September 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door seentjuh, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Ik ga ons meisje maar eens wakker kussen ;) anders slaapt ze vannacht niet.. ;)

2. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Ja was bij mijn zoontje ook zo. Kon bij alle sprongen de klok erop gelijk zetten. Meestal ergerde ik me een al een paar dagen aan zijn gedrag. Hij wilde dan continu vermaakt worden, deed lang over inslapen enz, lag ook vaak te klagen. Tot ik dacht 'zou er een sprongetje op komst zijn'. Boek erbij gepakt en dan was het eigenlijk altijd zo! Soms duren die sprongen ruim een week of langer, pffff. Maar het gaat eigenlijk altijd weer over en heb je weer je oude vertrouwde baby!

3. juffie2008

trouwens de c1000 cadeautas is erg leuk! VAndaag opgehaald!!
    Krijg je als je eengeboortekaartje inlevert... Zitten ook nog leuke bonnen bij..

4. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    voeding: Tessa is rond de 4 kg. Denk iets van 3850. Krijgt nu 5x120 +4 scheppen, afgegoten naar 120. Maar vandaag dacht ik eens meer te geven en heb ik haar telkens alles aangeboden. Ze pakt het wel, maar zat vanavond ook weer te spugen, dus was misschien toch te veel voor d'r. Hoewel ze eigenlijk met minder ook spuugt. Dus ik kijk morgen ff hoeveel ik geef. Weet wel dat ik mijn zoontje met 4 weken 6x120 en 4 scheppen gaf, maar die was zwaarder bij de geboorte. Tessa doet het eigenlijk alleen maar beter op 5 flessen. Met 6 moest ik haar telkens wakker maken omdat ze dan net sliep, nu slaapt ze juist beter!

5. babyleeuwtje

babyleeuwtje Niet meer actief

adnalie, cos & lydia, lieve foto's !!

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    dat scheelt misschien wel.. ik giet er niks uit.. dus ze krijgt 120+4 en dan soms 4 maar meestal 5 flessen..

7. mamama

mamama Actief lid

5 mrt 2011
    151
    0
    0
    Inderdaad een leuke tas. Maar de doos van de Plus is misschien nog wel leuker! Krijg je ook bij het inleveren van een geboortekaartje.

8. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    slaapt ze ook al door?

9. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Dat jullie kids nog maar 5 flessen krijgen joh!!! Slapen ze allemaal al door?!?!

Hier niet hoor, hier standaard tussen 3 en 4 uur snachts. (afgelopen nacht zelfs 2.15....:()

10. mamama

mamama Actief lid

5 mrt 2011
    151
    0
    0
    Hier zitten we pas op 1 flesvoeding i.v.m. afbouwen, rest nog BV. Ze komt 's nachts eigenlijk altijd nog wel 2x, maar nu die fles ervoor zit nog 1x.

11. juffie2008

We hebben in Utrecht geen plus naar mijn weten... zal eens ff kijken ;)

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    pfff mama is moe... Jinte ook maar daar hebben de krampies lak aan helaas.. Ze ligt nu net weer heeel licht te slapen op n arm (ik zittend in bed) hoop dat de krampjes vooorbij zijn na ruim een uur... En ik zzo ook kan slapen..

13. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    Hier ook de krampjes gehad, en het speen-spelletje, nu geloof ik uitgegilt en kan de wijk weer slapen hihi. Weltrusten allemaal!

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    haha idem hier maar ze trapte er ni in.. Net dr fles gegeven en nu ff uitbuiken en dan hopelijk slapen.. Pff ben kapot joh..

15. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Hier net laatste voeding gegeven... Ik lag er zelf om half 11 ongeveer in, saar blijft dan nog ff lekker bij papa zodat ik ff uurtjes goed kan slapen.. Nu wilde ze eten dus word ik wakker gemaakt. Nu heeft ze gegeten... Schonen broek, toetje toe (word ze weer slaperig van ) en hup in de wagen/bed.. Speentje en volgens mij slaapt ze al.. Hopen tot een uurtje of 5 hihi.. Maar dat is afwachten.
    Truste allemaal!!!!

Owja.. Ene over dat spenen spelletje.. Dat er idd nog nooit iemand wat heb ontworpen dat het speentje er in blijft.. (Iets voor beste idd vaan ned???? )

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hier nog steeds een actief 'kijkt volop om dr heen' meisje..

17. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Hier ook :$
    Ze is al vanaf 8 uur wakker en heeft net maar twee uurtjes geslapen...
    Snap er niets van!!

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    echt he!! Snap af en toe ook niet waar ze die energie vandaan halen.. Ik heb drom 2.00 nog een keer verschoond en gezegt; nu is t klaar mop ik val om! Haha en toen is ze eindelijk gaan slapen... Tot 6.45 nu even uitbuiken en hopelijk weer verder slapen..!

19. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    838
    45
    28
    NULL
    NULL
    Guttemurning,

Wat heb ik een shitnacht gehad zeg! Eerst begon de poes om 4 uur vanacht te mauwen dat ze naar buiten wilde, bij kwart voor 5 uur had zoonlief naar gedroomd en om half 6 kwam S. voor haar voeding en in die tussentijd kwam ik niet meer in slaap...

Vandaag moet ik ook weer naar het oogziekenhuis voor J.
    Het is een belangrijke afspraak, want vandaag word er gekeken of hij toch die operatie nodig heeft voor het scheelkijken. Waarschijnlijk dus wel, want het is in anderhalf jaar tijd nog niet gecorrigeerd met zijn bril.
    Aan de ene kant heb ik zoiets van hé bah! dan zou die voor het eerst onder het mes moeten, maar aan de andere kant is het niet cosmetisch maar puur noodzakelijk ook voor zijn zicht.

Gaat nu in de startblokken, toedels....

20. juffie2008

@ soppie
    Succes

Ik ook tot straks oet ook naar zikenhuis met louise

Deel Deze Pagina