September 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door seentjuh, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyleeuwtje

babyleeuwtje Niet meer actief

@cos, ik heb wel rompers met lange mouw, maar die gebruik ik onder een shrirtje met korte mouw! ons mannetje heeft het nogal snel warm... dus voorlopig zal ik ze ook niet anders gebruiken

@rinke, is voor nu weer even een gerust stelling (veel kindjes worden trouwens met een ruisje/gaatje bij het hart geboren, meestal vergroeid dit voor de 1e verjaardag! ikzelf heb ook een ruisje... deze zijn er ook in verschillende categorieën ik heb de lichtste en daar merk je helemaal niks van ! )

2. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    hij krijgt nexium, dus dat zou het zuur moeten neutraliseren en dus geen last moeten veroorzaken meer. Ik denk idd dat het aan de temperatuur ligt misschien. Zal eens proberen om zijn flessen ietsje warmer te maken nog.

3. betty

betty Lid

8 sep 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    meiden ik kan jullie helemal niet bij houden.

rompers met langemouwen had ik ook niet maar hebben we poos terug al gehaald ik vond het toen koud.

een 2de kindje haha ik had het er met de kraam hulp al over dat ik dat wil. en jah de 1 denk al 27 de ander denk nog maar 27 maar ik denk ik ben al 27 en 1,5 jaar bezig geweest voor ik zwanger was dus ook hier wachter we er niet lang mee. ik denk als onze dochter begint met lopen want lijkt me wel handig als ze kan lopen dan hoef ik geen neiuwe kinderwagen te kopen.

4. babyleeuwtje

5. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Ha meiden! Even een update voor de meiden die ik niet op hyves heb:

Vandaag bij de kinderarts geweest. Eindelijk iemand die het serieus neemt! Helaas voor Anna met een tas vol medicijnen weer thuisgekomen. Mijn kleine moppie heeft nu haar eigen medicijnen schema. De volgende stap wordt ziekenhuisopnamen, dus hopen dat we snel effect zien!!

Trouwens: ik loop al weken te verkondigen dat ik denk dat ik spruw heb. Maar de huisarts vond van niet. Wat denk je: zeker wel spruw!! Heb ik voor niets al weken pijn... grrrr

6. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Ik het tegenovergestelde, maar dat komt waarschijnlijk omdat die roze wolk soms een beetje ver weg lijkt...

Gelukkig ben ik wel helemaal verliefd op ons moppie!!

7. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik heb rompers langemouw, en gebruik ze vaak.

5 voor 10 euro bij de hema (multipack met zo'n beestje erop), die vind ik het fijnst, want die mouw is vrij strak dus dan met aankleden onder iets anders gaat makkelijker dan een romper met een weider mouwtje.

8. babyleeuwtje

@want2be, fijn dat je eindelijk serieus genomen word !! wel sneu voor je meisje dat zo zoveel medicijnen krijgt, maar aan de andere kant is het voor haar zelf natuurlijk het belangrijkste dat ze lekker in dr velletje zit!

9. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    w2B eindelijk hulp! Hoop dat het nu snel beter gaat met anna!!
    Duim voor jullie!!

10. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    QA/QC Assistent in de Petro chemie
    Rotterdam-Zuid
    @want2be - fijn dat je eindelijk serieus genomen word !! wel sneu voor de kleine zoveel medicijnen, maar voor haar is het nodig hopelijk gaat het snel beter,

@Rinke - wachttijd is altijd zo verschrikkelijk maar wel fijn dat er naar gekekn wordt, hopelijk valt het mee en groeit ze eroverheen. Hoop ook dat je eerder dan 10 nov terecht kan.

Nachtvoeden / Doorslapen - Hier ook nog om de 3 a 4 uur dus door- / uitslapen zit er nog even niet in. Komt vanzelf al is het wel slopend.

Rompers met lange mouw- hier mouwloos, korte mouw en lange mouw, vind die laatste catagorie nog beetje lastig aantrekken maar doe wel dikkere shirtjes eroverheen aan met korte mouw en anders de kachel hier in huis paar graadjes omhoog.

11. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

hier een meisje wat eerste prikjes heeft gehad en nu alleen maar bij mamsie wil zijn ;)

lydia ik heb je gemaild ;) ben benieuwd!!

sorry dat ik verder ff niet lees en reageer maar ben zo moe en voel me slapjes.
    mn zoontje was erg stout en ben nu chagie daardoor

12. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Zal niet eerder terecht kunnen dan de 10 de.. Vind het niet erg.. Dat. Is het zo :) we hebben er totaal geen last het gaatje..

13. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Bedankt lieve meiden!!!

14. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Zwanger, nee hier komt geen derde. Jammer.... Maar verstandiger :)

Rosa, jippie, wat goed! Hopelijk is het geen toeval en blijftt hij lekker poepen :)

Babyleeuwtje, s slaapt ook nog niet door hoor... Krijgt om22.30 de laatste fles en komt dan tussen 3.30 en s4.00 af en toe iets later. Het schuift wel steeds een beetje op, maar nog niet 1 keer doorgeslapen. Mn oudste deed dat een stuk sneller.

Rinke, nog niets duidlijker dus.... Spannend hoor. Vind je het moeilijk?

15. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Fijn dat jullie serieus genomen worden!

16. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Juffie, fijn he die peuters.... Hier nog 1.....

Krampjes, op wat voor moment hebben jullie kids krampjes. Ik heb het idee dat s krampjes heeft direct na de fles van 15/16 uur. Ze schreeuwt het dan uit zodra ze klaar is met drinken.
    Maar ik dacht dat krampjes pas komen iets van een half uur na de voeding?!?

17. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    geen ervaring mee, maar lijkt mij ook wel erg handig. Ze hoeven dan toch zeker niet altijd op hun zij, maar kan toch ook gewoon op zijn rug? Voor die prijs wellicht het proberen waard!

18. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    hopelijk gaat het nu dan snel een stuk beter met anna!

Hier romper korte mouw. Heb wel eens onder een dun shirtje een romper lange mouw. Ik vind die van de hema met 5% elastisch fijn. Rekken net even wat makkelijker mee dan 100% katoen.

L heeft voornamelijk 's avonds krampjes nu. Eerst de hele dag door, dus weet ok niet wat normaal is.

hier ook nog geen doorslaper. hij laat er 's nachts 5 uur tussen met een beetje geluk. Met een uitschieter soms naar 5,5 maar dan houdt het op.

Ik wist niet dat het zoveel scheelt met dat water in de fles. Ligt er ook aan waar je woont denk ik? met 'hard' en 'zacht' water?

19. babyleeuwtje

@seentjuh, ja volgens mij kan dat ook gewoon als ie op zn rug ligt.... ga hem maar is aanschaffen (voor de prijs hoef k het idd. niet te laten ! ) (we leggen hem trouwens nu ook vaak op de bank of in de box met zn hoofd op een kussentje... anders slaapt ie elke keer zo kort , door het zuur wat omhoog komt

20. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Hier ook geen ervaring met dat schuine kussen...

Nee vind het niet moeilijk, omdat het vaak niet echt ernstig is.. En alless verder goed gaat...

Deel Deze Pagina