Weer even het lijstje naar voren .. & degene die niet meekletsen eraf gegooid September (en te vroeg & te laat ) Mama's ! Soppie: 01-08-11 mama geworden van S.anne Smile82, 17-08-11 mama geworden van F Willie32, 18-08-11 mama geworden van S Kleindraakje, mama geworden van I.sa Rosa, 28-08-11 mama geworden van K.aj L.ucas Gebakje, 01-09-11 mama geworden van J.asper Franka83, 02-09-11 mama geworden van G Zuurtje, 04-09-11 mama geworden van Y.ente Juffie2008, 04-09-11 mama geworden van M.arie L..ouise Tab, 07-09-11 mama geworden van E.lisa V.ictoria Sunshine, 08-09-11 mama geworden van F.leur Mik, 09-09-11 mama geworden van L.izze Inge S, 10-09-11 mama geworden van W.ilbert *natascha2010: 10-09-11 mama geworden van J.aycee Want2be, 12-09-11 mama geworden van A.nna *Seentjuh, 12-09-11 mama geworden van L.uuk *women21, 12-09-11 mama geworden van E.lize Loepie, 14-09-11 mama geworden van N.ino Lydia1986, 15-09-11 mama geworden van Jinte *MissX, 16-09-11 mama geworden van C. Babyleeuwtje, 16-09-11 mama geworden van M.ecx Adnalie, 17-09-11 mama geworden van S.ophie Cos, 21-09-11 mama geworden van J.aylen Duimerijntje,mama geworden van T.essa Rinke: 28-09-11 mama geworden van S.aar *Bhappy: 30-09-11 mama geworden van Elize * of * nieuwe kletsers
@ Lydia, en heeft ze lekker geslapen in dr eigen bed? @ Cos, in ben bij F. pas met 4 mnden begonnen met papflessen, ook op advies van cb, F. slaapt erg lekker na zn papflesssen. Ik ga met 5 mnden is kijken wat die van een hapje groente vind.....als die daar zin in heeft. @ Duimelijntje, vind je het moeilijk om haar weg te brengen naar kdv? @ Wille, wat een gedoe, en kan me alleeen maar voorstellen dat jullie hoofd hier echt niet naar staat. Wel raar dat je zo moeilijk doen, ook al weten ze de medische ingreep van S.ophie. Ik ben wel van mening dat je een kind niet gelijk aan zoete smaken moet laten wennen........ dus gewoon rijstebloem naturel. Oh ja en verlies de laatste 2 weken wel veel haar, haha hoop dat er nog wat op me hoofd blijft zitten.
goeiemorgen! Hier weer het klokje rond geslapen. L dan... ik niet hoor haha Misschien even wachten met mensen eraf gooien, ivm eventuele vakanties enzo? Wat voor meubels zijn het ongeveer juffie? Heeft Jinte in haar eigen bedje geslapen of toch in het grote bed? Duimerijntje; spannend! zal wel goed gaan hoor! vandaag niet veel soeps hier. Man is een ochtendje mijn zus gaan helpen met verhuizen en vanmiddag even boodschappen doen voor oud&nieuw. Vrienden komen naar ons dus is het wel fijn als je wat in huis hebt he jullie?
We krijgen een bankstel en 2 lederen (prachtige) stoelen! Superlief! Zoete smaken, hier ook niet, gewoon de naturel, de BV is al zoet genoeg haha! Ohh en haaruitval hier ook!! Verschrikkelijk weer, net als bij C. hele bossen tegelijkertijd Lydia, heerlijk zeg!! Goeienacht dus! Lekkere foto op FB van Jinte Lydia, ik mis Ukkie2009 op de lijst? Heel gek!! Vannacht kwam Louise om half 4, leg haar aan de borst smakte er wat aan, en ging weer slapen haha! Kortom ze had geen honger, maar mama-honger! Binnen 3 min. lag ze weer in haar wiegje haha!
