September 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door seentjuh, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Het verschilt wel per dag hier. Maar wij hebben best een wakker kindje die smorgens sowieso wel tot de volgende voeding wakker is. En Savonds ook vaak.

2. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    QA/QC Assistent in de Petro chemie
    Rotterdam-Zuid
    Thanks...... inderdaad krijg ik nu steeds meer tijd ook om er over na te denken.

Slapen, nou vandaag is het alleen wakker voor de fles en als ik zijn luier verschoon verder snurken snurken en nog eens snurken.

De andere dag kan ie ook zo van 06:30 tot 13:30 wakker zijn en liggen brabbelen, het scheelt hier enorm van dag tot dag

3. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    misschien slaapt ze veel omdat ze in d'r slaap ook best druk is. ze maakt geluiden, trappelt met 'r beentjes en af en toe krampjes, maar allemaal terwijl ze slaapt! als ik 'r op m'n arm heb kan ik ook van alles doen zonde dat ze wakker wordt. of zou ze gewoon lui zijn? hihi

4. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Tab ik denk dat jullie meisje gewoon op jullie lijkt .. Goede slapers haha.

Het CB zei tegen mij dat baby's vaak het ritme van 1 van de ouders overnemen. Dus als 1 weinig slaap nodig heeft kan de baby dat ook heel goed hebben. Of juist andersom veel slaap haha.

5. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    wij zijn allebei mega slapers, dat zal 't zijn! hahahaha

6. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Hier was Sophie gister erg wakker voor haar doen. Meestal is ze na een uur weer moe, maar gister was ze steeds twee uur wakker.
    Vandaag was ze om 7.15 wakker, 8.00 naar bed, 12.15 wakker gemaakt, 13.30 slapen TOT 15.00. 16.15 slapen tot ??? Ze ligt nog te slapen.

7. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    Rotterdam-Zuid
    ik heb aan heeeeeeel weinig slaap genoeg (5 a 6 uurtjes)
    papa heeft daarentegen aan 11 uur nog niet genoeg vandaar dus dat het hier nogal wisselt;):D:(

8. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Geven alle fv moeders helemaal op verzoek of zijn er ook.die savonds de kleine wakker maken voor de laatste voeding?

9. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    met E ga ik meestal rond half 11 naar bed (schone luier en 2e ronde bv en dan leg ik haar in de wieg) en rond een uur of 5 komt ze voor de eerste voeding om vervolgens pas om een uur of 10 weer te kermen om eten. een wekker zetten heeft voor mij geen nut, want die gaat ongemerkt een uur lang snoozen om de 5 minuten zonder dat ik (of zij) ervan wakker wordt hihi. dat wordt wat als we strakjes vroeg uit bed moeten voor het kdv :D

10. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Hier ook er verschillend qua wakker zijn, vandaag veel aan het slapen. Tewijl ze gister veel wakker was :)
    Gister ook veel bezoek gehad, heb het idee dat ze er bij wil zijn dan.. Vandaag met z'n 2tjes dus rust in huis! (Of mama is zaai ;))

Rosa: heftig allemaal hoor! Je "moet" idd veel praten (denk ik) er over, maar dat deed je las ik..

Verder niet veel onthouden van al jullie geklets.. Wel mee gelezen :D

Nu bij schoonmoeder gaan daar eten, gelukkig heeft saar net thuis de borst gehad.. Doe ik liever nog niet daar..

11. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

duimerijntje; pb je vanaaf terug, heb verzoekl gestuurd ;)

12. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik maak hem wakker !

Maar als ik weet dat er minder dan 4 uur tussen zit ( tussen de 1na laatste en de laatste voeding) maak ik de een na laatste voeding kleiner. ipv 150 geef ik dan 120ml.

13. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Voor wie het leuk vind ik heb wat foto's op hyves geplaats van J.

Die van de shoot moet ik nog krijgen hoor. Deze heb ik zelf gemaakt hihi

14. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    @adnalie: ik geef flesvoeding op verzoek, dus ik maak Guusje nooit wakker voor de fles. Ze kan dit prima zelf regelen vind ik...

@rosa: heftig meis! goed dat je er over praat! Lekker de rust en de tijd nemen om alles te verwerken hoor! Is nogal wat!

@cos: leuk een fotoshoot! ben benieuwd!

@hier gisteren met Tomas naar de KNO arts geweest: over 3 weken moet hij geopereerd worden aan zijn neusamandel: vind het wel spannend, zo'n kleine man onder het mes...

Verder wel meegelezen maar weinig onthouden, sorry meiden!

15. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    zijn er nog beebjes die als ze wakker zijn niet meer graag volledig plat liggen

hier zo een meisje die begint te lachen zodra je ze een beetje rechter houd
    sinds 2 dagen begint ze echt bewuster te lachen als ze ons ziet
    echt leuk is dat

16. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Hier ook een echt lachebekkie... doet ze al twee weekjes. Sinds het eerste sprongetje (oei ik groei) ze trekt dan haar neusje op en heeft pretoogjes *smelt*

Slapen doet ze weinig. Misschien 12 van de 24 uur. En zelfs dat haalt ze deze laatste dagen niet. Zo de eerste portie medicijnen geven. Eens kijken of dat wat rust gaat geven voor haar slokdarmpje...

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    tab.. Hier is ze echt wel meer dan 2 uur wakker.. Hoeveel verschilt een hoop.. Overdag vanaf 7 uur denk uurtje of 6 wakker en dan snachts gemmiddeld uurtje of 2 bij elkaar..

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    adnalie ik maak dr voort voor dr fles van 19.00 om max. 20.00 wakker omdat ze anders ni aan dr flessen komt..

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hier wil. Jinte ook niet plat liggen.. Wel volop laggen!!! Zoo sweet :)

20. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    Rotterdam-Zuid
    Kaj lacht nog niet, af en toe wel het idee maar niet echt bewust nog.

We gaan lekker slapen, hopelijk Kaj ook hihihi heel de dag heel lekker en lief liggen tukken en vanaf 18:15 klaarwakker zelfs na net gedouched te hebben en een grote fles.

Hij ligt bij papa op schoot en die ligt nu wel te snurken, Kaj ligt hem alleen maar met grote ogen aan te kijken hahaaha

Deel Deze Pagina