Wat zijn jullie allemaal aan het doem? Mik klinkt als de griep met combi reflux. Had L. hier ook.. Bedje scheef zetten? Helaas mag je geen hoest meds. geven. Lydia was je al wel thuis? Niks bij de post? (mn zus had haar post ook niet binnen )
Therapieën huilbaby's soms levensgevaarlijk - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]
Thanks ladies. We hebben een hoop geprobeerd maar ze slaapt. En als ze eenmaal slaapt dan gaat het wel goed denk ik. Bedje staat scheef ja. Dr temp was 37,4. Nu ff onderuit...fijne avond allemaal!!
Yes mn vriendin is bevallen !! van Esmay 3406 en 49 CM meer info heb ik nog niet. Jaylen heeft zn laatste voeding om 10 gehad en gaat nu lekker slapen ! Weltrusten meiden .
cos gefeliciteerd! mik hoop dat het snel beter word! ik heb saar ook net in bed gelegt....ikga ook lekker slapen zo
Leuk leuk dan mag ik weer eens roze shoppen whaha het zijn allemaal meisjes om mij heen die worden geboren. Ik wil nu welleens een jongentje hoor !! Saar ook lekker slapen ? Hoe is het met haar zoet kindje he ?
opzich is ze wel heel lief en zoet.... alleen niet bij haar papa daar laat ze zich nog wel horen.... en hij krijgt haar niet stil... das wel heel frustrerend voor cas en mij, ik kan eigenlijk niet weg want dan gaat ze huilen :S denk dat ze dan ook voelt aan cas dat hij onrustig word daarvan. ze is alleen stil als hij continu rondjes met haar loopt door de huiskamer.. maar als hij maar even stil staat gaat de sirene af. ik vond haar vandaag ook erg onrustig tijdens de bv met heel haar lichaam.. iemand idee daar over??
Hmm ... Dat is wel heel gek zeg ? Word hij ongeduldig mischien ? Houd hij haar wel vaak vast ? Of in badje of samen douchen ? Onrustig, Jaylen is eigelijk altijd heel druk zelfs nu hij slaapt is hij nog druk. Geen idee hoe het zou kunnen elke voeding zo onrustig vandaag ?
hij is veel met andere dingen (computer) bezig... heb soms ook het idee dat ze meer moeten doen met elkaar (hij met haar dan... hihi) badje doe ik eigenlijk altijd, cas soms in het weekend. saar is idd ook druk als ze niet aan de borst ligt.. met benen en armen.... ze drinkt wel goed naar mijn idee, komt namelijk niet heel vlug achter elkaar ofzo..
cOS: gefeliciteerd met Esmay! mooie naam zeg!! vind ik persoonlijk mooier als Esmee Rinke deels herkenbaar Johan meot ook van alles uit de kast halen om haar zoet te houden. Waarom dat is? Geen flauw idee haha Toch stukje blijven doen hoor... Anders went ze er aan dat mama haar toch wel weer pakt
Ik denk dat het ook een stukje band is die ze mischien wel missen ?? Mich kan echt alles met J doen. MAar ik heb dat ook heel erg gestimuleerd. Ik durf gerust de hele dag wel weg te gaan dan weet ik dat het gewoon goed gaat. Behalve dat die krummel geen fles wil natuurlijk whahaha. Lekker geslapen tot half 9.
Hier ook het zelfde in het begin.. Toen huilde jinte Ook kei veel bij Ferdi .. Heb haar toen heel vaak aan hem gegeven en gezegd dat hij er meer mee moest doen en nu gaat het wel super