Oh lekker!! Hier is het nog vrij rustig, maar mijn meiske wordt er al helemaal onrustig van. Ze is snel van slag sinds ze uit het ziekenhuis is. Hey.... je laatste dagje van de baby-van-de-maand. Sta je nog bovenaan?!
Helluw! Onze nieuwe bank en stoelen zijn er Yeah!! Heerlijk!! Hele fijne avond allemaal!! En dat 2012 helemaal toppie mag gaan worden!!!
De buikpijn is wel iets afgenomen maar over is het niet.. We zullen het wel zien. Bedankt voor het vragen meis ! Jaylen reageerd er eigelijk niet op. Ik leg hem op bed en dan zie ik wel om 12 uur .. Iedereen fijne jaarwisseling ! op naar 2012 dat dat weer een prachtig jaar mag worden.
Hihi kreeg al een mail van lotte dat jin het wel gaat winnen maar de foto was niet helemaal goed (was een deel van een foto vandaar )
Hier reageert ze ook niet echt op de knallen en ze zijn hier al goed bezig! Juffie: leuk nieuwe meubels!
Ja zag dat het geen draagdoek is deze keer maar zon stoeltje ik ga dr triptrapp die ik heb roze schilderen dus denk dat ik een grijze kies
Hier reageren ze er ook niet op, lekker! En ja meubels erg fijn. Die andere bank, tsja daar hebben we wat mee te stellen gehad. De zitting waar jij op zat was doorgezakt, al nadat we hem hadden gekocht... Deze dus van mn ma gekregen. En de stoelen ook Zit een stuk beter