September 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door seentjuh, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Meis!! Jeetje wat vervelend dat de medicatie niet lijkt te werken, Ik wil je alle moed van de wereld inpraten!! Hoop dat het snel beter gaat bij jullie! Snap dat je er wanhopig van word.... Sterkte en dikke knuff!!!

2. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Bedankt lieve meiden...ik heb het even nodig...

3. babyleeuwtje

babyleeuwtje Niet meer actief

wantbe... sterkte !!!! het is echt niet niks als je je steeds zo machteloos moet voelen !

(even een vraagje voor mezelf hoor ;) maar heb je nooit overwogen om te stoppen met bv ? dan kan je het toch veel makkelijker verdikken ? ... ik vraag dit omdat ik merk dat sinds mecx de fles krijgt hij echt zoooooveel minder spuugt en we zijn zantac ook niet meer hoeven geven)

maar in ieder geval heel veel sterkte!

4. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Ik weet t niet... met bv kan ik haar de pijn weg laten drinken. Dat kan met fv niet. Ook wijst alles erop dat ze KMA heeft, dus moeten we voorzichtig zijn met welke voeding we gaan geven. Ik ben bang dat haar darmen de overstap -nog- niet aankunnen, ze heeft al zoveel moeite met de medicijnen. Maar ik was wel van plan het weer te bespreken met de KA. Ik hoop dat ze bereikbaar is vandaag. De dagen zij al zwaar, maar de nachten helemaal: A slaapt weer op mijn buik en dan nog halen we de 4 uur slaap niet...

5. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

hey w2b wat jammer dat het nog niet goed gaat :( hoeveel nexium krijgt ze?

Vermoed je KMA?
    Laat je zelf zuivel producten al staan? vergeet dan ook niet ei en soja...

ach meid, ik zou willen dat ik je weer op de roze wolk kon tillen :(

rest: goeiemorgen

6. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Zoooo....iedereen slaapt zeker nog lekker?! ;)

7. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Ik zit al ruim 6 weken op dieet. Goed tegen de zw-kilo's. Ik zit al 5 kilo onder mijn startgewicht ;) Ik sla inderdaad ook ei en soja en pinda's over.
    De KMA lijkt hiermee wel onder controle. Nu de reflux nog.

Geef jij nog steeds bv? Lukt het met al je dieten? Ook weer opgeknapt ondertussen?

8. juffie2008

ik werd 9 uur wakker, maar had weer een nachtvoeding van 05.00-05.30 grrr!!

9. juffie2008

Ja dat gaat idd hard met de kilos wanneer je alleen maar 3 happen lucht mag ;)

Ik geef ook nog BV, maar ik smokkel soms ietsje met suiker maar dan moet ik het wel bekopen met diarree ;)

Hebben ze bij A.nna, al een onderzoekje gedaan met bariumpap.
    Een rontgen om te kijken of de maag wel goed om zit enz.?

10. juffie2008

Je mag me altijd Pben he meid, mn zoontje had ook erge reflux ging bij 14 mndn over.
    Maar op slot wist ik ze maar hoe te handelen..

Bijv. de kinderarts in het WKZ adviseerde eerder te beginnen met bijvoeden in de vorm van pap. Het ging echt beter daarmee. Naar mate hij meer vast voedsel kreeg, hoe beter het ging.
    Hij heeft de hele BV periode Losec gebruikt pas met 14 mnd was hij er dus vanaf... van zowel de reflux als Bv ;)
    (staat los van elkaar hoor)

Maar PB gerust over bijvoeden of tips Reflux

11. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    goeiemorgen!!

w2b; KNUFFFFFFFFF!!!! hoop dat het echt snel beter gaat bij jullie! de 3 maanden zijn voorbij, kan alleen maar beter worden nu! hoop dat de KA wat kan betekenen vandaag!

gebakje; ok, volgens mij weet ik wel welke winkel dat is! kom niet zo vaak in Bergen ;)

Woman; trappelt ze ook veel met haar beentjes of ruikt ze misschien zuur? Ik zou zowiezo adviseren om naar een osteopaat te gaan! (wordt bij mij in ieder geval geheel vergoed) en kan nooit kwaad!

