September 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door seentjuh, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    vreemd???

2. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    kiekeboe:

3. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
  4. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    838
    45
    28
    NULL
    NULL
    Zo hé hé.... daar was ik weer!

Kom net terug uit het ziekenhuis, want S.anne ging binnen anderhalf uur van 38.1 naar 38.8 en ik werd met spoed doorverwezen naar de kinderarts op de spoedeisende hulp.
    Daar heb ik dik 3 uur gezeten, want er moest bloed afgenomen worden en de urine moest in een potje worden opgevangen (wat erg lastig is moet ik je zeggen ;)) Gelukkig zag het er allemaal goed uit en na de zetpil van 60 mg is de koorts al iets aan het dalen. Waarschijnlijk heeft ze gewoon een klein griepje van ons opgepikt. Dat neemt niet weg dat ik wel alles scherp in de gaten moet houden, ook haar tummetje zag er vurig uit en na het weekend als het nog niet minder is moet ik weer met de schimmelcreme gaan smeren.
    J.esse heeft bij zijn buikgriep geen koorts gehad, maar vandaag voelde ik aan zijn voorhoofd en ja hoor 38.5... dus hij heeft waarschijnlijk toch nog meer onder de leden zitten.

Gaat even alvast mijn eigen samen installeren op de bank samen met J.esse en dan gaan we lekker een dvdtje kijken.

Misschien kom ik vanavond nog wel even online...

doeidoei!

5. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Soppie jeetje.. Hoop dat het snel beter gaat!! Ene veel plezier met je. Dvd :)

Breastmommy: irritand he..

Hier de hele middag buiten geweest.. Mega lekker weer! :-D
    De draagzak nog niet geprobeerd, heb haar lekker in de wagen mee gehad.
    Ow.. Ze wil eten.. Tot straks allemaal

6. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    838
    45
    28
    NULL
    NULL
    Het word thomas de stoomlocomotief die ik al 1000 keer gezien heb ;)

Heb gisteren uit pure wanhoop voor bacillen het hele huis afgenomen met steriele doekjes en een grote fles pure alcohol.
    Van de deurklinken tot het knopje van de waterkoker.
    Hoe bedoel je drastische maatregelen nemen hahahahahaha....

7. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    Das schrikken! Beterschap voor julie allemaal.

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hihi die w.ilbert :p ! ghe ghe jinte kan af en toe ook zo heerlijk loensen :p !

hihi soppie met pure alcohol ;) ! dan zal t nu vast wel een heel eind bacillen vrij zijn :p !

hier, de draagzak heb ik gebruikt (lodger) maar zat niet helemaal goed volgens mij .. kreeg t niet echt voor elkaar.. Jinte vond t wel heerlijk ( ligt er nu nog in te pitten in dr bloomstoel :D)

9. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    haha soppie! dan moet het nu wel goed schoon zijn :D

wilde jullie nog een foto niet onthouden :)

10. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    QA/QC Assistent in de Petro chemie
    Rotterdam-Zuid
    Hihihihihi mijn cadeautje van toen is wel een groot suc6.

Weet nog te herinneren dat je net daarvoor de songtekst opgezocht had omdat je hem niet mee kon zingen, lukt dat inmiddels wel?

Het zijn er wel een stuk of 8
    ze werken keihard dag en nacht...........

Beterschap!!

11. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    leuke foto's!

Vervelend dat je kids ziek zijn! hoop dat het snel over is allemaal. Is toch een getob dan he...

hier strakjes the voice kijken :D hoop dat L dan slaapt, anders an je nog niets verstaan haha

toedels!!!

12. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

13. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

meiden,
    ik kom ff melden dat de bloeduitslagen van mn zoontje niet goed zijn. ik moet maandag naar de kinderarts :(

14. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    lydia, jullie krijgen nutrimagen vergoed? Ik heb gehoord dat je het pas vergoed krijgt na een bewijs dat het echt kma is.... Ik ben benieuwd hoe het bij ons gaat lopen. Waarom kreeg jij meteen nutrimagen? Wij moesten eerst pepti proberen.

smile, precies onze kindjes doen het super, ook al krijgen ze de fles ;) iedereen moet lekker doen waar ze een goed gevoel bij heeft.

rosa, wauw wat groeit hij goed zeg. Fantastisch!!!

soppie, jeetje , je kleine meid nu ook ziek :( Ik lees even verder hoe het bij de ha was.

15. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    seentjuh, oh wat een leuk idee die puzzel! Mijn oudste heeft ook zo'n fotopuzzel, erg leuk!

16. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    cos, jeetje jij bent dus nog wel even onder de pannen bij de therapeut.

duimerijntje, fijn dat het spugen minder wordt!!!

17. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ilse, wat een heerlijke foto's!!!

soppie, goed dat jullie meteen zijn doorgestuurd. fijn dat het 'maar' een griepje is.N u hopen dat ze snel opknapt!

18. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    zo meiden :D hier gaat het super de super!!!
    We hebben echt ons tevreden meisje weer terug, heerlijk!!!
    Het valt me ook op dat er bijna geen voeding meer omhoog komt sinds we de pepti gebruiken.

Wel slaapt ze sinds gister op dr buik..... op dr rug bleef ze maar krijsen, en zodra ik haa rop dr buik leg, is ze binnen een minuut vertrokken en slaapt ze super! Vind het wel eng.
    Nog meer buikslapers hier?

Vannacht voor het eerst echt doorgeslapen. Ze was tegen 6 uur wakker voor de eerste fles. Vind 6 uur trouwens wel echt een rottijd om uit te komen met de flessen. Te laat voor 6 flessen, maar ben bang te vroeg voor 5 flessen. Hoe gaat dat bij anderen rond die tijd?
    het vervelende is ook dat mn oudste op dinsdag en vrijdag om 8.45 bij de psz moet zijn.... dus moet ik S. wel uit haar bed trekken.....

19. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Jeetje!! En wat nu??

20. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008