ik had 't veel zwaarder verwacht, slapeloze nachten, huilend kleintje. maar niets van dat, tot nu toe *klopt even af* ze slaapt nog heel veel en groeit ontzettend hard, ze kan ook al urru zeggen hahaha. ik herhaal het telkens op het aankleedkussen en nu zie je dat ze aan het denken is en dan komt het eruit met erna een big smile, mama ook een big
ja die test hebben wij zelf gedaan ( dat is toch dat je weer normale melk moet testen.. ) .. de vrouw van het CB heeft hem uitgeschreven (heeft arts opleiding gedaan en mag dat uitschrijven ) ze heeft het rechtstreeks naar die levering van de voeding bedrijf gestuurd.
of het is wat ik verwacht had.. hmm niet heel veel van verwacht denk ik .. vind het heerlijk zo'n meisje!! lekker wandelen/winkelen lekker op bezoek gaan bij mensen .. lekker mee badderen / uren naar kijken ! / foto's maken .. en ga maar door.. ! ik vind het super ! het was wel even wennen natuurlijk maar zou echt voor geen goud meer zonder willen ! en t word alleen maar leuker , ze lacht nu gericht ( als ze ook maar aandacht krijgt ) en geluidjes maken enz.. geweldig..
Leuke foto's lydia!! Wij zijn vanmiddag naar het bos geweest, daar saa in een doek op dee grond tussen de herfst bladeren gelegt voor een foto, mega leuk geworden hihi
Hier is het alles wat ik had verwacht en ook alles wat ik nooit had verwacht ! Ik had van mezelf nooit verwacht dat ik zooooo verliefd zou zijn en zo zou genieten van alles wat hij doet. Of hij nou 4 keer per nacht komt of maar 1 keer elke keer weer geniet ik van alles wat we samen doen. Mijn zware zwangerschap en pittige bevalling zijn het allemaal waard geweest en zelfs nu ik veel pijn heb en soms niet eens de maxicosi kan tillen of Jaylen kan voeden op de normale manier geniet ik. Voedingen hier rond de 7 soms 8 soms wel eens wat meer hoor. Hij groeit heel hard en heeft gewoon echt meer nodig. Welke luiers gebruiken jullie ? Lumi ja ik had de gekolfde melk kunnen geven in de fles hoor. Maar ik had dat BV momentje even nodig haha om weer kalm en rustig te worden. Dus ik heb het aan de hond gegeven is niet anders. Lydia leuke foto ! Rinke ik ben benieuwd naar je foto. Wij gaan morgen het bos even in Ik ben vandaag met mn mams en 2 zusjes naar de stad geweest . Pffff wat druk zeg ..Heerlijk patatje gegeten op de markt daarna bij de V&D Jaylen verschoont en daar wat gedronken in een overvol restaurant heb ik hem gevoed. Ging eigelijk allemaal erg soepel.
Eerst de kruitvat nr1 maar die zijn op ( de gratis pakken) nu van pampers nr1 (die zijn wel groter als de kruitvat)
@cos, ben je dr toch nog even lekker uitgeweest dit weekend (na het foutje van gisteravond!) en hier gebruiken we pampers maat 2 @rinke ben benieuwd naar je foto! @lydia, leuke foto's ! en wat een slank meisje hebben jullie daar is ons mannetje echt een dikke prop bij
Wakker maken?? L heeft om 16;00 voor t laatst gedronken en ik twijfel of ik m nu moet wekken?? Hij zit op 5 voedingen tot nu toe. Hij heeft nu eindelijk ff geen krampen. Ben alleen bang dat hij dan vannacht minder slaapt ofzo. Wat zouden jullie doen?? Hij krijgt bv cos oh ja dat snap ik wel. Ff rustig worden door bv te geven. Nou ja de hond heeft er vast van genoten hihi
Ik gebruik pampers baby dry maat 2. Ik heb ook de kruidvat gehad, maar die absorberen toch minder dan de pampers. Hij lekte er snachts door heen. (niet bij maatje 1 kruidvat trouwens) Ik heb ook de newborn maat 2 pampers gehad, maar de baby dry zitten er voor dezelfde prijs meer in een pak, en absorberen beter.
Hihi ik ben zelf ook ik slaap gevallen en werd net pas wakker. Er zat nu dus 7 uur en 10min tussen . Benieuwd wat de nacht gaat brengen dan. Luiers maatje 2. Newborn pampers want die zijn voor bv poep
Hihi... Lekker geslapen?? Ik ga er nu in.. Saar is bij papa in de huiskamer.. Misschien komt ze nogg voor een voeding of ze valt zo in een diepe slaap... We wachteen het af
hier nog huggies maatje 1, die gaan overdag nog wel als ik iets vaker verschoon. verder op pampers en etos maatje 2, had ook bumblies "eigen merk" vd PLUS en nog ergens geloof ik maar daar zit heen rek in, klote luiers om om te doen. die ga ik gebruiken om luiertaarten te maken