September 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door seentjuh, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

helluw!!

leuke dag gehad allemaal?

visite was erg gezellig en super lief setje gehad!!

2. juffie2008

3. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Ik moet alles nog bijlezen, want ik ben er ff uit geweest. Mijn zus is namelijk bevallen! Woensdag werd bekend dat ze zou worden ingeleid, ze mocht donderdag komen. Haar vruchtwater was op, zonder dat ze dat gemerkt had. Donderdag een veter gekregen, niets geholpen. Vrijdag weer een lintje en belde ze mij huilend op of ik wilde komen, ze was erg bang voor wat er ging komen. Dus ik heb alles hier thuis geregeld en ben naar haar gegaan (5 kwartier rijden). Vrijdag 's nachts bij haar man geslapen, zij moest in het ziekenhuis blijven. Zaterdagochtend ging ze aan het infuus, maar er kwamen geen weeën. Zaterdagmiddag om 16 uur gingen ze een ruggenprik zetten, omdat ze hoopten dat er weeën zouden komen zodra zij zich kon ontspannen (zo gespannen was ze inmiddels niet meer, want we hebben de hele middag spelletjes zitten doen). Ik was het er totaal niet mee eens en vroeg hoe lang ze dat nog gingen rekken. 's Avonds ben ik naar huis gegaan, want ik zat er helemaal doorheen. Uiteindelijk kreeg ze toen ik weg was toch weeën. Maar ze bleef op 9,5 hangen. Ze moest gaan persen zonder persweeën, dat werd dus niks. Vanmorgen om 6 uur is een keizersnede gedaan.

Ik ben super blij dat mijn nichtje M.egan er eindelijk is. Maar ik ben zo pissig op die gynaecoloog. Ik heb geen glazen bol, maar ik zag die keizersnede gistermiddag om 16 uur al aankomen....

4. juffie2008

ach jee!! Das echt een rotbevalling..
    Nou idd waarom niet eerder gewoon een keizersnede.

Maar gefeliciteerd met je nichtje!! Leuk!! Leuk dat T. en M. niet zoveel schelen :D

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    juffie fijn dat t toch leuk was :) ! En wat een scheetje ist toch en dat haar GE-weldig!

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    cos hier kun je dan indd binnenlopen dan wegen/meten en loopt er iemand rond die langskomt of je vragen hebt..

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    duimerijntje.. Pff indd wat een rot bevalling.. Maar fijn dat M er nu is :) en indd leuk zo'n klein verschil!

8. kleindraakje

kleindraakje Niet meer actief

Hallo Dames,

Zo weer een heerlijk weekendje gehad.
    Isa doet erg goed.
    We zijn nu afgebouwd naar 1 schepje nutriton op 150cc en dat gaat super. Als het dalijk op is moeten we proberen met rijstebloem erdoor om het ites dikker te maken maar niet de volledige hoeveelheid. Ben benieuwd hoe dat gaat.
    Morgen weer werken....

9. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Thanks voor de felicitaties!

Wat een leuke foto's hebben jullie allemaal geplaatst! Wij zouden hier zaterdag ook naar de intocht gaan, maar toen zat ik dus in het ziekenhuis bij m'n zus. M'n man vond het wat druk met 2 kinderen te gaan en het was ook een vage tijd. Rond die tijd slaapt mijn oudste altijd, 13 uur 's middags. Gelukkig komt de sint 20 nov hier in het winkelcentrum, dan gaan we alsnog.

Vandaag zouden we de verjaardag van mijn man vieren. Maar we zijn naar het ziekenhuis geweest om mijn zus te bezoeken en nichtje te bewonderen. M'n nichtje is echt een dotje, maar wel klein, 3000 gram precies. Zo'n verschil ook met Tessa die 7,5 week ouder is.

@Juffie: Wat een mooie bos haar heeft jouw meisje! Ze lijkt echt zo groot al daardoor, ook kan ze goed haar hoofd ophouden zeg! Tessa laat hem echt nog snel hangen en vind er niet zoveel aan.

10. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Is rijstebloem niet pas vanaf 4 maanden?

11. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    leuke foto's!!

hier een vage foto van een chaggo piet haha

Wat een rotbevalling zeg! als je dan al zo lang bezig bent en dan toch een keizersnede... maar wel erg leuk, een nichtje!

morgen alweer werken... heb je er wel zin in of eigenlijk nog niet?

gelukkig was de visite gezellig juffie. meegevallen dus ;)

hier weer een druk weekend achter de rug met visite. Nu is het klaar gelukkig. volgend weekend hebben we een verjaardag en daar laten we het bij denk ik zo. Eens een weekend relaxen ipv vliegen vliegen vliegen. Kijk er nu al naar uit :D

12. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    juffie: haha coole foto!!

duimerijntje: gefeliciteerd met je nichtje! wel lang gewacht met de keizersnee....

kleindraakje.. morgen al weer werken.. jeetje dat is al weer snel hihi zou er nog niet aan moeten denken!!

13. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    seentje.. jammer van die piet idd!!

14. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    ik zet op de hyves even een website van mijn man(klinkt nog erg raar) daar staan heel veel foto's op van saar hihi voor de mensen die het leuk vinden om te kijken ;)

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    nou seentje ik had gezegt : SMILEEEE! Hihi

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    phoee morge al werken.. Nee hier gelukkig nog niet 12december pas (heb er wel weer zin in hoor dat wel)

17. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Rijstebloem is toch bijvoeding? Dat zou ik nu nog niet geven.

Werken, por nee zou er niet aan moeten denken om nu al te beginnen..... Hier pas begin maart weer

Wat een geweldige foto s heb ik gezien!

18. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja, je bent een piet of niet he! ach ja...

hier kreeg hij gisteren om 20.00 uur de fles. sliep om 21.00 uur en kwam vanmorgen om 5.15 uur. wow!:$
    stiekem best fijn haha

het is nog rustig hier. dacht dat ik weer heel veel bij zou moeten lezen, maar valt mee.

tot later weer!

19. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen

hier deze week nog druk met de voorbereidingen voor de doop zondag

ik ga proberen of ik daarna weer wat meer kan meekletsen, wat niet altijd evident is met 3 kinderen

maar hier gaat alles goed, geen problemen met doorslapen, goed eten en alweer maatje 62 in de kast en pampers maatje 3
    afgelopen woensdag heeft Y.ente haar eerste prikjes gehad
    ze heeft even heel hard gehuild maar was al vlug over toen ze weer in mama haar armen lag
    1 vaccinatie mag ze niet meer hebben (is een siroopje voor in de mond-> rotarix voor het rotavirus) want daar gaat ze van spugen
    die krijgt ze dus niet meer want dat is dan geld weggooien zei de ka

ik zag een aantal leuke foto's voorbijkomen
    als ik tijd heb maak ik ook weer eens nieuwe en zet ze in mijn album
    een knuf voor iedereen en sterkte met de problemen die jullie hebben (slecht slapen, krampjes, spugen, ......)

20. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    \

wat een leuke foto!

Deel Deze Pagina