September 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door seentjuh, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hier een cabriofix dus wel relax :) Click ! en klaar.
    en wandelwagen past er makkelijk in :)

he meiden, vraagje he: is het geen idee om de laatste fles 150 te geven ?! (die van (rond/tussen) 19.00/21.00 ) dan is het 3x120 + 1x150 = 510 (+ t extra van de voeding) dan hoef ik me niet schuldig te voelen dat ze evt. te weinig krijgt ?! ..

2. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    N.ino is nu weer rustig gelukkig, het zal er wel bij horen...

Bij n.ino is er alleen 's nachts een keer 5,5 uur er tussen geweest, overdag max 4 uur, maar ik zou hem wel laten slapen. Een kindje dat slaapt heeft geen honger. Ik heb ook ergens gelezen dat als je gaat voeden zonder dat hij honger heeft ze later ook sneller overeten en kans hebben op overgewicht... Maar of dat ook zo is...

3. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    Wilbert was maandag 4170 gram en 52,8 cm.

4. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Hier een honda jazz... Dacht dat de wagen er makkelijk in ging, maar toch. Niet helemaal, met wielen moet iee recht op, en de bak op de achterbank.. En zonder wielen kan ie wel liggen dan kan de bak wel achter in...
    Maar merk nu dat ik het handig had gevonden om een wagen te hebbben waar de maxicose gewoon opkan.. Maarja dat heb ik niet jammer!!

5. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Fijn dat N.ino weer rustig is ! Heb je nog een mooie foto van je kereltje ? Ben wel benieuwd hoe hij er nu uitziet.

Ik heb maar even wat nieuwe kleertjes gekocht in maatje 62 want het duurt geen week meer denk ik dat 56 qua shirtjes niet meer past whaha.

Ik heb 2 voedings bh's gekocht bij de wibra voor 10 euro haha. Koopjes i love it !

Wij hebben een peugeot 206 daar past de wagen wel in maar 1 wiel moet eraf. We hebben hem te koop staan omdat mijn lieve vriend graag een andere auto wil hihi. We hebben ook nog een grote werk bus voor ons bedrijf een opel vivaro daar past de wagen gewoon in staant ideaal haha. En we zitten dan met zn drieen voor in wil ook goed trouwens.

Ik heb maatje 2 luiers gekocht vandaag omdat ik maatje 1 wat krap vond. Maar nu vind ik maatje 2 wel erg groot lijken naast een maatje 1. Weet ook niet of het wel al past haha gewoon ff proberen.

6. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Ik had trouwens een pak luiers maat 1 met een fout in de binnenkant, de toplaag was helemaal los aan 1kant.
    Terug gegaan naar kruitvat.. Kreeg een nieuwpak mee, en moet wel de klantenserves ook bellen ;). Haha ik mail wel ( misschien krijg ik nog een nieuw pak ;)

7. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Jasper krijgt meestal in de laatste fles ietsjes meer hoor, dan slaapt hij beter ;)

Maar als jij de fles om een uur of 20 geeft, slaapt ze dan door tot de volgende ochtend???? Anders heeft ze snachts toch nog een fles en kom je gewoon netjes op een keer of 5 uit??

8. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    @Cos

Ik ben ook net op maatje 2 over gegeaan. Maar er zit nog wel verschil in. De pampers maat 2 past veel beter dan de kruitvat maat 2. En ik heb eerst een pak newborn maat 2 geprobeerd, en nu de baby dry maat 2, en de baby dry maat 2 bevalt veel beter.

Die absorbeerd beter/sneller, en lekt minder snel door. (en zitten er nog eens iets van 8 extra in een pak)

9. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze L wordt ook nog gedoopt, maar dat wordt januari denk ik.

Wij zijn aan het kijken voor een toyota avensis. Mooie auto en lekker ruim. Alles kan nu wel in onze ford focus hoor, maar als we eens weg willen, moeten er natuurlijk mee spullen mee.
    En als ik ga shoppen, moeten die tassen er natuurlijk ook bj kunnen :D

hier zit ik op 5x 120+4. Hij mag wel meer met 5 kilo, maar hij drinkt zijn flessen gewoonweg niet leeg...
    Volgende week even wegen of hij wel aankomt. Als dat zo is, maakt het mij niet uit. Misschien moet hij ook even wennen aan de nieuwe voeding.

