@lydia : Vaak groeien ze er over heen, en in brood zit lang niet zoveel melk als in een fles melk. Dus misschien gaat dat straks wel gewoon goed. Tevens bestaat er ook wit knip, dat is brood gemaakt op waterbasis ipv melk.
Hier trouwens ook weer een lekker nachtje gehad. 00.15 uur laatste fles. 4.15 uur wat gemopper (door de babyfoon heen) maar genegeerd, was ook zo weer over. En toen heeft hij verder geslapen tot 7.30 uur en heeft toen lekker een fles gehad.
wat een doorslapers allemaal! *jaloersss* haha Net gebeld met de kinderarts en mag de nexium verhogen. Denk dat het dan helemaal goed komt. Lastig Lydia, als je niet zo goed weet of het van het provoceren komt of niet. Is moeilijk dan he!! Wij hebben ook een puckababy, maar hij heeft er nog nooit in gelegen. Ik vind dat zo zielig. Ik weet wel dat het niet zielig is hoor en het een veilig gevoel geeft aan die kleintjes, maar ik kan het gewoon niet over mijn hart verkrijgen om hem in dat ding te stoppen Ben benieuwd hoe het bij de huisarts was Adnalie?
Ik denk dat J helemaal gek word in een Puckababy .. Die vind dekens als stom die ligt het liefste in zn slaapzakje gewoon zonder dekens. Ik doe hem wel altijd nog een deken om hoor maar niet te hoog tot onder zn oksels want anders gaat hij gewoon niet slapen haha.
Hallo allemaal, Pfff... heel wat bij te lezen gehad dus weet niet meer waar het allemaal over gegaan is sorry.... Lekker net een eind met Isa wezen wandelen ze vond het heerlijk... Vandaag begonnen om de fles op te hoge naar 150cc+5schepjes en 1.5 schepje nutriton en dan zien we wel wat ze opdrinkt.. Ik lees ook dat er mensen zijn die zo aan het afbouwen zijn met nutriton of helemaal stoppen, maar waarom? Zelf zou ik het ook fijn vinden maar meer met het idee hoe moet het als ze straks evt. ander drinken mag zoals bijv. thee dat is ook normaal waterig en niet wat dikker... Iemand een idee??? Misschien gewoon proberen te stoppen? Verder nog ff foto van fotoshoot spotten hij komt 120x80 in de kamer te hangen...
ohhke.. ja heb nu met t CB gebeld dat ik gewoon weer nutramigen ga gebruiken . misschien vragen of ik rond de 4 of rond de 6 mnd nog een keer kan proberen ofzo met nutrilon te proberen .. mbt t brood : omdat ze naar t KDV gaat lijkt t me zo fijn als ze 'gewoon' met de rest mee mag eten en ook met traktaties enz.. .. (tuurlijk allergie=allergie maar jullie snappen wel wat ik bedoel hoop ik )
lekker gebakje, goeie nacht gehad hihi seentje zielig is het niet hoor .. als het goed is alleen maar fijn & ze worden er rustig van ( alleen moet ik jinte er alleen in leggen als ze al rustig is anders word ze beetje claustrofobisch hihi zal ze wel van mij hebben ben hartstikke claustrofobisch mbt niet kunnen bewegen hoe ik wil dan ) cos, hihi hier indd ook dan trappeld ze net zo lang tot de deken eraf is ze slaapt hier nu in haar wallaboo zak (vd maxicosi) lekker warm vachtje en kan zich er niet uit trappelen kleindraakje wauw ! wat een mooie/scherpe foto ! hier was de nutriton op dan maar heb hem snel weer gehaald want ze slikte weer kei veel en heeft vandaag 1 fles bijna helemaal eruit gegooid.. hoe dat dadelijk moet.. hmm uitproberen denk .. ( dat klepje groeit iig 'dicht' dus dan komt het niet meer omhoog denk ) en beginnen met kleine beetjes ofzo.. (hmm aan mij heb je ook ni heel veel haha )
Hey meiden, Heb de heledag wel mee gelezen maar niet gereageerd, Mooie foto's komen er langs!! Ben net heerlijk wezen wandelen naar de winkels, heb een broek, hempje en vest voor me zelf gekocht! Niet gepast had ik ff geen zin in en had saar natuurlijk mee in de wagen Een vriendin van mij krijgt in maart een kindje vandaag 20 weken echo en alles was goed! En ze krijgen een meisje, dus leuk een vriendin voor saar. Heb bij de hema een spijkerrokje gekocht voor haar, ik heb er ook een voor saar en heb hem best veel bij haar aan. Vind het zo leuk staan Ook bij de etos geweest voor de box, idd een tegen valler!! Poeh was zwaar, dacht nog leuk! Maar allemaal oude tijdschriften.. ( Net of ik tijd heb om die te lezen.......) Ach.. Het is gratis, zo'n klein potje sudo is opzich wel handig.. Als ze opzijn ga ik ze vullen uit een grote pot. Handiger om mee te nemen! Verder gaan wij zo bij schoon moeder eten, hoop dat saar nu zo wakker word anders moet ik haar daar voeden.. Toch altijd minder comfie dan thuis. Merk ook dat als ik ergens anders ben en daar heb gevoed saar weer wil eten als ik weer thuis ben met haar. Hebben andere dat ook??
