September 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door seentjuh, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    waaraan ? aan de knuffel.. zitten toch geen losse dingen aan ?!

hier heeft ze ook altijd een konijn om te knuffelen en dr tut (zit nu ook voort aan n doekje )

2. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

ach krabje hoort erbij toch?

3. juffie2008

Lekker gewerkt Lydia ?

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja daarom

5. juffie2008

Ohhh mn badcape is bijna af! Ik ben erg amused ermee :D hij is zo mooi geworden!!
    De mooiste tot nu toe... zondagavond laat ik hem zien ;)

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    is goed ben benieuwd..

ja wel lekker gewerkt :) kinderen kei blij dat ik er weer was & ouders ook :)
    wel lange dag maar wel weer fijn om even ergens anders mee bezig te zijn ;) ( maar ook wel weer heel blij dat ik mnn meisje weer kon halen .. ! )

vanavond team uitje en daarna weekend naar park weerterbergen :) ( morgen 1e keer zwemmen met jinte :D! )

7. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Ik bedoel of jullie het eng vinden om met een knuffel te slapen haha.
    Die krasjes ja dat kan gebeuren hoor..

J heeft onder zn kinnetje een beetje droge plekjes iemand tips wat ik erop kan smeren. Denk dat het komt van de boord van de shirtjes en het druk heen en weer draaien van zn koppie.

8. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Cos, ik smeer op plekjes bij saar bepanthen.. Misschien helpt dat voor die plekjes..

9. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Jasper heeft het ook soms, ik smeer er dan wat bephanten zalf op, meestal is het dan na 1 a 2 dagen weer weg. Gebruik ik ook voor zijn billen. (sudo creme kan ook)

@Adnalie is dat speciaal voor baby's ? die kneip douche gel ?? Want te sterke menthol kan namelijk de luchtwegen juist extra prikkelen zodat alles dicht gaat/blijft zitten.

10. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Mijne drinkt om 10 uur de laatste fles en dan doorslapen tot 7.

@w2b: Goed dat je nu een verwijzing gaat vragen naar een andere arts! O update: toch een opname, fijn!

@Tongetje: Hier ook flesje wegduwen, ook reflux maar het lijkt ook wel een spelletje haha.

@mik: Ik kook een keer per dag uit, en was ze met warm water af na gebruik.

@Lydia: wat een nacht!! Pff heftig joh, nog wel meegevallen t werk? Zal wel heftig zijn geweest.

@Gebakje: lief! en wat een leuk stoeltje!

@Seentjuh: jij dus ook zo'n fijne nacht.

ooo ff mini uit bed halen dan verder reageren haah! aah ze is zo snotterig helemaal sneu, benieuwd wat deze nacht brengt. Er komty echt wit slijm uit dr neus, kleverig enzo arm ding.

@missxx: oei dat is zwaar :(

@duimerijntje: hopen dat t werk, wel een gedoe zoveel zalfjes. Maar wel echt lang en licht! Lynn is 5.300 en 58cm

@rinke: hechting ofzo? Wel vroege eenkennigheid:p

11. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    fijn dat er actie is w2b! groepsknuf!!

Hier slaapt L ook met een knuffel. Vind er niks engs aan. Is een licht ding dat echt niet zorgt voor verstikking ofzo. Als hij moe is gaat hij altijd over heel zijn gezicht wrijven. Ik geef hem dan die knuffel zodat hij met die knuffel over zijn gezicht wrijft haha. Lijkt me toch lekkerder, zo zacht ;)

droge plekjes; vaseline of gewoon sudo/bepanthen/zinkzalf ofzo

ben benieuwd naar je badcape juffie!

wij gaan lekker eten, mannetje is een keer 'op tijd' thuis

vanavond voice kijken, dus maybe tot laters!!

12. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Rinke heb jij al post gehad ????

13. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Hahaa!! Ja!! Die sokjes!! Net gehad dacht eehh?? Van wie?
    Onwijs bedankt ze zijn echt mega schattig hihi

14. Willie32

Willie32 Actief lid

2 dec 2011
    409
    52
    28
    N-H
    Ik doe mee!
    Eindelijk word er actie genomen, dat verdient wel een knuffel ;)

15. Superstring

Superstring Actief lid

3 feb 2011
    172
    0
    0
    Hee meiden, heb tijdens mijn zwangerschap een tijdje meegeschreven met het forum van de september mammá's. Omdat ik als laatste beviel hield ik het allang niet meer bij aangezien jullie allemaal (begrijpelijk) al in de luiers en de flesjes zaten. Ik vind het contact met allen echt superleuk maar ik red het niet om alles bij te lezen en te schrijven! dus bij deze meld ik even dat ik me beperk tot facebook en hyves en het organiseren van een babymeeting ;) misschien dat ik soms nog even meelees maar dat zal niet dagelijks zijn. dan weten jullie dat!:)

groetjes Nienke en
    Lucas

16. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    @ Want2Be, veel succes, fijn dat er nu wel iets ondernomen wordt!

@ Mik, al geboekt, lekker joh!! Ik wil ook al boeken, maar we wachten tot enkele weken voor vertrek. Bij Arke verschillen de prijzen namelijk aanzienlijk. Frankrijk heeft ook mooie plekjes hoor. Wij zijn dit jaar naar Barcelona gereden, met een goed boek waren de 14 uur zo voorbij, heenweg zonder boek vond ik wel erg haha..

17. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    @ Lydia, ja dat zeiden ze op het gemeente huis. Hoefde geen toestemmingsformulier van vriend mee te nemen, omdat wij dus samen nog geen ouderlijk gezag hebben. Andersom is er dus wel toestemming nodig..

@ Rinke, wel vervelend dat je man er moeite mee heeft lijkt me. Blijf je nu dan ook echt daarvoor thuis?

Wij hebben trouwens wel knuffeltjes bij haar in bed, kleintjes..

Hier pasfoto's wezen maken, echt grappig.. Blijven zitten gaat uiteraard niet zo goed, en we moesten haar wakker maken voor de foto, dus ze wist niet zo goed wat ze ermee aan moest..

Weet iemand trouwens hoeveel een paspoort voor kinderen kost?

18. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ik heb geen idee. Ik gebruik het niet, mik had het er over.

19. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    superstring, leuk wat van je te horen. alles goeD?

20. Superstring

Superstring Actief lid

3 feb 2011
    172
    0
    0
    hahah ja hier alles goed. LucAS Maakt de drama bevalling goed want hij slaapt al sinds zijn geboorte hele nachten door (van 00.00 tot 09.30 jippie)

Vandaag zijn id opgehaald moest ie zn muts af omdat ie op de foto veel haar had hahaha. dat id kostte bij mij 9,20 een paspoort was 30E maar dat kan per gemeente verschillen..

Deel Deze Pagina