bij ieder kind weer verschillend he? mn zoontje had difrax. nu probeer ik bij l. avent, heb daar ook 3standenspeen voor gekocht. vanavon weer geoefend met de fles, ze sabbelt wat maar doet niets. geen druppel eruit.
fijn dat het zo goed gaat met bijvoeden! heerlijk met oud en nieuw weg, gezellig hoor! alle kerstdingen alweer weg? ook de boom?
Yep ook de boom is alweer opgeruimd. Gewoon weer lekker rust in huis heerlijk.... Juffie: Misschien aan fles die wat meer op de borst lijkt of de dr brown fles?
Kleindraakje Ja ik ben aan het testen hoe of wat Maar ach ik zou het fijn vinden als ze het leert. Maar aan de andere kant ze heeft net 60 cc melk met veel rijstebloem opgegeten van een lepel. Ik maak het altijd heeeeeel dik haha, mn moeder zei net behangplaksel
Super leuke dag gehad met de meiden ! En wat een leuke kindjes zijn Lucas en Saar. Prachtige bloemen gekregen en heeeeel wat afgekletst. Lekker lasange gegeten gewoon helemaal leuk. Gekke vraag mischien maar waarom geven jullie allemaal rijstebloem of pap ?
Ik vind het verschil tussen de quinnyzapp en de quinnyzapp extra heel groot.. Lijkt me toch wel heel fijn als je kindje er biet zittend in hoeft te slapen.. En de prijs scheelt ook ni super veel Hier net jinte in dr eigen bed gelegd ( na 3 weken ofzo..) dacht doet E toch ni.. Is ze gewoon zonder Boe of bah is slaap gevallen!!
Lydia: Fijn joh dat Jinte weer lekker in dr eigen bedje slaapt. Hier geef ik Isa met de laatste fles rijstebloem pap fles. Ter voorbereiding naar vast voedsel en dan is ze net even wat meer verzadigd en slaapt ze s nachts wat beter. Nou ga maar eens ff douche, tandenpoetsen en pyama aan. Dan Isa wakker maken voor fles en dan lekker slapen.
voor mij was die rauw gesneden met een vinaigrette op en voor mannetje gesneden, gekookt met een bechamelsaus bij (gemaakt met het kookvocht van de kool ipv melk ivm koemelkintolerantie)
Weer terug uit groningen, was zeer gezellig! De kids hebben zich goed gedragen in de auto! Hier nog geen bijvoeding! vind ik nog niet nodig voor saar...
Hier ook nog geen bijvoeding. ze drinkt de flessen nu al niet leeg. Als ik ze nog zwaarder maak, komt er helemaal niks meer in. Vind d'r ook nog te jong voor fruithapje. Juffie: een 3 standen speen op de avent? Mijn ervaring is dat de nr1 daarvan nog steeds super hard gaat. Bij oudste de 3 standen gebruikt met de papflessen, maar dan ging 1 nog super snel!
kool, ik ga het eens proberen! ik weet er verder zo weinig mee te doen, behalve wokken morgen gaat mn man het bankstel en stoelen ophalen bij mijn moeder