September 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door seentjuh, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
  2. kleindraakje

kleindraakje Niet meer actief

Zo ben weer terug van boodschappen doen. Ff een cadeautje voor me nichtje gekocht...

Isa maak ik hier overdag wakker als ze naar 4 uur nog slaapt.
    's nachts hebben we nu een paar keer achter elkaar niet meteen toegegeven met de fles als ze wakker was maar eerst de speen gegeven. Dan viel ze vaak nog een uur of meer inslaap. Met als gevolg dat ze gister om 23.15 uur laatste fles had en om 06.15 pas weer een fles. Zou ze het nu misschien te pakken krijgen?
    Overdag drinkt ze 120cc +4 schepjes en 1 1/5 schepje nutriton. Ze drinkt nog niet alle flessen leeg dus zit een beetje in dubio of ik de laatste avond fles 150cc zou maken....

Verder begint ze nu een beetje op het speelkleed te spelen.

Wakker zijn: Is hier heel verschillen maar vaak is ze s avonds wel veel wakker ze kan zo om 6 uur wakker zijn en dan pas om half 10 willen slapen. Als ik haar dan eerder op bed leg terwijl ze nog niet moe is krijst ze alles bij elkaar dus doe dat dan ook maar niet.

Verder vind ze het heerlijk om buiten te zijn en zo koud vind ze ook niet erg.

Isa heeft nu wel uitgevonden hoe ze uit haar zijslaap kussen moet kruipen hahaha..... gister avond lag ze zelf helemaal boven aan in bed. Dus daarom s nachts altijd slaapzakje aan.

3. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Heerlijk die lachende kindjes!
    Echt plaatjes zag ik voorbij komen...

4. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    @Lydia oeh das wel weinig ja. Ze laat er ook best wel lang tussen. Hier is het meestal 4 uur, met uitzondering een keer 5 uur.

(alleen snachts wat langer dan)

5. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    als je op 5 flessen komt en af en toe 4, zou ik gewoon alle flessen ophogen naar 150+5

6. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hoeveel laat jij er dan max tussen overdag?

7. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    heerlijk!!!!
    hier lacht s. sinds gister :D

8. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    precies, en dat maakt mij dus af en toe onrustig. Ik wil graag wat voorspelbaarheid, maar ja.... wil het ook gewoon goed doen , en wat is goed :D hahaha

9. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    en heb jij een beetje vast tijden? bijv. de laatste fles? maak je haar dan wakker of zie je wel wanneer ze komt?

10. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    QA/QC Assistent in de Petro chemie
    Rotterdam-Zuid
    Oke ja dat doet hij wel, als ik hem in de box leg met een knuffel ernaast ligt ie later ook verderop, en af en toe bungelen de beestjes aan de mobiel maar dat gaat niet bewust heb ik het idee

11. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    lachen doet saar nog niet.. ja met van die stuipjes maar verder nog niet hoor.. is ook wel erg vroeg hihi..

leuke foto's!!

12. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hij heeft aan gym een schaap hangen met ringen er aan en die maken best een hard rammelend geluid, ik merk wel dat hij daar meer naar toe trekt dan de koe en het varken wat eraan hangen :p

13. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    lydia wat een schatje! we moeten over een jaar of 18 maar eens afspreken haha

14. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Haha.... Uithuwelijke (zullen ze blij mee zijn op hun 18de) ;)

15. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
  16. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Leuk filmpje!
    (Owja volgens mij gaat ie voor het schaaap omdat ie iets lager hangt een er dus bij kan met het bewegen van de handen hihi of ik moet het mis hebben :D hihi)

17. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    in het echt scheelt het niet heel veel hoor, een paar cm maar. Maar misschien net genoeg idd.

18. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    wel leuk hoor dat ie al echt aan het spelen is! :D hihi duurt hier nog wel even ;)

wilde trouwens ook even een foto spammen, is van vanmorgen was net in bad geweest... heerlijk wijfie is het :)

19. babyleeuwtje

babyleeuwtje Niet meer actief

Wat een leuke foto's allemaal weer :)

ik heb even een vraagje aan degene die een kolf hebben: welke hebben jullie en hoe bevalt die ?

20. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Medela Swing... is lekker stil... top!

Deel Deze Pagina