die linker heeft een lekker ondeugend koppie zeg! hihi, heerlijk om zoveel kids te hebben en volgens mij ook echt heel verschillend van elkaar of niet? @juffie, hier een eerste kindje. het is absoluut niet wat ik had verwacht, het is beter dan ik had verwacht! we hebben het geluk ook tot nu toe geen benoemenswaardige dingen te hebben. happy family waarvan er nog wel meer kindjes mogen komen (als deze uit de luiers is hoor hahaha)
Gezellige boel zo. Hoe reageert nu iedereen erop dat je vier kids hebt? Toen je zwanger bleek werd er toch raar gereageerd?
Hier ook de eerst, vind het helemaal geweldig! Dacht ook wel dat ik dat zou vinden, ik wist dat mijn leven anders zou worden tot nu toe alleen maar genieten... Hier gaat het ook allemaal goed en makkelijk, ( behalve daat gaatje dan) dus daar hebben wij heel veel geluk ( als ik bij de andere meiden lees met refluxen en allergien en huilers..) Saar is net lekker in bad geweest.. Heerlijk even gemaseerd met olie ze ruikt lekker naar zwitzal nu hihi.. Ze ligt lekker te drinken nouja sabbelen/slapen.. Ga zo manlief uit bed halen.. Kan ik even lekker rustig douchen, zonder dat ik moet luisteren of saar huilen gaat.. Owja lemi ik weet wie je bent... Leuke foto met z'n 4en!!
Hier ook een eerste kindje. Ik ben veeeel verliefder op haar dan ik ook had durven dromen. Ik zou haar nooit meer willen missen. Maar (de tranen schieten nu in mijn ogen) het is zo onnoemelijk zwaar dat ik twijfel of ik ooit een tweede aandurf...
@juffie, het is heel anders dan ik had verwacht !! vind het echt zwaar .... al moet ik nu zeggen dat we aardig onze draai beginnen te vinden met onze kleine man (maar om heel eerlijk te zijn babytjes heb ik nooit leuk gevonden ... pas vanaf een half jaar vind ik het leuk ) @lemi, hier zitten we op 7 voedingen ! en ook echt nog geen doorslaper hoor pffff
Oh allemaal wel een beetje hetzelfde dus. Hier 6-7, maar soms maar 5 minuten omdat ie eigenlijk alleen troost zoekt door de krampjes..
Ik heb ook wel eens dat het meer is hoor dan die 5 a 6 dat ik net zei.. Omdat ze soms als ik ergens ben geweest en daar heb gevoed ze thuis ook nog wil
wat een heerlijke foto zeg met 4 boefjes!! prachtig!! ik heb een grote pan soep gemaakt hmmm!! tomatensoep, gist, suiker, melk, ei en soja vrij en lekker!!
Meid, het eerste half jaar is zwaar!! En jullie meisje heeft natuurlijk ook een lastige tijd gehad door de wervels/ allergieen!! Het wordt alleen maar leuker