September 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door seentjuh, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    schattige foto juffie! Idd die haartjes, leuk hoor! L heeft niet zoveel hihi

Jammer van je lodger cos, vond je man het niet leuk om ermee te lopen?

Fijn dat jinte weinig last heeft gehad van haar prikjes. Nog iets speciaals gedaan daarvoor? L heeft er wel enorm last van gehad helaas...

hier ook vieze nageltjes by the way... hoe maken jullie ze goed schoon? ik zit maar wat te klungelen en te friemelen om ze telkens schoon te krijgen. Ook dat vijlen lukt voor geen meter, nog handige tips?

en mannen, tja... zijn toch andere wezens haha
    Hier eentje die er geen enkele nacht uit gaat en hem misschien maar 2 flessen per week geeft... zucht... ik kan me er (meestal) niet zo druk meer om maken, maar wel vervelend!

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    nee niks speciaals.. heb 2 min voor ze dr prikjes kreeg wel dr beentjes (enigsins) gemasseerd..

seentje waarom doet ie dat niet ? (fles)

nageltjes.. ik doe ze knippen (voorzichtig) en dan met t puntje van t veiltje voorzichtig eronder schoonmaken..
    (dacht dat ik met een rare vraag zou komen maar hebben jullie gelukkig ook 'last' van)

die kleine muppit hier geeft maar niet toe haha.. slapen ho maar ;) (ik wil ff doucen !)

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hoe gaat het nu met L ?

4. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    gaat weer een stuk beter gelukkig! vanmorgen nog 38, nu zat hij net op de 37,5 dus dat is wel fijn. Hij heeft volgens mij nog wat spierpijn, maar goed... niet meer die pijn van gisteren in ieder geval. Heb vandaag zetpilletjes gehaald, mocht hij bij de volgende prikjes ook zoveel last hebben, heb ik het in ieder geval in huis.

En hij geeft bijna geen flessen, omdat hij roken belangrijker vindt... komt altijd nét niet goed uit bij hem. Heb er al een paar keer fikse ruzie over gehad, maar helpt niets... misschien zijn moeder eens inschakelen whahaha

5. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    geweldig!

6. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Nou als mijn man kon kiezen of een avondje lekker saampjes op de bank zitten, of een avondje achter de xbox de nieuste cal of duty spelen, dan kiest hij echt voor de xbox;)

(vind ik overigens niet zo erg, want ik heb zelf ook een xbox, en dankan ik hem eens afschieten als ik bij de tegenpartij zit)

7. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Die kleine van mij heeft nog geen vieze nageltjes gehad. Ze groeien wel hard.

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    seentje, hmm zou mijn vent niet moeten zijn dan hadden we daar ook ruzie over indd ;) !
    dan maar later roken hoor.. grapjas.. is ook zijn kind !

als Fer thuis is doet hij het 9vd 10 keer omdat ik het juist al de hele dag doe .. behalve als ze snachts komt maar das bijna nooit.. en als ze om 6.00 komt dan doet hij t omdat hij 6.15 moet werken dus komt dan mooi uit.. (doet ze bij mij uitbuiken )

9. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh lydia ;)

10. juffie2008

11. juffie2008

voorkant
    Ik denk na het weekend klaar, moest net een stuk uithalen:x:x

12. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Juffie wat leuk gemaakt!!

Pff straks al die kinderen aan de deur.. Het is sintemaarten, gaan de kinderen met lampionen langs de deuren liedje zingen en snoep ophalen. Maar dan moeten we steeds opstaan.. Heel irritand!!

13. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier geeft Kamiel ook best wel redelijk wat de fles.
    Anders zou hij ook ruzie hebben hoor.

Wij doen ook vaak dat de ene de luier verschoont en de ander de fles doet. ( of de fles alvast warm maakt).

's nachts ga ik er uit, mocht hij komen ( bijna nooit) omdat Kamiel moet werken. Als hij vrij is, wil hij het ook wel eens doen snachts, al moet ik hem dan wel wakker maken, want hij hoort Jasper niet.

14. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier vieren ze geen sint maarten, maar Halloween.
    Vind ik wel leuker dan sint maarten trouwens, omdat ze allemaal verkleed komen, en iedereen leuk zijn tuin versiert enzo.

Dus ik heb ze al aan de deur gehad.

15. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Het is voor de kinderen wel heel leuk hoor! Vond het vroeger echt gewelig! Lekker veel snoep ophalen,
    Maar het is nu gewoon niet zo handig hihi..

Saar ligt echt te vechten tegen haar slaap!!

Flesje zijn hier niet aan de orde die cas kan geven hihi.. Hij verschoond haar wel af en toe.. Maar ik doe het sneller dus is vaak makkelijker hihi en laatst had hij haar romper over haar maillot hihi
    Maar hij maakt altijd de hik weg als ze die heefft hihi.. Hij zegt altijd papa maakt alles kwijt dus ook de hik hihi echt schattig

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    COOL juffie ! i like

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hier geen sintmaarten en ook geen halloween volgens mij ..

18. juffie2008

hihi you better like ;)

sint maarten hier in utrecht niet :( toen ik klein was deden we er wel aan..(nhn)

19. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    Ships, lees hier nu net over St.Maarten... Helemaal niet meer aan gedacht en ik ben net terug van de winkel :( even kijken wat ik nog in huis heb!

20. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Nou geen kind gehad aan de deur.... Daar gaan mijn kilo's die ik kwijt ben hahaha...
    Denk niet dat er nog iemand komt...

Deel Deze Pagina