Hierbij ook van mij weer eens een teken van leven. En ik wil jullie hierbij een hele fijne avond toewensen. Natuurlijk een 2012 met hele goede gezondheid voor alle kleintjes en heel veel steun en liefde voor hen die het hard nodig hebben! Dikke knuffel Tab.
Willie ja had een deel van een foto genomen .. En als je wint zetten Ze hem groot bovenaan en dat lukte dan niet omdat ie dan wazig word
Aahh.. Niet de eerst hihi!! Happy new year allemaal!!!!! Dikke kus (Ps saar slaap er lekker door heen!! )
Even naar het dorp geweest was gezellig en leuk iedereen weer tezien! (Ze vroegen allemaal waar is saar... Eehhh wat dachtje? In bed natuurlijk.. Duhh... ) Ook weer na een jaar mijn eerste borrel gedronken.. (Klein laagje champagne en in het dorp een zwarte wodka redbull..) Nou hij smaakte nog net zo goed als vorrigjaar!!! viel me mee hoe hij insloeg... Nu snel slapen want denk dat saar weer vroeg komt om te eten...
Goeiemorgen! Happy newyear!! Allemaal een goede nacht gehad? Hier ook twee kanjers die gewoon doorsnurkten
Goeiemorgen! De oudste is helaas 2 keer wakker geworden. Een keer om 2 uur, vanuit het niets keiharde knallen en 1 keer om 4 uur. Maar om 12 uur bleef hij gewoon slapen? Tessa heeft niets gehoord en om kwart voor 8 wakker. Hebben jullie nog goede voornemens?
Gelukkig nieuwjaar!!!! En dat we nog lang met elkaar kunnen kletsen (ondanks ik de laatste tijd wel erg druk heb) S.anne heeft gewoon doorgeslapen en J.esse hebben we wakker gemaakt om kwart voor 12. Gaat lekker danarols maken met J.esse en vanmiddag verplicht nieuwjaar wensen bij de oma's.... Fijne dag allemaal!
Hier hoofdpijn! Haha.. Had gister al koppijn en nu nog veel erger we werden gister gewoon de kroeg uitgezet omdat de lampen al n tijdje aan waren HiHi oepss! Zo indd verplicht oma / opa rondje
Moguh !! De beste wensen voor iedereen !!! Wat een heerlijkheid zo een zoon die tot 10.15 uur doorslaapt. Man lief moest helaas al om 5.45 uur opstaan, die heeft een vroege dienst vandaag. Dus dat kwam hard aan zeg maar ( het opstaan). Alle spullen zitten al in de vaatwasser , de woonkamer is weer opgeruimd, zo een wasje erin gooien, en verder lekker niets doen, Misschien straks als het droog blijft een stukje wandelen met Jasper.