Huilen: Als hij beneden is, en huilt ga ik ook gelijk kijken. Want dan is er wel iets, of zijn tut kwijt of wat anders. Als hij boven in bed ligt 's avonds laat en hij huilt, laat ik hem meestal wel even huilen. Vaak na 3 min is hij in slaap dan. Huilt hij langer is er wel iets. ( met naar bed breng training in het begin wel langer laten huilen, vond ik heeeeel moeilijk, maar daardoor slaapt hij nu wel 9 van de 10 x gewoon rustig in bed)
Het is zoooo heerlijk... én ze doet nu haar derde (!!!!) slaapje thuis. In haar eigen bed. O wat een genot
In het ziekenhuis zijn de medicijnen opgehoogd en werd A. geobserveerd. Onder andere werd met een monitor bijgehouden of alles goed gaat met haar ademhaling en maagzuur. Maar gelukkig kwam haar reflux steeds meer onder controle! Helaas werd ze maandag (dag 4) helaas heel erg ziek door het rotavirus. Veel spugen, koorts en ze wilde niet meer eten. We werden in een isoleer 'box' geplaatst. Die avond is er een sonde geplaatst omdat ze niets meer at. In de loop van de week werd ik ook nog ziek (vermoedelijk ook het rotavirus) dus uiteindelijk lagen we samen in dat isoleerkamertje. Langzaamaan ging het eindelijk met beide iets beter, alleen bleef het wachten tot A. weer zelfstandig zou gaan drinken. En dat is ze zondagnacht vol overtuiging gaan doen. En zo mochten wij haar vandaag na 9 dagen ziekenhuis weer naar huis meenemen...
Allemaal mooie dagen gehad? Hier superleuke maar enorm drukke dagen gehad!! Gister twee huilende kinderen omdat ze het niet meer aan konden, arme schatjes. Vandaag alleen ID regelen verder niets doen.. Ik laat ze weer even bijkomen. Maja blijft lastig aangezien mn man tweede kerstdag jarig is, dan hou je altijd die drukte...
Ohh we krijgen een nieuw bankstel en twee lederen stoelen Zaterdag gaat mn man ze ophalen bij mn moeder
Juffie hier ook weer beetje blij dat het voorbij is.. Jin was helemaal van de Wap.. Nu weer lekker thuis.. Leuk leuk nieuwe spullen Ik ga straks heeeeeerlijk met een vriendin naar een hammam !! Lekkerr
W2B fijn dat jullie weer thuis zijn... En hoe gaat het nu thuis? Hier een leuke kerst gehad, nu weer heerlijk thuis. Manlief heeft een nieuwe tv gekocht. Vet mooi hihi saar zit er heerlijk voor babytv te kijken, in haar wipper.. Ik heeb helemaal rustig kunnen douchen (mama blij) Net een was in de machine gedaan, en moet hier even op ruimen.. Echt een troep hiero (oepsiee..)
Zo Jaylen ligt heerlijk te slapen. Pfff drukke dagen voor het mannetje eigelijk vanaf donderdag. Dus hij was een beetje te overprikkeld. Gelukkig gisteren gewoon lekker thuis. Beetje rustig aan nu veel dingen te verwerken voor hem haha. Ik had helemaal niet het kerstgevoel komt omdat het nog zo mooi weer is buiten. Ik heb huisje aan de kant en nu heel ff niks hoor even zitten !
Hier ook alweer druk in huis geweest. Nu ff lekker zitten. Man is hardlopen en ik ga straks ff zonnebanken.
Hoi, Iedereen leuke dagen gehad? Buikje weer vol @ Cos, die meningen....... van je schoonmoeder is wel extra vervelend @ Lydia, Heeft Jinte de baby van de maand foto gewonnen? @ Mik, hoe waren jullie dagen? Heeft Lizze nog last gehad van dr prikjes? @ Juffie, nog gefeliciteerd met je man. @ Wanttobe, ik las het op je hyves, wat fijn dat jullie weer thuis zijn en dat het beter gaat met de kleine meid. Hoop dat het genieten nu voor jullie kan beginnen!!! @ Iedereen, veel van jullie mannen zijn vrij zeker.... bofkonten! Ik ben vanochtend met me schoonvader op pad geweest voor een buggy, het is de nuna pepp night geworden, geweldig ding! Zeker voor me rug makkelijk in te klappen en uit te klappen en een klein plat pakket
Hey meiden, hier weer ff ego (sorry!!!), maar weet me geen raad... Misschien kunnen jullie me helpen? Had E. net op bed. Ze heeft een half uur geslapen en werd daarna wakker. Tranen met tuiten kreeg haar niet stil. Pak haar op ze laat een boer, maar vervolgens zit ik onder het slijm!! Ze heeft echt puur slijm gespuugd zonder melk of iets (laatste fles was 12.00u). Kan haast zeggen dat t een eetlepel vol was... Ook is ze schor. Maar dat slijm spugen is dat normaal? Het was een giga kwab, arm kind.. Iemand ervaring?? Zal binnenkort weer meeschrijven, had er ff geen tijd voor/ zin in...morgen 1e werkdag
goeiemiddag!! wat een drukke dagen gehad! en ze zijn nog niet voorbij... vanmorgen is L weer wezen wennen op het kdv, de andere gorep, vanmiddag verjaardag van mn opa, morgen babyzwemmen en verjaardag van smoeder en dan komt de rust pas. Gelukkig kan L het allemaal vrij goed aan, maar mama iets minder hahaha sfamilie; tja... hier ook weleens hoor! vooral de oma van mn man. Die deed net of ik helemaal achterlijk was dat ik had geprovoceerd, of commentaar omdat ik mn kind een spijkerbroekje had aangetrokken en L heeft inderdaad álles van mn man en zijn familie. Gezegd dat ik hoop dat L niet de bemoeigenen van zijn familie heeft... vonden ze maar raar geloof ik w2b: fijn meid!! heerlijk weer thuis én het gaat heel goed zo te lezen. super voor jullie!! smile; leuke buggy! mn man ligt op bed , ga hem zo maar eens wakker maken, moeten zo naar de verjaardag van mn opa haha tot laters!