September 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door seentjuh, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyleeuwtje

babyleeuwtje Niet meer actief

Ben blij te lezen dat wij niet de enige zijn die nog geen doorslaper hebben :) als alles zo nieuw is vraag je je toch vaak af... wat is nou normaal !

2. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    QA/QC Assistent in de Petro chemie
    Rotterdam-Zuid
    Ik heb hier een kussen/matrasje tegen plat achterhoofdje en loopt ook beetje schuin, iets minder dan dit maar Kaj slaapt er wel veel lekkerder op.

Leg het matrasje ook in de box en wandelwagenbak en hij slaapt dan veel beter en lekkerder heb ik het idee.

Voor die prijs idd proberen, baat het niet schaat het ook niet.

Kaj vind het ook veel lekkerder slapen in de wipstoel in een iets schuinere stand plat.

3. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik heb laatst een kinderarts gezien op tv die vertelde dat alle kinderen vanaf 6 weken doorslapen. Alleen hun definitie van doorslapen was 5 uur achtereen slapen ;) Dat is niet mijn definitie van doorslapen ;).

@Rosa: Mocht je een keer nieuwe rompers langemouw moeten kopen kan ik die van de hema aanraden. Vooral die 5 voor 10 euro (in 1 pak). Die hebben een smal mouwtje, dus daar trek je makkelijker iets over heen.

4. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    pfff Jasper is helemaal gek van zijn woezel en pip mobile die boven de box hangt. Nadeel dat het muziekje 3 min duurt, en ik dus elke 3 min er naar toe moet om hem opnieuw op te winden, anders is het huilen geblazen.

5. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik ga die kleine zijn laatste fles zo lekker geven, en dan naar bed!!

Iedereen een heerlijke nachtrust toe gewenst !!

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    seentjuh, ja we zijn nu 3,5 week verder maar ga er morgen mee beginnen kwam vandaag echt niet uit..

schattige foto trouwens :D!

cos, ahh mooi beestje :) en mooie foto zeg !

smile, nou jinte duurde 2 jaar (voordat ik zwanger was ) dus als ik zwanger word prima ;) maar als het niet lukt gaan we er als jinte 1 is serieus weer voor ( met mmm)

rompers, ik vind lange mouw wel lekker warm voor dr of een witte indd voor onder een kort shirtje/jurkje..

rinke das even schrikken, fijn dat ze het zo goed deed met de controles ( snap dat ze mopperde naar al dat luisteren ) verder heb ik er niet zoveel verstand van dus ga geen uitspraken doen ;)
    ohja, baby vd maand , ben je vergeten hoe mijn knapperd eruit ziet :p haha !

want2be fijn dat je serieus bent genomen ! en zelf spruw... das niet fijn.. maar iig wel beter dat je een verklaring hebt nu voor de pijn .. :)

Rosa, hier doe ik als jinte niet doorslaapt een extra flesje mee slapen ( zeg maar tussen de fles van 7.00 en 11.00 ) anders ga ik er rond uurtje of 9.00/10.00 uit.. nu dan na de fles van 11.00 lekker rustig aan uitbuiken en ff tv kijken en dan jinte in bad bijv.. heb je zelf ook wat meer slaap

juffie heb je terug gemaild :D ! kei leuk !!

haha gebakje hier nog zoeen :p ! als t muziekje draait vind ze het kei leuk ! maar owee als die is afgelopen ;)

ik ga naar bedddd !!
    welterusten !

7. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Haha lydia, hoe kan ik jou knappert nu vergeten!!! Hihi

Goede morgen ttrouwens! Hier net weer gevoed, ze heeft 7 uur geslapen!! ( Dat merkte ik aan mijn tiet haha weer alles nat!! Maar hebben het er voor over)

Tot straks allemaal! Kus

8. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    Rotterdam-Zuid
    Zo effe teruglezen maar eerst hub nar werk brengen en zoonlief weer effe showen.

Mijn dag kan niet meer stuk!!!!!

We hebben net toen we Kaj aan het aankleden waren allebei een mega big smile ontvangen!! HELEMAAL VERLIEFD:D:D:D

9. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    Rotterdam-Zuid
    Doorslapen is voor mij ook meer dan 5 uur!

Bedankt voor de tip, maar het gaat niet om er iets overheen aan te trekken, maar zijn armpje erin te wurmen in die smalle mouwtjes...

10. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    Rotterdam-Zuid
    Hier niet veel anders, bij ons draait het muziekje gelukkig wel lang......... en we hebben er 1 met afstadsbediening. Ook niet alles want ik moet me in de meest onmogelijike bochten buigen en strekken om met de sensor te connecten.

