mn zoontje heeft hetzelfde als dat ik heb alleen zijn waardes zijn nog veel lager dus moeten naar de kinderarts en zullen voor hem dus ook een afspraak bij de internist krijgen ik weet niet hoe het bij kids kan ontwikkelen, voor jongvolwassenen zijn er 2 testen/ onderzoeken;. de milt en beenmerg.
adnalie hier krijgt ze maar 5 flessen.. Is toch genoeg? Onze CB-vrouw zei dat we nutramigen uit moesten proberen en hebben het de eerste 4weken zelf moeten betalen (ga ik nog wel proberen terug te krijgen) en nu heb ik indd de verklaring van de arts dat ze die voeding nodig heeft.. Krijg het nu tot t jaar vergoed..
Cos, goed dat je actie erop onderneemt! Soppie...meis het wordt maar niet rustiger voor jullie he?! Sterkte!!! Juffie, wat een vervelend nieuws! En wat heftig vader...
consequenties ken ik voor mezelf ook nog niet, is allemaal nog onzeker zo louise keurig toy 7 uur, heerlijk! en bij jullie?
jep hier ook lekker tot kwart voor 7.. Wat vervelend zeg als je dan niet eens weet hoe of wat verder...
Neee Anna is zo onrustig geweest... en ik snap niet waardoor! Wanneer wordt t hier eens normaal? Ik ben helemaal verliefd op mn moppie, maar ik vind het soms moeilijk om te genieten...
Juffie wat rot zeg .. Is het erfelijk die aandoening ? W2B heeft ze mischien toch nog wat krampjes ? Wat doet ze dan als ze zo onrustig is. Dikke knuff voor jou ! Hmmm ik ben gisteren ontzettend boos geworden op Mich. Ik had nl afgesproken dat ik om half 7 weg zou gaan met de buurvrouw naar het dorpshuis. Die stond hier dus met haar vriendin (73) en (71). Maar nergens was mich te bekennen .. Ik heb hem ongeveer 15 keer gebeld nam niet op ... Kwam hij anderhalf uur later aanzetten.. Oewwh ik was woest. Hebben het er zovaak over gehad over de melk en hoe op te warmen en het flesje ... Maar goed meneer was het vergeten ! En zijn telefoon was hij ook vergeten die lag in de auto. Hij vond het maar gek waarom ik kwaad was. Hij was het dus echt vergeten. Nou heb ik 3 zakjes melk laten ontdooien. Ik baalde echt !
ja 5 flessen zou wel genoeg zijn hoor, maar ik weet gewoon niet of ze het redt qua tijden er tussen, snap je ? Zeker als ze om 6 uur al voor de eerste fles komt. Ik hoorde dus dat je het pas vergoed krijgt wanneer er een provocatietest is geweest. Heeft de huisarts zo'n verklaring gegeven, of de kinderarts?
Hai Kreeg vorige keer geen reactie op de vraag of jullie nog weten wie ik ben met nieuwe naam, maar hoop het wel! Niet m'n oude naam noemen svp Soppie Wat rot zeg...maar wat houdt het precies in, wat zijn de klachten bij deze aandoening? Sterkte Hier L evi is ook nog steeds onrustig helaas. Hij heeft nu ook heel erg veel last van krampen en niks lijkt te helpen. Hij zit echt niet lekker in z'n velletje. 9 nov eindelijk naar de kinderarts, ben nog steeds boos dat je zo lang moet wachten.. Cos Las het op Hyves, echt lullig zeg! Maar die ontdooide melk had je dan toch kunnen geven en dan nieuwe afkolven? Snap wel dat je boos was/bent
juffie, jeetje wat moeilijk zeg dat het allemaal nog zo onzeker is..... w2b, ik begrijp je helemaal dat je soms niet kan genieten. Dat had ik al die 2 weken dat het hier niet top ging. Merk je nog geen verbetering?
cos, oh kan me heel goed voorstellen dat je woest was!!!! lemi, ja ik weet wie je bent mn buddy Nog steeds zoveel last van de reflux? Hier is het spugen en opkomen van de voeding zowat verdwenen toen we de koemelkvrije voeding gingen geven.
Gelukkig, iszo lastig met n nieuwe naam haha Ik had het gelezen ja dat het zo goed helpt, echt super voor je meisje en jullie Ja we zijn met de jbpm gestopt en nu spuugt hij weer meer, maar het zuur kwam ook met de jbpm nog omhoog. Ik weet niet waar hij nu meer last van heeft...kramp of reflux... Iig wel erg heftige kramp.. Ga nu maar proberen of t helpt als ik geen frisdrank meer drink
Ik heb geen flauw idee Lemi? zooo hui is weer aardig aan kant, minimopsje in bad gedaan, ligt nu te "drinken" jaja, lijkt verdacht veel op slapen haha! Ik heb de babygym voor haar in elkaar gezet..; Wat ik de hele week al aan de meiden die voor de eerste keer mama zijn geworden wilde vragen is: HOE VINDEN JULLIE HET? Is het wat je er van had verwacht?
Juffie Ik pb je wel. Welke babygym heb je? Wil er ook eentje maar weet niet welke. Er is er nu een van 60 voor 40 euro en die lijkt me leuk, maar wel duur alsnog...twijfels!