leukk ! hier hoop ik ook dat er snel een vriendinnetje/vriendje in de vriendengroep komt lijkt me zo leuk als er een beetje leeftijdsverschil tussenzit
Hier vindt ze de Pacco echt heerlijk! Door het inbakeren hebben we echt een totaal ander kind gekregen. Eerst sliep ze overdag helemaal niet, soms een keer een half uurtje, maar verder was het alleen maar huilen, huilen, huilen. Je kon zien dat ze moe was, maar ze bleef maar met die armpjes maaien en ze gunde zichzelf de rust niet. Sinds we inbakeren slaapt ze gewoon en is ze een stuk rustiger en meer tevreden. Supermooie foto zeg, Kleindraakje!
Hey meiden, Bij de huisarts zijn we doorgestuurd naar de ks en konden vanmiddag meteen komen. Ben ik niet vrolijk van geworden..... Voel me verre van serieus genomen. Hij zei dat vaak het probleem van huilen niet gevonden wordt en dat regelmaat en structuur belangrijk is. Duh! Als er ergens met de 3ren rekening gehouden wordt is het bij ons! Ja we konden dan wel voor de zekerheid pepti gaan geven, naar hij dacht niet aan Kma en reflux was het ook niet....... Waarom dacht de ha dat dan wel? Ik voel me zo niet begrepen! Nu moeten we woensdag naar een kinderfysio in het zh...... Dat doen ze bij alle huilbaby's...... Ik geloof niet dat ze een huilbaby is. TOT vorige week ging het allemaal zo goed en was ze zo tevreden! Hoe kan dat nou ineens veranderen? Dat kan toch niet?
pff lekker dan.. heb je dus ook niks aan.. en nu ? kun je nergens een second opinion krijgen ofiets ?!
mooie foto! nou ja zeg, is toch vervelend Adnalie!!! Niet te geloven he! Zou gewoon op de pepti gaan als ik jou was. een baby huilt echt niet voor niks hoor. In het begin leek hier ook niets aan het handje, maar het werd steeds erger en erger. Hoop voor je dat de fysio iets kan doen en misschien een osteopaat?
zo 1e flesje zit er weer in.. Of eigen.ijk de laatste want ze mocjt eigenlijk om half 1 nog maar toen sliep ze..
Goedemorgen, Vandaag is S.anne precies 3 maanden YEEH! Afgelopen week hebben we heel wat lachjes van haar mogen ontvangen en de kraaigeluidjes beginnen ook steeds meer te komen. Het is echt een dametje met pit en weet al precies wat ze wel niet wil hihihihihi.... Zodra je ze op haar buik legt gooit ze zich zelf al na 1 minuut op haar rug. Ook is ze helemaal gefixeerd op haar grote broer, zeker als hij slaap kindje slaap zingt voor haar dan gaat ze helemaal glunderen hahahahahah... Gisteren heeft mijn schoonmoeder J.esse weer meegenomen voor hun wekelijkse slaapfeestje. Heb er wel bij vermeld dat het op eigen risico is, want hij was nog steeds niet lekker, dus hoor vandaag wel of hij vancht nog gespuugd heeft. In iedergeval heb ik na 2 zware nachten van spuug op ruimen heerlijk kunnen bijtanken @Adnalie: jeetje, heb je eindelijk dat je snel terecht kan in het ziekenhuis, word je gewoon met een mooi praatje afgescheept... Ik zou om een second opinion vragen en ik zie je dat je al met pepti begonnen bent, goed zo meid! Hopen dat de fysio nog wat voor je kan betekenen en inderdaad misschien nog een osteo? @Kleindraakje: Wat een mooie foto! Zo gaat alvast even beginnen aan de berg strijk die hier voor mijn snufferd staat....
Soppie gefeliciteerd met de 3 maanden!! Lekker dat je even hebt kunnen bij slapen Lydia: heelijk geslapen dus... Hier net ook de eerste voeding gegeven.. Nu nog ff terug in bed. Starks misschien even naar mijn werk. Tot straks ws!! Kus