Hier vandaag een lekker dagje, de kleine slaapt eindelijk. Was echt heel de ochtend wakker. Toen we hem in de maxi-cosi hadden ging meneer weer helemaal over de zeik, dat doet ie elke keer maar nu was het echt ENG, hij stopte gewoon even met ademhalen liep helemaal rood/blauw aan en helemaal stijf / verkrampt. Dus ik hem als een speer eruit getild en heel hard HEE gegild en in zijn gezicht geblazen. Gelukkig kwam ie toen wel weer bij....... eerst flink zitten knuffelen en bij gekomen, daarna poging 2 die ging zoals normaal. De babydoos opgehaald bij de prenatal........ WAT EEN AANFLUITING!!! zit echt alleen maar rotzooi en reclame in en 1 of ander achterlijk bordje met een lepeltje en een potje fruit wat waarschijnlijk wel weer over de datum is tegen de tijd dat onze beebs het mogen. O ja en nog een mini tube tandpasta..... WAUWIE Hebben jullie dat trouwens ook? Krijg elke keer een acceptgiro voor dat blad wij jonge ouders en brieven en mails dat de verzending stop is gezet tot ik tot betalen over ga en ze dreigen nu zelfs met een deurwaarder. Heb het toen bij de blije doos gekregen en toen belde er 1 of andere doos of we nog een half jaar wilden voor 10 euro. Zou automatisch stoppen (brief ligt hier ook). Heb die 10 euro netjes overgemaakt en nu moet ik opeens een jaarabbonnement gaan betalen????? Stelletje waardeloze floepers............ en die babydoos hadden ze ook in hun R**T mogen steken, zonde van me benzine en parkeergeld. Wel weer een leuk shirtje van mexx gekocht
hi ! adnalie , ik geef snachts een kleine omdat ze dan al 5 flessen heeft gehad en eik genoeg heeft. als ze dan dus snachts komt en niet doorslaapt geef ik een klein flesje en dan slaapt ze daarna weer door tot dr ochtend flesje. ik probeer nu naar het 7.00-11.00-15.00-19.00-23.00 schema te komen maar nu vandaag ist een uur later elke keer zeg maar ..
rosa, ahh wat een poepige foto ! hier een slapende jinte in de maxi cosi vind ze heerlijk liggen dat ding ! ( dan maar wat langer dan 'mag' erin ) oeh das ff schrikken een hysterisch mannetje in de cosi.. das niet fijn.. is dat die doos van felicitas.. indd een zwaar FLUT ding! heb m vandaag bij de etos gehaald.. echt rommel ! ( en dat is niet afdankerig of ondankbaar bedoeld maar t is echt rommel ) huh, dat blad heb ik gratis gehad en als je dan als ze geboren is dat doorgeeft krijg je het nog een jaar gratis.. apart zeg..
Ha meiden, Ik heb gelukkig nog even kunnen slapen, want ik zat er helemaal doorheen! Wie van jullie leest ook 'oei ik groei'?! A.nna wilde de hele nacht niet slapen en is haast niet te troosten. Maar ik denk zelf dat ze geen last heeft van krampjes en ze lijkt ook ergens anders geen pijn te hebben. Ze wil ook erg vaak drinken. In het boek wordt dat omschreven als het eerste sprongetje. Iemand enig idee?!
fijn dat je nog ff hebt kunnen slapen .. snap dat je er ff doorheen zit na bijna niet slapen.. ik lees oei ik groei niet.. sorry durf er niks over te zeggen..
Nee de doos van de prenatal. Echt een bordje, potje olvarit en een lepeltje een mini tube tandpasta en 4 mandverbandjes o ja en de story ofzoiets of party zo'n roddelblad maand JULI!!!
Ik zwaai even voorbij, ga vanavond even met me vriendinnen een drankje doen in de stad, alvast vieren dat ik maandag jarig ben. Hihi feesten als moeder....... zal toch niet heeeeeel anders zijn??!! Iedereen een fijne avond!
ohh oke.. dus die hoef ik ook niet die felicitas doos is ook ni de moeite waard.. kun je ook in de etos laten staan haha smile, veel plezier.. denk dat de gedachte alleen wat anders is ( bij mini die je mist ) hier slaapt jinte al vanaf 4 uur.. hoop dat ze vanavond dr krampjes over mag slaan maar dat zal dr wel niet gegund zijn.. komt zo bezoek hierheen.. heeft Ferdi afgesproken slimmerik vind het wel gezellig maar ben bang dat ze krampjes krijgt en ze 1,5 uur gaat gillen..
@ w2b Ja kan ehel goed! Sprongete 1 is rond deze fase, ga je ook zien dat ze zichzelf meer gaan ontdekken... Good luck!
Sorry ff ego! Heb de hele avond op debank zitten bibbereb van de kou.... Nu in bed mega mega warm... Zou toch niet ziek worden he.. Echt geen behoefte aan nu... Mag je met bv pijnstillers? Heb al de heledag koppijn.... Sorry voor het klaag berichtje.. Ff leuk nieuws saar doet hety prima
Rinke volgens mij mag je gewoon paracetemol hoor. Hopelijk word je niet ziek! Pfff sliep Sophie van dr week nog TOt 4.00 snachts.... Nu is ze al twee dagen om 2.15/ 2.30 wakker..... Beetje jammer.
Sophie is steeds helemaal nat op haar rug. Maakt niet uit welke luiden, pamper of kruidvat. Nog meer kindjes die dat hebben?
louise begint zo zoet te worden, de losec slaat aan. en heeft doorgeslapen, ze is eindelijk in haar eigen bed in slaap gevallen. we zijn meer regelmaat aan het creeeren, niet meer voeden op haar verzoek en we bakeren haar 's nachts in.. Wat een wereld van verschil!! (even afkloppen maar het is nu echt een zoet meisje aan het worden in plaats van de hele dag heel hard huilen)
Hoooi ik probeer strax bij te lezen. Gaan strax wel naar n verjaardag. Misschien lukt t in de auto xxx