September 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door seentjuh, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    gister om half 8 de fles gegeven dacht dan is ze beetje op tijd om half 12 met dr laatste fles.. Sliep ze.. (normaal ni meestal krampjes tijd of huilen/wakker) dus dan kwam ze nu.. Ookwel logisch dat ze dan honger krijgt op n gegeven moment hihi.. Nu even uitbuiken en dan proberen in dr eigen bedje te leggen..

2. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    QA/QC Assistent in de Petro chemie
    Rotterdam-Zuid
    Zooooooo heb me gewoon een week niet laten horen hier en moet bijlezen vanaf pagina 17 (tot 71 dus)....... dat ga ik nu dus effe niet doen.

Drukke dagen gehad, maar vooral ook dagen dat ik gewoon niet happy in mijn velletje zat.

Ook pc problemen gehad, wel af en toe op hyves gezeten maar ook niet echt veel gedaan.

Vorige week naar het CB geweest om Kaj te wegen.
    28-08-2011 2040 gram en 42 cm
    12-10-2011 3550 gram en 52 cm

Ga nu weer alles bijhouden hoop ik, pc problemen zijn in ieder geval over dus wordt zowiezo al makkelijker.

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    haha das wel heeeeeeeel veel terug lezen .. Welkom terug dan maar :) x

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    haha die jinte.. Elke keer als dr fles op is begint ze te mopperen ;) en als ik dan zeg ''neeeee mop 't is op'' dan kijkt ze me met van die grote verbaasde ogen aan :p

5. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

goeiemorgen!!!!!!!

6. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    838
    45
    28
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

7. juffie2008

hmm, louise haae haren worden dunner... bye bye punky

8. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    Rotterdam-Zuid
    Wees blij dat je geen tante Co hebt zoals in onze familie. hihihi

Bij mijn neefje zei ze ooooo ik zie het die krijgt krullen, dag later was het kaal bovenop.
    Toen kwam ze op kraamvisite bij mij en zei hij heeft wel veel slag, nou niet lang dus want 2 dagen later had ie bijna geen haar meer......

T is nu weer langzaam terug aan het groeien en bij mijn neefje is het ook goedgekomen maar toch ahahahaha

Zondag kwamen we haar tegen in de stad Ro staat bij de kassa af te rekenen komt ze aanlopen kijkt in de kinderwagen en zegt aaaaaaa wat een klein humpiedumpie, dus ik zeg EN BEDANKT! schrikt ze op ooooo het is Kaj wat is ie al groot geworden

9. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    838
    45
    28
    NULL
    NULL
    Zo ben gisteren haast niet online geweest, dus moet nog aardig wat terug lezen...

De controle in het ziekenhuis was niet goed, J. is nog meer achteruit gegaan met zijn oogjes. Hij kijkt nu ook scheel als hij zijn bril op heeft. Ook de plaatjes die hij op moest noemen van een afstandje, die kon hij niet zien. Nu word hij dus 8 maart geopereerd en waarschijnlijk aan beide oogjes.
    Dus was gisteren toch wel een beetje down, ondanks ik het zelf toch al een beetje wist...

Gaat even mijn bakkie pleur opdrinken en S. de fles geven

toedels...

10. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    838
    45
    28
    NULL
    NULL
    S. heeft wel een vogelnestje achterop haar bolletje van het liggen, maar buiten dat begint het nu bovenop aardig te groeien. Als ik ze in bad doet en de haartjes worden nat, dan komen er allemaal kleine krulletjes, dus waarschijnlijk krijgt ze net zulke mooie pijpenkrullen als haar broer :D

11. juffie2008

@ rosa
    haha! gweldige tante ;)!

@ soppie
    kunff meid! dasniet leuk om te horen :( hoe is je zoontje eronder?

12. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    Rotterdam-Zuid
    thanx zal proberen jullie niet meer zo te verwaarlozen.

had even een giga dip, zat er helemaal doorheen

13. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    Rotterdam-Zuid
    Op / Aan het Smaragdplein zit een plus zeker weten want daar heb ik van het weekend de clubmunten geruild voor degene die ik nog nodig had.

Er leuk en goed gevuld pakket

14. juffie2008

@! rosa
    Leuk pakket!!
    das wel heel erg ver van ons huis vandaan :(
    Ach vind het wel goed zo ;)

Ik heb de blije doos en de felicitasbox ook niet verder ingevuld.. allemaal troep wee ik nog van mn oudste...

15. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    838
    45
    28
    NULL
    NULL

Nee dat was inderdaad niet leuk om te horen...
    Zoonlief weet nog niet dat hij geopereerd word, want hij is nog maar net 3 jaar dus hij begrijpt dat toch nog niet.
    Als hij bijna de operatie gaat krijgen dan gaat ik hem informeren met prentenboeken uit de bieb.

16. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Adnalie hier huilt hij inderdaad niet voor hij gaat slapen .. Hij keuvelt en kreunt wel wat. Soms wil hij zn speen.

Soppie dus toch een operatie .. Sneu maar wel het beste toch ?

Rosa zo'n dip ? Waarom

J.aylen kan zo heerlijk drinken he tussendoor stopt hij vaak even doet hij zn hoofd omhoog kreunt heel heerlijk en kijkt me aan met zn melkmond en drinkt weer verder .. Yess We are in love

Vandaag komt een vriendin foto's maken van ons !

17. babyleeuwtje

babyleeuwtje Niet meer actief

@juffie, mecx poept/plast gewoon als een volwassen vent :D (en met maat 1 zat elke keer zn romper onder ;) )

@adnalie, gelukkig heeft s geen koorts meer, is toch maar eng met zo een kleintje ! En ik laat mecx als ie moet/wil slapen een minuut of 10 huilen anders haal ik hem er uit, meestal slaapt ie binnen 10 min. en anders knuffel ik hem nog even en doen we een nieuwe poging

@soppie, wat sneu dat je kleine man toch geopereerd moet worden!

@cos, leuk foto's .... kom je ze wel showen ;) (ik moet ze nog steeds uploaden :))

18. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    haha

:D

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    oe soppie snap dat het toch wel schrikken is..

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    haaruitval: hier niet word alleen maar meer.. Hoop dat dat zo blijft!

Deel Deze Pagina