Ze is haar stembanden aan het trainen, heb het gister gefilmd! Gillen zeg!!! Daar kan vuurwerk niet aan tippen
U In haar eigen bed op dr eigen kamer Nu ligt ze wel naast me in bed nog even na te tukken Ukkie stond er toen verkeerd op.. Moet ze als ze erop wil ff een Pb sturen .. HiHi die Louise
Heerlijk dat ze in haar eigen kamertje ligt zeg Wat worden ze snel groot he? zucht! We gaan alweer richt half jaar!! EN ik vind het weer met de dag leuker!! Ohhh er zit een klein deukje echt in mn voorhoofd haha van de knal van gister. Mn man zei al hoe krijg je het weer voor elkaar???? Er moet een N.icolette verzekering worden gemaakt, de verzekeraar loopt binnen!
Ik zal straks ff proberen.. Op m'n foon krijg ik alleen heel die riedel van codes als ik hem aan wil passen
Goedemorgen! Tessa aan de leidster gegeven, er waren maar 2 kindjes vandaag, incl Tessa. ze mocht van de ha wel naar het kdv. We hebben het ergste gehad volgens haar. Ze is nu alleen nog besmettelijk voor prematuurtjes. Ik vind het toch spannender dan bij mijn zoontje. Maar die ging ook pas met 9 maanden. Tessa is nog zo klein en ze heeft reflux en huidproblemen. Dat geef je toch moeilijker uit handen. Juffie: Zo leuk he dat gillen!! Tessa gilt hier de hele buurt bij elkaar, net een krolse kat! En een schik dat ze heeft. het leukste vind ze het als ik d'r na doe en dan zij weer en dan ik weer. Probeerde er ook een filmpje van te maken. Stopt ze en kijkt ze me met verbaasde ogen aan . Ik vind het ook steeds leuker worden! Ik merk ook dat er tussen de 2 kindjes ook meer interactie komt. D'r broer die probeert ook met d'r te spelen en zij heeft heel veel interesse in hem. Totdat ze over een paar maanden naar zijn speelgoed kruipt
Moguh. Hier weer lekker geslapen, we komen net uit bed en de eerste fles zit er alweer in. Man lief is een dagje overwerken in een andere shift ( vind ik totaal niet erg, 1dag extra werken is volgende maand 130-150 euro extra gestort ;P ) Planning voor vandaag: Zo het bestelde vuurwerk ophalen Dan naar de c1000 voor boodschappen Dan naar de slager ( want wil met oudjaar een carpaccio amuse maken) Dan moet ik nog ergens een pak speelkaarten halen Verzinnen wat we vandaag eens gaan eten Ohw en een wasje draaien.
Jasper probeert hier al te kruipen, en zijn benen doen het goed ( doet zijn knietjes al onder zijn kont zeg maar) , alleen hij heeft geen idee dat hij zijn armpjes moet optillen Dus hij komt niet verder dan 10cm. Gek ventje.
Mijn planning: - Eerste was zit erin, straks de 2e en deze in de droger. Dan nog de 2e ophangen en de 3e erin. - Tessa weer ophalen, nog 50 min! - Vanmiddag wil ik even naar baby dump voor een vergelijkend warenonderzoek tussen de quinny zapp extra en de nuna pepp. - Eten even klaarzetten, denk dat het broccoli wordt en dan zalm met een lekker sausje erbij.
Goed van Jasper! Tessa trok laatst ook d'r knietjes onder d'r kont. Zat ze ook in de kruiphouding. sowieso doet ze d'r armen opzij op d'r buik, steunt er nauwelijks op. Dat deed mijn zoontje pas toen hij 6 maanden was ofzo..
Op het CB zeiden ze dat hij heel sterk was voor zijn leeftijd. En als ik hem zo zie, denk ik dat hij eerder kruipt dan dat hij omrolt Omrollen vind hij maar niets. Dat snapt hij ook nog niet zo. Zijn boven kant gaat naar links en de onder kant de andere kant op. Tja dan lukt het niet natuurlijk.
Want2be: moest ineens aan je denken. Hoe is het met je? En met A? het is zo stil vanaf jouw kant. Zou het een goed of een slecht teken zijn? Ik hoop dat je lekker aan het genieten bent!