aaahh, haha, toch wel schattig hoor! met van die zieke blosjes op zn wangetjes Jinte heeft er vannacht dus een potje van gemaakt haha. 's nachts mama wakker houden en als mama aan het werk is, ga ik lekker slapen! daddy cool; niet gezien. Veel plezier!
Aahhh.. Schatige foto! Ziekkig jochie dikke knuf voor hem God jinte heeft je lekker bezig gehoude haha wat een boef hihi Haay juffie!!!
Tis gewoon half 2 en ik zit nog in mijn pyama Heerlijk zo een dagje niets doen, behalve 2 wasjes draaien.
Mijn meisje lijkt in hongerstaking Heb je er van als je snachts wil eten.... Nu wil ze niet... Dus maar even afkolven want Pamela Anderson zou jaloers zijn Ze heeft net een halve borst gedronken maar daarna begon ze lief te lachen naar me haha. DIkke boer en ze ging weer lachen.. tsja..
Ik heb de vaatwasser al 2 keer gedaan, nog even achter mn naaiorgel gezeten, kids gewassen en aangekleed, naar tuincentrum gehuppeld voor een piek en wat ballen. Heel ernstig! EN nog 2 zilveren pauwen gevonden hihihihihihi ohh mn man piest in zn broek van het lachen als hij thuis komt. De boom is gewoon too much! heerlijk! En zometeen ff stofzuigen. Ohhh ik heb net de Quinny naar beneden gebracht naar de fietsenmaker, die gaat ff de band plakken/ vervangen.. Heerlijk zo'n appartement! De lift in, en hup naar de fietsmaker, tandarts, stomerij, kapper verloskundige,hahahh noem maar op. Een kebabzaak had ook leuk geweest.. (OF NIET zaten wij in de stank) Nou genoeg slap geouwehoer... heb je als je zit te kolven.. meot toch wat... Ik heb mn schoonouders uitgenodigd voor eerste kerstdag, mn moeder komt ook, gezellig zo. Ik ga visgerechten maken.
Poeh hey, weer een hoop geschreven.. @ Rinke, ik zal mijn meisje echt wel meenemen op vakantie. Alleen twijfel over waar naartoe. Ik ben nu zelf ook naar een vakantie aan het kijken. Wil graag naar Curacao of de Dominicaanse Republiek. Maar is wel erg lang vliegen.. Wil trouwens in februari of maart 2012! @ Willie, haha ouders meenemen, dat is een goede!! Maar wel prijzig hehe.. @ Seentjuh, jammer dat je ouders zo ver weg wonen. Hier kunnen vriend en ik alles goed op elkaar afstemmen, waardoor we eigenlijk bijna nooit oppas nodig hebben, laat staan KDV. Maar hier hebben wij dan ook bewust voor gekozen. Soms breng ik haar naar schoonouders (tijdens sporten, 20 min bij ons vandaan), of ouders (35 minuten).. @ Want2be. tjee jij hebt het er maar druk mee! Hoop dat je gauw aan wat rust toe kunt komen!!
@ Mik, leuk hoor, ook een echte vakantieganger. Hier ook! Winterzon, zomervakantie, en dan nog wat weekendjes weg. Kan nooit zo lang thuis zitten, alhoewel ik het wel erg fijn vind thuis. Woon alleen op een vreselijke plek! Waar ga je heen in Turkije? @ Cos, nu al niet meer in de kinderwagenbak? Dat gaat rap! Hier wil ze wel kijken, maar in de kinderwagen merk ik daar nog niets van. @ Women21, lekker hoor open haard, ben jaloers.. @ Willie, hier ook nog maat 3 hoor, terwijl ze ook best groot is. Ook nog kledingmaat 56 in tegenstelling tot de meesten geloof ik. Ben dan ook echt benieuwd wat ze maandag op Cb zeggen..
@ Kleindraakje, leuke kerstfoto!! @ Lydia, gelukt met ID? Was het druk? Hier moesten we nog naar de gemeente voor uittreksels om gezamlijk gezag aan te vragen, maar wat een kinderen! Bedacht me toen ook maar een paspoort met haar te gaan maken. Ga ik maandag dus even doen. & Hoe is het te werken, waar dan ook je dochtertje is op een andere plek? Lijkt me in ieder geval wel kei fijn om bij haar in de buurt te zijn, of niet? Lees inmiddels dat je nog niet gegaan bent. Man (of machtiging) hoeft alleen maar als je getrouwd bent of gezamenlijk gezag uitoefent. Weet niet of jullie getrouwd zijn, of dat al geregeld hebben. Maar ik mag het dus nog doen zonder toestemming van vriend..
@ Adnalie, hmmm hopen dat dat medicijn maar beter werkt, als je dit dan ook van de huisarts krijgt. Vervelend dat verschillende mensen verschillende dingen zeggen! & Mooie kerstkaart! Jemig, wat slapen de beepjes goed hier zeg!! Ik kan me echt niet meer herinneren wanneer een hele nacht doorgeslapen te hebben, dat was sowieso wel enkele maanden voor de bevalling. En nu 1 a 2 voedingen per nacht/heel vroege ochtend!!