Kaj vandaag alweer 2 maanden........ gaat hard zeg.

11. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Jeetje wat is er veel geschreven! Ik kan echt niet alles onthouden.. ;)

Doorslapen: Hier juist een spookje de hele avond! Maar ze heeft wel krampen de afgelopen avonden. Als ze eenmaal slaapt om een uur of 1, dan komt ze meestal pas rond 6 a 7 uur.

Rosa: Gefeliciteerd met Kaj z'n 2 maanden! Hier hebben we ook een moeilijke poeper, dus ik wil ander water ook best proberen. Maar ik dacht dat je dan alleen bar-le-duc mag nemen? Maar blijkbaar kun je spawater ook gebruiken?

Lydia: Wat snel zeg, dat je nu al moet provoceren. Vind het eigenlijk wel wat vroeg, nu hebben ze uberhaupt nog wel vaak krampen. Althans hier wel..

Rinke: Wat naar dat ze een gaatje gevonden hebben. Gelukkig blijf je er zelf vrij nuchter onder. Je kan er toch niets aan veranderen. Sterkte!

Seentjuh: Lastig dat ie zo huilt tijdens de fles en weinig drinkt. Hopelijk helpt het om een andere temperatuur te geven. Hier drinkt Tessa wel goed, maar huilt wel bij het boertje en na de fles. Vraag me soms wel af wat dat betekent.. Misschien heeft ze gewoon veel honger..

Zwanger: Hier komt er geen 3e. Ben blij dat ik mijn lijf terug heb. Koningswens is al vervuld, dus zie geen reden om nog een kindje te willen. Zal best blij zijn als we deze tropenjaren af kunnen sluiten ;).

12. babyleeuwtje

@gebakje, hahah wij hebben ook die woezel en pip mobiel en ik moet ook altijd rennen als ie is afgelopen :)

@rosa, geweldig zo een lach om de dag mee te beginnen !! dan kan ie idd. niet meer stuk :)

Kom net bij de dokter vandaan, heb nou zantac gekregen voor mecx, omdat hij blijft spugen, hij lijkt er overdag weinig last van te hebben omdat we hem dan zoveel mogelijk recht op houden. maar snachts lijkt hij elke keer bijna te stikken in zn spuug! Ik schrik me elke keer kapot van de geluiden die dan uit zn bedje komen, dan spring ik er weer uit om hem rechtop te houden...... vind medicijnen ook niks ... maar ja zo kon het ook niet langer , hij heeft er gewoon echt last van !

13. betty

betty Lid

8 sep 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij hebben ook een mobiel op ab maar als ik de tv dan op een ander kanaal zet dat gaat dat ding ook aan of uit.

14. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    Rotterdam-Zuid
    Hahahahaha......... wel handig

15. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    Rotterdam-Zuid
    Duimerijntje - op de achterkant van de spaflessen staat een logo met geschikt voor babyvoeding............ en op cb zeiden ze ook spa blauw dus mag toch aannemen dat het mag.

Hij poept er in ieder geval al 3 dagen achter elkaar op.

Pfffffffffff de ochtend begon zo fijn met een grote glimlach.
    Om 11:00 zou ie ongeveer weer een fles moeten hebben, is net heel de tijd aan het draaien, huilen, speen werpen en geeft duidelijk aan ik heb honger.

Dus ik hub nog gebeld van joh was jij vanmorgen goed wakker en heb je niet per ongeluk 3 schepjes gedaan of iets.
    Volgens hub niet maar kan wel zijn......... dus ik zeg ik maak wel een fles want hij is niet stil te krijgen.
    Geef Kaj voor de 80e keer zijn foppie loop de keuken in om fles klaar me maken wat denk je Precies heerlijk in dromeland.
    pfffffffffffff vermoeiend nee hoor.

16. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Hier een beetje een rotnacht gehad ik heb veel pijn in mijn rug kon me amper omdraaien. Dat houd dan ook weer in dat ik J amper kan tillen.

Maar goed zal wel moeten als ik moet voeden he.

Leeuwjte ben benieuwd of de medicatie gaat helpen. En dat kussentje lijkt wel een goede oplossing !

Kaj dikke boef lekker vechten tegen de slaap whaha.

17. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    Rotterdam-Zuid
    ik had nog niet op snel reageren gedrukt of meneer was alweer wakker.
    Fles aangeboden en echt helemaal leeggelurkt......

nu ligt ie in melk-coma en kanik effe doen wat er gedaan moet worden

18. babyleeuwtje

@rosa, klein eigenwijsje hebben jullie dus ook :)

19. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    Rotterdam-Zuid
    Heeft ie overduidelijk van zijn moeder

20. babyleeuwtje

Herkenbaar :D