super want2be ! fijn dat ze drzelf nu eindelijk wat beter voelt . hier vandaag geen HOL uit kunnen voeren.. jinte was kei tevreden als ze maar bij mij lag/zat.. ! pff was er aardig klaar mee rond een uur of 16.00 toen ferdi eindelijk thuis kwam
heeeey kletskonten Niet te snel hoor haha! WIj zijn heerlijk anar de stad geweest, ff koffie gedronken bij douwe egberts en effe wat kleertjes gekocht voor mn kleine man... WAas gezellig!! Nu zitten en niks doen
Ja druk he!! Hier wilde ik nog ff met de comp en de foto's spelen, maar saar denkt daar anders over... Ze ligt alleen rustig bij mij op schoot op het moment.. Dus daar gaat mijn plan dat ik computer en manlief voetbal kijkt.. Nu "moet" ik dus ook voetbal kijken......
goeie vraag haha! rijstwafels, pindakaas , warm eten, naturel chips, noten ik mis vooral kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas!! ik droom over kaasfonduen haha
hier slaapt jinte zo goed als terwijl ze eik nu dr laatste fles mag.. Ach ja dan vanacht als ze honger krijgt dan maar
Goede morgen allemaal!!! En lydia, is ze vannacht nogg geweest? Hier laat saar al 2 nachten 8 uur tussen de Voedingen.. Ze wil rond een uur of 10 en als cas zijn wekker afgaat om 6 uur komt ze pas weer :-D Ze ligt er nu weer in ( en ik natuurllijk ook) ff speentje er in en nog maals tukken
@ Adnalie, idd amen. Als iemand iets negatiefs zegt of twijfels heeft over borstvoeding, dan BAM daar komt een antwoord...... F. doet het hartstikke goed met zn flesvoeding, wordt gewoon een grote jongen. Jij sterkte met Sophie, hoop dat het snel beter met haar gaat
idd AMEN!!! Hier ook een kereltje dat het heel goed doet op FV, zijn schade / achterstand in nog geen 9 weken itijd ingehaald kijk maar naar de groeicurve. Zo weer wegen EN METEN, nieuwe poging vandaag krijgt ie zijn prikken hier worden ze door de man die de shoot heeft gemaakt bewerkt. Rinke ook gave foto's hoor! Heb de link opgeslagen misschien zelf ook maar eens klooien. Een hele tijd terug had trouwens iemand een link gezet van een woon / decoratie site met hele gave dingen. Mijn pc is toen gecrasht dus was al mijn favo's kwijt. Kan die nog een keer geplaatst worden??
Hello dames, Hier even ego doen... Sinds gisteren is J.esse aan de opknappende kant... maar nu heeft S.anne sinds gisteravond verhoging. Wilt alleen maar slapen, maakt kreungeluiden als ze slaapt en ook heeft ze waarschijnlijk weer een schimmel op haar tum. Ik merk dat er iets niet klopt, dus vanochtend de ha gebeld en mag om 3 uur langskomen, maar moet wel elk uur haar temperatuur op meten en als die oploopt naar de 39 moet ik gelijk langskomen. PFFFFF.... wanneer kunnen we nou eindelijk eens gaan genieten? keep you posted!