hier nog geen huildende s gehad...... sinds gisteravond geen nutriton meer, zou het dan toch echt daarvan komen? Weet even niet wat ik moet hoor....... GEen nutriton betekent: melk en zuur naar boven (vannacht kwam er gewoon puur maagzuur naar boven, ze gaf even een kik en was weer stil.....) Wel nutriton betekent: geen oprispingen, maar wel veel gehuil (en waardoor?!?! geen idee...) Waar is die gebruiksaanwijzing?
Adnalie.. zijn het geen krampen door de nutriton? Hier krijgt jasmijn nu 3 scheptjes op 150 ml en heeft er ook last van (persen en krampen) maar ik weet dat ze er even aan moet wennen (ze had er eerst 2 en moest toen ook 3 dagen wennen) en daarna werd de poep weer dunner? Misschien is dat het wel? Hier donderdag naar het CB voor prikjes. Jasmijn heeft nu een keurig ritme te pakken ze slaapt nu sinds 3 nachten van 20 uur met een fles om 23 uur (slapend en laat ze 50 cc staan) tot 7:45! Fantastisch.. ze is dus net zo snel als der zus Voedings ritme is nu 8-12-4-19:30-23 Alle flessen krijgt ze 150/5 met 3 nutriton aangeboden
Meeting ik wil graag mee hier het lukt me even amper om de topics bij te houden, zit veel met L op schoot. Die zit niet lekker in z'n vel nog steeds. Heb net de ha gebeld voor een verwijzing naar de kinderarts en ik moet daar vanmiddag even over terug bellen! Ik ga iig wel proberen een stuk terug te lezen. Wil wel weten hoe ht mt jullie gaat xx
wie geloofd er in sprongetjes en welke beebje heeft de eerste sprong al gehad? hier heeft jasmijn heb volgens mij net achter de rug pff.. ik kende haar niet meer lastig is dat.. maar goed resultaat is dat ze doorslaapt
sprongetje? ik heb er 1 die staat te stampvoeten (als ze had gekunt had ze het gedaan!) gisteren alles lief en aardig op m'n werk, maar eenmaal thuis..... dramaqueen tot en met! veel willen drinken, niet in de box, nieuwe speeltjes niet goed en alleen maar op schoot willen en dan viel ze in slaap. 'vannacht dus om 2 uur, of was het half 3, in slaap gevallen. ze gooide iedere keer d'r speen eruit om vervolgens zo hard te gillen (niet eens huilen) dat het behang van de muur af krulde! daarnet deed ze het weer, heb 'r nu in de hangmat liggen en ze ligt in coma.... gek kind.
Gelukkig geloven er dus meer in .. Sophie had het ook heel erg en Jasmijn heeft dus net de 5 wk sprong gehad (is geboren met 37,6 wk) maar het lijkt erop (klop af) dat ze er doorheen is nu.. dus even twee weken rust en dan de 8 wk sprong.. Jippie kijk er al naar uit NOT!
Hey, @Cos: Ja S. huilt nog best wel veel, maar ben benieuwd hoe het gaat met de pepti. Dat heeft het beste resultaat tussen de 2 & 4 weken dus het blijft even afwachten. Ik zelf heb niet het oei ik groeiboek, maar heb er wel veel op internet van gelezen. De sprongetjes kan ik wel herkennen bij S. @Hier: S. heeft veel geslapen, van de nachtvoeding van 00:30 tot 08:30. En dat op 120cc en 4 schepjes pepti. Denk zelf dat ze zo'n lange ruk heeft gemaakt door de prikjes. Zoonlief gaat we zo ophalen bij mijn schoonmoeder en dan is het weer gedaan met de rust hahahahahaha.... toedels
@ Soppie, jeetje S, alweer de 2de inentingen, wat gaat dat snel...... Ben net met F geweest, mmmmm werd zo rood als een tomaat van het huilen, maar is nu weer zoet. Hij woog 4612gr en 53 cm, hij is te vroeg geboren maar zit goed op de curve. En S. gaat tie ook goed? Lees net dat ze nog wel veel huilt. Dikke knuffel voor jou!! Kan me alleen indenken dat dat best zwaar is. Hoe vind J. het allemaal? @ Cos, ik heb ook dat boek, erg leuk boek en tot nu toe loopt f erin mee
Jasper heeft vandaag heerlijk geslapen van 23.45 tot 6.45 uur. Dus ik ook !!! Yeah. Hopelijk blijft dat zo. Hij heeft vandaag zijn cina baby nog niet gehad, dus ben benieuwd hoe het gaat met zijn krampjes. Tot nu geen last gehad in iedergeval.
nutriton, hier doe ik er maar 1 schepje bij .. spuugt ze af en toe een heeeel klein beetje maar is dus genoeg.. jitne ligt gewoon al bijna 2 uur in haar eigen bedje (voor de 1e keeR) te slapen ! .. sta er echt van te kijken joh ! heb gewoon kunnne poetsen/opruimen enz.. ! haha ik dacht ookal Jemi ?! maar das dus lotte..? ukkie ik vond het eerst onzin maar merk dat het wel klopt (sprongetje ) hier 3 dagen niet te genieten en daarna volop lachen en je aankijken/luisteren en geluidjes maken en je volgen * ga maar is even spieken bij jinte, gek gevoel zo alleen beneden zonder haar (haha wilde ze eerst echt niet )
lydia, oh ook wel heerlijk he als ze even boven ligt ` kan je lekker je gang gaan! Welke fles gebruik jij met de nutriton? ik heb over 1,5 uur een afspraak bij de ha. Ben benieuwd wat die zegt.
ohja ben vanochtend wezen wegen en ons meisje weegt alweer 4600 gram .. komt goed aan dus ( ze zei: 1 tot 1,5 ons ong per week.. en jinte komt 2 ons per week aan haha ) & ga nu voort 150 aanbieden .. (kreeg ze nu alleen als laatste fles .. )
Vind het allemaal zo snel gaan, over een weekje is S. alweer 3 maanden... Lekker hoor lydia dat ze al 2 uur in haar eigen bedje ligt. @Smile: J. is tegenover S. superlief, maar tegen mij is hij een beetje tegendraads. Zeker als ik veel met S. bezig ben, maar dat is begrijpelijk. Daarvoor plannen we 2 keer in de week dat ik of mijn man met hem op stap gaan en hem de volle aandacht kunnen geven. Wat goed dat F. nu weer lekker zoetjes is het is volgens mij vaak voor de moeder erger als hun kind geprikt moet worden... duty calls, gaat weer...
lydia, heeft jinte moeten wennen aan de nutriton? of heeft ze daar helemaal geen last van gehad? gebakje en hoe zit dat bij jou?