nog plannen vandaag?

3. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Sterkte straks!
    Krijg je gelijk uitslag van de echo? Of gaat dat via je huisarts?

4. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Werken.... Pff.. Krijg net een berichttje van een vriendin dat het nieuwe rooster er hangt en ik 11 jan. Moet beginnen met een avonddienst.... Krijg al helemaal de zenuwen....

5. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Dit is mijn 3de werkweek alweer. Het is mij alles meegevallen.

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Hier morgen weer beginnen!

Cos leuk filmpje :)

Mik, als je mij was zou je dat ook vinden ;) ( hoe ik nu/ eerst was )

7. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    goeiemorgen!

J is dus aan het snottebellen arm ventje
    Cos, jij hebt ook een slaapkopje zeg! ;)
    Vervelend mik, die reflux! heeft ze daar de ene dag meer last van dan de andere? hier was het altijd ongeveer hetzelfde (verborgen reflux).
    Ja, dat rooster krijgen is niet leuk he rinke haha. Toen ik hoorde dat het rooster van januari er was, had ik echt zoiets van; neeeeeeee!!! haha. Nu denk ik echter dat het ook wel misschien fijn zal zijn, eventjes eruit. Alleen L moeten missen is niet zo leuk natuurlijk.

hier vanmorgen om 5 uur eerste fles ;)
    verder ben ik vandaag begonnen met provoceren. Hij heeft net een fles gehad met 10cc nutrilon erbij. Ben erg benieuwd. Weet iemand trouwens of je de eerste dag 10cc per fles moet doen of dat je eenmalig 10cc moet geven? Lydia misschien?
    verder geen plannen vandaag, beetje op het gemak en kijken hoe het vandaag met L gaat.

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Ik moest de 1 e dag alleen die 10cc geven dan de dag erop n halfe fles en de dag daarop een hele..

9. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Seentjuh spannend dat provoceren. Ik ben benieuwd hoe je kleine vent het gaat doen.

Hier vandaag in de planning maar totaal geen zin in, ik ben lui vandaag:

Badkamer poetsen
    Naar c1000, man wilde dat vleespakket hebben van de folder.
    Naar het gemeente huis, J. zijn id kaart ophalen.
    Sloffen/schoenen voor J kopen. Die ik nu heb zijn te klein.
    Langs de apotheek.
    Langs de gamemania, want de headset van de xbox is stuk.

Ik mag wel eens gaan opschieten ;)

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    HiHi indd druk dagje :)

11. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Cos: Succes met de echo en therapie. Lekker dat J zo lang slaapt!

Gebakje: Beterschap voor je ventje!

Mik: Wat naar dat ze zo'n last heeft van reflux? hopelijk gaat het snel beter.

Lydia: succes met werken morgen

Rinke: Gelukkig duurt het nog even voordat je moet beginnen!

Seentjuh: Sterkte met provoceren. Bij ons gaat dat via het zkh, maar weet nog niet wanneer.

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Thanx :) gaat vast wel goedkomen moet morge alleen de Bso drie uurtjes :)

13. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Lydia, ok ok ik weet ook niet hoe je was. Ben je wel op je oude gewicht dan?

@Rinke, hier hetzelfde ja...haha net toevallig op facebook. Ik moet 3 jan weer. Mijn man is dan die week vrij omdat J dan nog schoolvakantie heeft. Dus kunnen we L rustig brengen en vroeg halen..ehhu we..hij. Ik wil wel weer werken maar dat wegbrengen inderdaad. Hoeveel dagen of uur ga je werken?

@Seentjuh, het verschilt enorm per dag, ik weet niet of dat hoort bij verborgen reflux. Dat tongentje komt er ook de hele tijd uit, ze is de godganse dag aan het slikken zo zielig. Hoop dat het vandaag minder is. We hebben sinds gisteravond even geen Nutrition meer gegeven, even kijken of de melk nu sneller verteert (tja je doet maar wat).
    Wat bedoel je met provoceren?

@Duimerijntje, ja heel zielig. Gelukkig niet iedere dag zo en vannacht heeft ze uiteindelijk heel lang geslapen. Van ongeveer 21.30 uur tot 07.00 uur, 2 keer wakker vanwege speentje. Heel netjes.

@Gebakje, drukke dag haha, ben benieuwd of je de planning haalt. Ik maak vaak planning maar haal m nooit, tenminste prive niet, op het werk wel. :D

14. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Kun je lekker rustig weer in ritme komen. Heb je voor jin flexibele opvang?

Druk dagje gebakje!

Hier doen we helemaal niets! kleintjes snotteren allebei. Tessa hoest er ook bij en heeft natte oogjes.

15. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Mik: hier ook een reflux kindje. Ze heeft er wel al minder last van, maar blijft een gevoeligheid. Nu ze ziek is, spuugt ze weer meer. Hier wordt zonder nutriton de reflux veel erger. Maar ze heeft gewone en verborgen reflux. Misschien met alleen verborgen, dat het stoppen dan wel werkt,geen idee.

16. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    L heeft nu voeding voor koemelkallergie. Als je gaat provoceren, ga je beetje bij beetje gewone melk geven en kijken of hij erop reageert door bijvoorbeeld veel krampjes of uitslag op zijn lichaam (dan gelijk stoppen). Dus ben erg benieuwd. Heb het liefst dat hij geen KMA heeft natuurlijk en dat hij lekker vrolijk blijft deze week ;)
    Hier adviseerde de KA om wél nutriton toe te voegen voor zijn verborgen reflux, omdat het dan toch dikker wordt en minder makkelijk omhoog komt.

duimerijntje, ook geen idee wanneer dat ongeveer gaat gebeuren? krijg je een oproep ofzo?

druk dagje gebakje! en ik moet ook nog een id kaart regelen haha *briefje aan mezelf*

lekker Lydia, dat je niet meteen een hele dag moet ofzo! 3 uurtjes is wel te overzien haha

17. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    willen de mensen met facebook op mijn ventje stemmen voor de jongen gezinnen kerstfoto actie?? :D

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Nee mik moet nog 4 kilo ..

Seentjuh heb je een link? X

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hier gestopt met de nutriton sinds eergisteren .. Jinte drinkt nu tenminste haar flessen leeg.. Ze liet elke keer 70 staan..
    Tot nu toe gaat t hartstikke goed

20. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL

Deel Deze Pagina