Middag !! Wat is het hier rustig vandaag. Iedereen druk met de laatste kerstinkopen?? Net Jasper even voor baby tv gezet, zodat ik kon koken. Hij vind het helemaal geweldig. Hij loopt zelfs terug te praten. En ik snapte helemaal niets van het filmpje, lol. Intelligent kind heb ik ook Vandaag zijn man man en ik 4,5 jaar samen. ( hij is alleen werken, avonddienst, dus zit alleen thuis vanavond)
Iedereen fijne feestdagen! Waarschijnlijk ben ik er volgende week niet zoveel. Man heeft de hele week vrij, gezellig!
Zo dat is lang ja s middags. L. kwam vanmorgen om half 7, daarna teruggelegd in bed en om 09.45 uur kwam ze weer. Ze krijgt nu 1ste en laatste fles (half 7 en 19.30 uur) een fles met rijstebloem, dat gaat best goed moet ik zeggen. Ze ruikt minder zuur, volgens mij heeft ze ook minder last van zuur in dr slokdarm. Er loopt nog wel vaak melk terug hoor en ze spuugt nog wel. Soms kan ik dr echt neit op dr rug leggen maar heb wel het idee dat het ietsje helpt. Geef jij al rijstebloem?
@mik, doe je als je rijstebloem geeft ook nutriton er door, of dat niet ?? Want rijstebloem opzich wordt in de maag weer dun, dus helpt niet tegen spugen (hier rijstebloem en nutriton in de fles)
Ben er ni meer geweest helaas.. Ferdi was al ni zo blij met m'n uitgaven haha van de sale word je hebberig
Ik ben druk aan de bak. Iedereen hele fijne dagen. Leuk he Lydia dat was onze kerstkaart van dit jaar !
Moguh. Hier heerlijk uitgeslapen. Wij hebben een kleine kannibaal. Hij probeert mij steeds op te eten Straks naar mijn schoonouders. Fijne dagen allemaal
Hier een chagrijnige L die niet zo goed geslapen heeft vannacht denk ik hij werd gewoon echt boos, dus maar weer op bed gelegd. Hoop dat hij zo meteen bij de familie toch iets gezelliger is! We hebben een drukke kerst en mijn man is tot aan het nieuwe jaar vrij, dus zal niet heel veel online zijn. voor sommigen; veel sterkte met deze dagen! fijne feestdagen allemaal!!!
Leuk al die draaiers!!! Saar wil niet op haar buik haha dus duurt nog wel even!! Hier met de hele fam in appelscha is gezellig. Ik lees wel mee, maar zal niet op iedereen reageren..... Sorry alvast! Wel pretigge dagen!!
Fijne Kerst iedereen hier kan het niet meer stuk mijn schoonzus (1 van de 3) die alleen via ivf/icsi zwanger kon worden is zwanger van een twin ben zo blij voor hun
Hallo allemaal!! Ik was afgelopen week een stuk minder online, en ben nog even in het buitenland geweest. Bijlezen heeft vandaag weinig zin, in dit topic ben je daar een geruime tijd mee bezig! Wil even iedereen hele fijne feestdagen wensen, en de beepjes met hun eerste kerst!!