Wij geven de fles ook op verzoek. idd zijn de dagen niet allemaal hetzelfde, maar ja... gewoon een flesje mee als je weg gaat.
    Wij hebben trouwens 2 dagen geprobeerd om een vaste structuur aan te brengen, maar dat werkte averechts haha. Snel maar weer op verzoek gaan geven toen ;)

10. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    hier doen we het allemaal voor nietwaar *verliefd*

11. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    QA/QC Assistent in de Petro chemie
    Rotterdam-Zuid
    Hier is het mannetje 3550 (vorige week dan) volgende week krijgt ie zijn eerste prikjes dus weer wegen.

Flessen 7x 100 +3

Kleding maatje 50/56

Luier maatje 1 gaat krap zitten maar verschilt ook per merk. Pampers en KV maatje 1 zijn te klein aan t worden kant maar jumbo en huggies zitten nog wel goed en absorberen ook nog genoeg.

We gaan na het weekend denk ik over naar maatje 2 want dan is maatje 1 op, nou ja die van KV nog niet daar heb ik denk ik nog wel 20 pakken van staan. Altijd leuk bij kraamcadeautje. Wil ook luiertaarten gaan maken dus mooi oefenmateriaal en handig voor als we in de toekomst nog een 2e willen.

Hier oude opel astra (bolle model) wagen gaat er goed in en we hebben ook die cabriofix IDEAAL inderdaad klik en klaar

12. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    QA/QC Assistent in de Petro chemie
    Rotterdam-Zuid
    Lees bij jullie allemaal dat ze gaan spelen en lachen sommigen al met een net maand oud hier nog niets te bespeuren.

Als ie in de wipstoel in de maxicosi ligt kijkt ie wel naar de overvliegende mobiel beestjes maar doet er nog niets mee.

Moet ik me zorgen gaan maken???

13. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    tuurlijk niet! elk kindje heeft zijn eigen ritme... ze zeggen dat het vanaf 7 weken meestal begint met lachen!... ik heb gewoon geluk :)

14. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren zijn eerste lachje gezien hier, maar daar is het ook echt bij gebleven hoor! Ik had ook al zoiets van; allemaal lachende babies?? hier nog niets... Maar ja, zal vanzelf wel komen hoor!

15. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)

Vandaag bij het CB lachte die mw heel leuk naar hem, en toen lachte die terug (ook meer per ongeluk denk ik). Toen zei ze ook dat dat wel erg vroeg was hoor met 7 weken.

En van de 100x dat je naar hem lacht, lacht hij misschien 1 of 2x gericht terug. En het spelen met de gym ook, is meer per ongeluk dat hij tegen de beestjes aan slaat dat dat hij het echt door heeft hoor.

16. babyleeuwtje

babyleeuwtje Niet meer actief

@adnalie, ik geef ook volledig op verzoek en idd elke dag is anders !! vind het daarom ook best wel lastig om iets te plannen/of af te spreken..

mecx komt hier ook nog om de 3 uur,.. hoe is dat bij de andere bv mama's ?

@want2be, mecx woog afgelopen maandag 5080 en dat is dus ook met 1 maand en 1 dag ...ach lekker hollands welvaren toch haha

@loepie, wat een super lieve foto !! en die haren ...wauw ik ben jaloers :) mecx had ook veel haar, maar die is nu half kaal haha

@rosa, hier ook nog geen lachende/spelende kleine hoor, af en toe denk ik dat ie "per ongeluk" lacht maar daar blijft het echt bij ;)

17. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    ik ben ook benieuwd of hij die haren houdt... soms is het echt een punky, staan ze recht overeind haha

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja maar loepie anders krijgt ze niet genoeg.. ( 1 á 2 keer ála maar ze doet dat onderhand elke dag)

19. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    ja dat is dan wel anders... ik weet niet wat ik dan zou doen lydia... misschien wat grotere flessen?

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja daarom misschien grotere ..

ahhh loepie KEI sweet die foto !

gebakje, nou dan is het rond 7.00 - 11.00(word vaak al 12.00)- 15.00(word vaak al 18.00/19.00- 19.00 ( maar als ze dan later heeft gehad is het al 23.00 ) en dan komt ze vaak niet meer snachts.. dus dan mist ze er 1..
    snappie ;) ?

Deel Deze Pagina