amen!!! Af en toe heb ik het idee dat hier een beetje te veel gepusht wordt. Laat ieder zn eigen beslissing nemen! flesvoeding is geen gif!!!!
lydia; je hebt maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaail ach ik ben dol op bv geven; manlief en mijn moeder willen dat ik stop, maar ik heb mn baan opgezegd om bij de kids te zijn en deels voor de bv dus wil het nu eigenlijk ook doen ook gaat het niet dan gaat het niet...eerst maar even de kans geven.. ga vanavond naar ah voor chips die mag ik en das voor mij geen straf haha
heb net een foto bewerkt.... poeh voor de eerste keer wel een werk hihi maar super leuk geworden. (natuurlijk nog niet perfect zo als ik zou willen hihi) kan hem alleen niet opslaan als foto ofzo.. kan hem dus niet laten zien........ eerst even uitzoeken hoe dat dan weer werkt.. (het is maar goed dat saar lekker in de box slaapt!!)
nee.. dat heb ik niet op de computer.. het is GIMP een foto bewerkings programa.. die heb ik net gedownload.. (gratis ) en toen op een site een nederlandse beschrijving gezocht
je kan zeker niet ff naar bed...... hier moet ik nog ff snel wat opruimen, heb de hele middag achter de comp gezeten tewijl ik wilde opruimen hihi...... en schoonmoeders komt vannavond dus....
@rinke, ik krijg gimp niet geïnstalleerd... een hoop files zijn corrupt/niet te lezen.... heb jij mac of windows?
Bedankt voor het vragen!! De hele erge krampen (en non-stop winden laten) zijn sinds dinsdagavond niet meer teruggekomen! Eindelijk kan ze weer rustig slapen en ze is een veel vrolijker meisje. Heel voorzichtig durf ik blij te gaan worden...