Hier; ben gestopt met provoceren! gisteren 2x ruim een uur met een hele oversture L rondgelopen en overstrekken en doen. Eigenlijk wat hij in het begin hele dagen deed. Dus; KMA :( wel balen, had nog de hoop dat ik me misschien had aangesteld en dat hij 'gewone' krampjes had, maar helaas!
    het regent hier pijpenstelen! wilde nog lekker gaan wandelen en rondje stad doen, maar dat zit er niet in zo! hmmm... wat zullen we gaan doen? haha
    jullie plannen?

12. juffie2008

Wat zijn jullie plannen voor vandaag?

1. Opruimen
    2. Wasjes draaien
    3. Naar DHL punt huppelen en misschien naar Albert Heijn
    4. kids in bed droppen.

5. Me time, of step aerobicen op de PS3 of knutselen :D
    6. Koken

13. juffie2008

Seentjuh
    He wat balen meid!! Idd snel weer stoppen! :(

14. juffie2008

7. Met mijn Quinny even naar beneden naar de fietsenmaker, vragen of hij iets aan mijn lekke band kan doen ;)

15. juffie2008

8. Louise in badje doen
    9.
    10.

Mij kennende komen er nog wel 10 dingen op het lijstje haha

16. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja, maar ik bedoel LEUKE dingen whahaha
    daar hoort de was natuurlijk niet bij :D

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    women sorry weet niks over overstrekken...

want2be, wil je heel graag een berg moed insturen !!
    pff waarom wil t allemaal ni gewoon gaan werken bij jullie !
    * GROEPSKNUFFEL* :)

seentjuh balen , had ik met jin indd ook .. dacht misschien waren het gewoon krampjes.. maar nee KMA (voor nu met haar nog zwakke maagje iig) hoop wel dat ze eroverheen groeit

hihi zit hier met een kletsend meisje naast me :p ''abrrr abroooee ahe ahe '' :D
    ga zo met dr een identiteitskaart maken ..
    om 12.30 is tante A hier en die brengt haar dan naar andere oma.. moet ik weer even werken (14.00/18.30 )
    gister de hele dag was toch wel vermoeiend hihi .. !

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Whoeiee jinte staat nog steeds op 1 voor baby van de maand..
    nu op 90 stemmen :D!
    zal ze op de 100 komen ?? lijkt me wel cool :D!

19. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Seentjuh, ooww watt vervelend! KMA. Hoop dat het snel beter gaat met de andere voeding....

Ik had wel een vraagje er over.. Mijn neefje (is nu 7) had ook KMA maar hij mocht juist wel soja producten... Waarom mag dat nu niet? Het is toch juist de vervanger? Of zit ik helemaal verkeerd??

Lydia: hoeveel dagen/uren werk jij? Hoop dat ze op 1 blijft staan!! (Idkaart, vergeet geen handtekening, en id van je man/partner mee te nemen! En een pasfoto! En jinte zelf ;)

Plannen: ik ga straks naar "superstring" (ze heeft hier even mee geschreven) wel op hyves/facebook actief :) we wonen niet zo ver van elkaar hoop dat het droog blijft we wilde ook nog ff wandelen...

Nu mijn bed maar eens uit.. Saar was net ff aan het jengelen speentje. Er in en ze slaapt weer :D maar niet voor lang meestal.. (Ze mag zo ook weer eten heeft om half 7 gegeten..

20. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    @want2be: Dikke knuf voor jou meid, t lijkt je niet mee te zitten!!

@Seentjuh: Ja ze trappelt heel veel met der beentjes, maar dat doet ze altijd al...? Ze ruikt niet zuur iig.

@Juffie: Hier ook ff wat wasjes opvouwen en nog 1 wasje draaien, ff naar de winkel en een beetje huisje poetsen :p

@Lydia: Wow 90 stemmen, goed hoor!! Jij gaat zeker wel winnen;)
    Werkse nog ff vanmiddag.

E. weer aan het nachtbraken geweest.. ze komt vaak rond 5/6u, maar vanacht al om 02.30u :$ en daarna weer om 05.30u.. neem der bijna nooit bij mij in bed, maar nu dus echt wel hé!! Mama moet ook slapen :) hihi

Deel Deze Pagina