ach jeetje arm ding. Kan me voorstellen dat je je rot voelt. Knuf voor jou! Blijkbaar is ze al zo beweeglijk dat je haar dus niet zo neer kan leggen.
Nee indd.. Voel me ook super schuldig dat ik haar niet heb overgelegd ( want heb dr zelf daar ni eens neergelegd maar had echt niet! Verwacht dat ze kon verschuiven )
Jeetje dat is schrikken joh! blijkbaar is ze toch al beweeglijker dan je denkt. Hoe is het nu met 'r?
T gaat met jinte gelukkig hartstikke goed ze is ni anders dan normaal kletst/lacht/ drinkt en reageerde goed Maar blijf haar toch wel wakker maken elk uur om ff te kijke. Of ze goed reageerd en dr pupillen er goed uitzien .. Met mij.. Pff krijg al tranen in m'n ogen als ik eraan denk.. Moet er ni aan denken dat er iets gebeuren zal met m'n meisje.. Zal dit ook echt nooit meer doen!
@Lydia, damn dat is schrikken. Gelukkig heeft ze niks, wel bizar dat ze dan zo draaide ineens. (ps. ik kwam er een keer toen ik thuiskwam van boodschappen doen achter dat J los zat in e maxi cosi...voelde me zooo schuldig, denk dat iedereen weleens een keertje zoiets meemaakt...) Dikke knuffel!!
lydia, erg he al die mensen! pff mare jij staat daar boven toch?? geef jinte maar een extra knuffel vandaag!!
grrrr hou op...ik kan ze wel wat doen. Denk niet dat iemand je nog hoeft te vertellen dat het niet handig was..maar sjesus...zulke reacties.. KUS!! ik ga er niet meer lezen want ik word er agressief van
Ja sta ik boven ! Maar ga t topic ni sluiten ofzo laat ze maar lekker heendoen...! Net als die onzin van rangen! Tsa
Dat zal schrikken geweest zijn Lydia, gelukkig is er niets aan de hand, en is ze gewoon vrolijk etc. Jasper gedraagd zich minder ziek, eigenlijk gewoon gewoon. Alleen hoest hij nog, en zijn temperatuur is iets opgelopen. Nu 38 graden. Toch maar even een paracetamol gegeven. Ik voel me zo machteloos als moeder, dat ik niets kan doen om hem beter te maken.
Ja dat sta je ook.. Zo zielig die kleintjes als ze ziek zijn..! Zeg ook vaak tegen Jin " als mama t van je over kon nemen zou ik t doen !"
@Gebakje, vervelend dat hij nog koorts heeft, zou inderdaad ook een zetpil geven. Die koorts naar beneden.. Beterschap voor hem!
ohhh geweldig die sokjes!! mik als wat wilt pb je maar ! ik heb de stofjesmarkt leeggekocht hihihihihi